Мақсаты: өз өлкеңдегі
табиғи бірлестіктерді сипаттап үйренесің. Адамның өсімдік
тіршілігіне жасайтын ықпалын түсіндіре
аласың.
(Ұ)
Көл
Бұрын бұл жерде көл болған
еді, ал қазір қалың орман.
Бұл өзгеріс неліктен болды
деп ойлайсың?
Көлдің орманға айналу
кезеңдерін дұрыс ретін табуға
тырысыңдар.
Топтық
жұмыс
1-топ: Адам мен
табиғат.
2-топ: бірлестіктердің
ауысуының себебі
3-топ: орман ішіндегі бос
алаңқайлар қалай пайда болды?
4-топ: өз өлкеңдегі табиғи
бірлестіктер жайлы айт
Сергіту
сәті
«шырша, бүршік, қоян»
ойыны
Шырша дегенде қолды екі жаққа
созу, бүршік дегенде отыра қалу, қоян дегенде секіру
керек
(Ұ)
Зертте
Табиғи бірлестіктегі
өсімдіктің алуан түрлілігін зертте.
Сен білесің
бе?
Адам табиғи бірлестіктерді
қамқорлығына алған. Адам табиғатқа зиян келтіретін әрекетке тыйым
салады.
Жеке
жұмыс
Жұмыс дәптерімен жұмыс
жүргізеді.
Қалыптастырушы
бағалау
Суретте бейнеленген табиғи
бірлестіктерді ата.
Сенің тұрған жеріңде олардың
қайсысы бар?
Бұл бірлестікте қандай
өсімдіктер өседі? Әңгімеле.
Тағы қандай табиғи
бірлестіктерді атай аласың?
Адам өсімдіктерді не үшін
пайдаланады?
Өсімдіктер:
-
3.
-
4.
Адамның іс-әрекеті
өсімдіктерге қандай зиян келтіреді?
Сурет бойынша өсімдіктерді қорғауға арналған ереже құрастыр.
|