Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Табиғат және біз
Бағдарламалық мазмұны: Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсініктерін бекіту. Табиғатқа деген қамқор қарым-қатынас дағдысын дамыту. Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: балаларға табиғат туралы айту Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап.
Қажетті көрнекі құралдар: табиғат суреттері, тамшы, құрал-жабдықтар ойынға қажетті.
Билингвалдық компонент: табиғат-природа-nature
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Аспан түрлі түндігін, Жерге сәуле жайылды Неткен ашық күн бүгін Қайырлы таң, қайырлы! Өзіммен-өзім. Қане барлығымыз таза шипалы ауамен терең тыныс алып, көк аспанға, айналамызға сүйіспеншілікпен қарап, табиғатқа қандай жақсылық жасай алатындығымыз жайлы ойланып көрейік. Ғажайып сәт: - Балалар, бізге қонаққа біреу келе жатқан сияқты! - Сәлеметсіз бе, бұл кім балалар, танисыздар ма? - Сәлеметсіңдер ме, балақайлар! - Мен жаңбыр тамшысымын. Мен сендерге табиғатқа жақсылық жасауға көмектесуге келдім. -Ал бәріміз табиғатқа қандай жақсылық жасай алатындығымызды ойланайық? |
Шеңбер болып тұрады, қимылмен қайталайды Қолдарын жаяды Есікке қарай назар аударады Сәлеметсіз бе! -Иә. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
- Жарайсыңдар, балалар, ендеше ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар? Д/ойын: «Табиғатқа қалай көмектесе аламын?» Шарты:балаларды топқа бөлу. Әр топқа тапсырма береді. Бірінші топ: айналаны тазарту. Екінші топ: ағаштарды суару. Үшінші топ: гүлдердің түбін қопсыту. Әр топ берілген тапсырманы орындайды. Жұмыс аяқталған соң табиғатқа көмектескендері үшін тамшы рақмет айтады. Билингвалдық компонент: табиғат-природа-nature Ғажайып сөздер. Балалар бірге қайталап айтады. |
Балалар берілген тапсырманы орындайды. Адамдар-табиғат бөлшегі. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
Бүгін біз адамның табиғатқа қамқорлық қатынасы жайлы білдік.Табиғатқа көмектесуі үйрендік. Табиғат –барлық адамдардың ортақ үйі.Біз табиғатты аялаймыз. Тамшы: Балалар сендерге көп рақмет! Сау болыңдар! -Қанеки, енді табиғатқа ризашылығымызды сөзбен жеткізейік. -Балалар шеңберге тұрып рақметін айтады. -Күн, сәуле шашқаның үшін рақмет! -Таза ауа саған рақмет! -Ағаш көлденең үшін! -Табиғат сұлулығың үшін рақмет! |
Табиғатты аялауға, қамқорлық жасауға үйрендік. Балалар тамшымен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Табиғатқа қамқорлық жасауды біледі.
Қандай түсініктерді игереді: Табиғатқа деген қамқор қарым-қатынас дағдысын игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Табиғатқа көмектесуі үйренді, табиғат –барлық адамдардың ортақ үйі екенін меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Табиғат және біз" мектепалды даярлық
Сабақ жоспары "Табиғат және біз" мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Табиғат және біз
Бағдарламалық мазмұны: Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы түсініктерін бекіту. Табиғатқа деген қамқор қарым-қатынас дағдысын дамыту. Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: балаларға табиғат туралы айту Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап.
Қажетті көрнекі құралдар: табиғат суреттері, тамшы, құрал-жабдықтар ойынға қажетті.
Билингвалдық компонент: табиғат-природа-nature
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Аспан түрлі түндігін, Жерге сәуле жайылды Неткен ашық күн бүгін Қайырлы таң, қайырлы! Өзіммен-өзім. Қане барлығымыз таза шипалы ауамен терең тыныс алып, көк аспанға, айналамызға сүйіспеншілікпен қарап, табиғатқа қандай жақсылық жасай алатындығымыз жайлы ойланып көрейік. Ғажайып сәт: - Балалар, бізге қонаққа біреу келе жатқан сияқты! - Сәлеметсіз бе, бұл кім балалар, танисыздар ма? - Сәлеметсіңдер ме, балақайлар! - Мен жаңбыр тамшысымын. Мен сендерге табиғатқа жақсылық жасауға көмектесуге келдім. -Ал бәріміз табиғатқа қандай жақсылық жасай алатындығымызды ойланайық? |
Шеңбер болып тұрады, қимылмен қайталайды Қолдарын жаяды Есікке қарай назар аударады Сәлеметсіз бе! -Иә. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
- Жарайсыңдар, балалар, ендеше ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар? Д/ойын: «Табиғатқа қалай көмектесе аламын?» Шарты:балаларды топқа бөлу. Әр топқа тапсырма береді. Бірінші топ: айналаны тазарту. Екінші топ: ағаштарды суару. Үшінші топ: гүлдердің түбін қопсыту. Әр топ берілген тапсырманы орындайды. Жұмыс аяқталған соң табиғатқа көмектескендері үшін тамшы рақмет айтады. Билингвалдық компонент: табиғат-природа-nature Ғажайып сөздер. Балалар бірге қайталап айтады. |
Балалар берілген тапсырманы орындайды. Адамдар-табиғат бөлшегі. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
Бүгін біз адамның табиғатқа қамқорлық қатынасы жайлы білдік.Табиғатқа көмектесуі үйрендік. Табиғат –барлық адамдардың ортақ үйі.Біз табиғатты аялаймыз. Тамшы: Балалар сендерге көп рақмет! Сау болыңдар! -Қанеки, енді табиғатқа ризашылығымызды сөзбен жеткізейік. -Балалар шеңберге тұрып рақметін айтады. -Күн, сәуле шашқаның үшін рақмет! -Таза ауа саған рақмет! -Ағаш көлденең үшін! -Табиғат сұлулығың үшін рақмет! |
Табиғатты аялауға, қамқорлық жасауға үйрендік. Балалар тамшымен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Табиғатқа қамқорлық жасауды біледі.
Қандай түсініктерді игереді: Табиғатқа деген қамқор қарым-қатынас дағдысын игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Табиғатқа көмектесуі үйренді, табиғат –барлық адамдардың ортақ үйі екенін меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













