Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Бөлімі: Құрастыру
Тақырыбы: «Шырша»
Мақсаты: жаңа жылдық мерекеге дайындық ретінде қағаздан шыршаны қиып жасау
Міндеттері: Екінші кіші топ: 1. бүктеп жасай білуге үйрету,
2.қағазбен жұмыс жасау дағдыларын дамыту,
3. ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Міндеттері: Бірінші кіші топ: 1. Шырша қай мезгілде болатының үйрету. 2. Қағабен жұмыс жасау дағдыларын дамыту. 3. Ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Шырша Көптілділік компанент: Шырша – елка, fir-tree.
Көрнекі құралдар: жасыл, қоңыр түсті қағаз, желім, қылқалам және үлгі көрнекіліктер.
|
Әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Талаптандыру, дәлелдеу |
Шаттық шеңбері: Кел балалар күлейік, Күлкіменен түлейік. Күлкімізді күн қылып, Гүл өссін деп тілейік. |
Шаттық шеңберге тұрып, өлең сөзіне сәйкес қимыл жасайды. |
|
Ұйымдастыру ізденіс. |
Тәрбиеші сәні жасыл шыршаны біз бүгін қағаздан қиып жасаймыз деп, шырша туралы тақпақ оқып береді. Тәрбиеші жасыл түсті қиылған шаршы қағаздардың бірнешеуін балаларға таратып береді, оны диагональ бойынша ұшбұрыштап бүктеуді көрсетеді, бірнеше ұшбұрыш жасауды ұсынады. Қоңыр түсті қағазды алып оны ортасынан бүктеп көрсетеді ол шыршаның діңі болады. Енді осы ұшбұрыштарды бір-біріне ұшбұрыштың төбесіне желім жағу арқылы жапсырамыз. Ұшбұрышты бүктеуде дұрыс болуын, саусақтармен бүктеу сызығын бастырып, тегістеу керектігін көрсетеді. Балалар жұмыстарына бақылау мен басшылық жасалады. Жұмысты аяқтаған балалар оның айналасына ұсақ суреттер немесе ойыншықтар қойып, ойын ойнау мен жалғасады. Өздері білетін шырша туралы өлең, тақпақтарын айтып береді. |
Балалар шыршаның суретін қарапкөреді, шырша не үшін керек екенін түсінеді. Балалар жасыл түсті қағазды бүктеп ұшбұрыш жасайды., бірнеше ұшбұрыштарды бір-біріне желімдейді. Қоңыр түсті қағаздан оның діңін жасап, оны орналастырады. Шырша әдемі болу үшін оны безендіреді, алдын ала қиып дайындалған түрлі түсті дөңгелектерден шырша ойыншықтарын іледі. |
|
Қорытынды |
Тәрбиеші шыршалардың дұрыс жасалғандарын бағалайды, кейбір жұмыстарға жеке көмек көрсетіледі. |
Балалар өздері қандай шырша жасағандарын айтып береді. |
Күтетін нәтиже :
Жаңғыртады: - қағаздан жұмыс жасауда оның түсін, көлемін, пішінін ажырата алуды және оны бүктеу арқылы ұшбұыш жасауды.
Түсінеді:
Қарама-қарсы бұрыштарын теңестіріп бүктеу ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды.
Қолданады:
Қағаздан ұқыпты жұмыс жсауға және оны кеңістікте дұрыс орналастыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары "Шырша"
сабақ жоспары "Шырша"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Бөлімі: Құрастыру
Тақырыбы: «Шырша»
Мақсаты: жаңа жылдық мерекеге дайындық ретінде қағаздан шыршаны қиып жасау
Міндеттері: Екінші кіші топ: 1. бүктеп жасай білуге үйрету,
2.қағазбен жұмыс жасау дағдыларын дамыту,
3. ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Міндеттері: Бірінші кіші топ: 1. Шырша қай мезгілде болатының үйрету. 2. Қағабен жұмыс жасау дағдыларын дамыту. 3. Ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Шырша Көптілділік компанент: Шырша – елка, fir-tree.
Көрнекі құралдар: жасыл, қоңыр түсті қағаз, желім, қылқалам және үлгі көрнекіліктер.
|
Әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Талаптандыру, дәлелдеу |
Шаттық шеңбері: Кел балалар күлейік, Күлкіменен түлейік. Күлкімізді күн қылып, Гүл өссін деп тілейік. |
Шаттық шеңберге тұрып, өлең сөзіне сәйкес қимыл жасайды. |
|
Ұйымдастыру ізденіс. |
Тәрбиеші сәні жасыл шыршаны біз бүгін қағаздан қиып жасаймыз деп, шырша туралы тақпақ оқып береді. Тәрбиеші жасыл түсті қиылған шаршы қағаздардың бірнешеуін балаларға таратып береді, оны диагональ бойынша ұшбұрыштап бүктеуді көрсетеді, бірнеше ұшбұрыш жасауды ұсынады. Қоңыр түсті қағазды алып оны ортасынан бүктеп көрсетеді ол шыршаның діңі болады. Енді осы ұшбұрыштарды бір-біріне ұшбұрыштың төбесіне желім жағу арқылы жапсырамыз. Ұшбұрышты бүктеуде дұрыс болуын, саусақтармен бүктеу сызығын бастырып, тегістеу керектігін көрсетеді. Балалар жұмыстарына бақылау мен басшылық жасалады. Жұмысты аяқтаған балалар оның айналасына ұсақ суреттер немесе ойыншықтар қойып, ойын ойнау мен жалғасады. Өздері білетін шырша туралы өлең, тақпақтарын айтып береді. |
Балалар шыршаның суретін қарапкөреді, шырша не үшін керек екенін түсінеді. Балалар жасыл түсті қағазды бүктеп ұшбұрыш жасайды., бірнеше ұшбұрыштарды бір-біріне желімдейді. Қоңыр түсті қағаздан оның діңін жасап, оны орналастырады. Шырша әдемі болу үшін оны безендіреді, алдын ала қиып дайындалған түрлі түсті дөңгелектерден шырша ойыншықтарын іледі. |
|
Қорытынды |
Тәрбиеші шыршалардың дұрыс жасалғандарын бағалайды, кейбір жұмыстарға жеке көмек көрсетіледі. |
Балалар өздері қандай шырша жасағандарын айтып береді. |
Күтетін нәтиже :
Жаңғыртады: - қағаздан жұмыс жасауда оның түсін, көлемін, пішінін ажырата алуды және оны бүктеу арқылы ұшбұыш жасауды.
Түсінеді:
Қарама-қарсы бұрыштарын теңестіріп бүктеу ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды.
Қолданады:
Қағаздан ұқыпты жұмыс жсауға және оны кеңістікте дұрыс орналастыруды.
шағым қалдыра аласыз













