Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары "Табиғатты қорғау"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспраында табиғат туралы ақпараттар толықтай ұсынылған. Сабақ жоспарында суретпен жұмыс, деңгейлік жаттығулар, миға шабуыл сияқты әдіс-тәсілдер ұсынылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
13753
25 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғатКүні: 25.09.18 жСынып: 3 | Мектеп: Приречный ОММұғалімнің аты-жөні: Мақсұт Ә.А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Табиғатты қорғау.Нәтиже сабақ №12 сабақ | |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары | 1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну 3.1.2.1 баяужәнеанықайтылғанжиіқолданылатынсөздержәнесөзтіркестеріненқұралғаншағынмәтіндердегісөйлемдердіңмазмұнынтүсіну4.1 Мәтінді түрлі формада ұсыну3.4.1.1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру2.1 Сөздік қорды толықтыру3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану | |
Сабақ мақсаттары | ||
Бағалаукритерийлері | Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.Тірек сөздерді қолданып, мәтін құрастырады.Тақырып бойынша сөздерді қолданады. | |
Лексикалық минимум | Табиғат, қорғау, қамқорлық | |
Грамматикалық минимум | Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі, мәтін құрылымы | |
Құндылықтарды дарыту | Табиғатқа қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсінеді. Өзінің де табиғатты қорғаудағы үлес қоса алатынын түсінеді. | |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану | |
АКТ қолдану дағдылары | таныстырылым | |
Бастапқы білім | Қызғалдақ | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Қызығушылықты ояту(Ж) «Сөздермен теннис ойнау» ойыныЖануарлар туралы айтылған сөзді толықтырып отырады, соңында құрылған сөйлемді дәптерге жазады. Үлгі:ТүлкіҚу түлкіҚызылсары қу түлкіҚызылсары қу түлкі келдіҚызылсары қу түлкі өзенге келді.Сабақтың мақсатымен таныстыруОқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін.Тірек сөздерді қолданып, мәтін құрастырамын.Тақырып бойынша сөздерді қолданамын. | |
Сабақтың ортасы 30 минут | Сөздік жұмысыАнықтама беру арқылы түсіндіруҚорғау- табиғатқа көмектесу, зиян жасамауҚамқорлық -ағаштар отырғызу, су құю, құстарға ұя жасау, жануарларға жем, шөп беру, аңдарды атпау(Т) «Ортақ пікірге келу» әдісіОқушылар 4-5 оқушыдан топта жұмыс істейді. Әрбір топқа ортасына шеңбер салынған үлкен парақ беріледі. Оқушыларға сұрақтар төмендегі сұрақтар беріледі: Жұптардың жауаптары тыңдалады және дескриптор бойынша бағаланады. (Ө) Жазылым. Сурет бойынша әңгіме жазады.Дескриптор: | |
Сабақтың соңы5 минут | Үй тапсырмасы:«Жануарлар әлемі» тақырыбына қатысты кітаптардан, ғаламтордан ақпарат жинап, жоба дайындайды. Жобада:-жануарлардың суреттері; | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушыныңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушыныңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуы мүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады. | Бұлбөлімдеоқушыныңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазыңыз. | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақтақолданылатынқауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары. |
Сабақбойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)