Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қазтұтынуодағы

    Қостанай жоғары экономика колледжі


    Сабақ жоспары

    Пән: Кәсіби қазақ тілі

    Өткізілетін күні: 25.03.2021 ж.

    Мамандық: «Логист»

    Топ: Л-2

    Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік

    Сабақ түрі: Аралас сабақ

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Бухгалтерлік есеп туралы бойынша кәсіби сөздерді меңгере отырып, олардың күнделікті өмірде қолданылуы жөніндегі оқушылардың білімін жинақтау, кәсіби сөздерді дұрыс қолдана білуді үйрету.

    Дамытушылық: Оқушыларды дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Тәрбиелік: Өз мамандықтарын қадірлейтін, сөйлеу мәдениетін игерген іскер мамандарды тәрбиелеу. Сабақ барысында оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа және ынтымаққа, бірлікке тәрбиелеу.

    Әдістемелік : «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясын сабақта қолдана отырып оқушылардың өз бетінше ізденіп, шешім қабылдауына, ақпаратты өз өміріне жарата білу біліктілігін арттыруына дағдыландыру.

    Біліктілік талаптары:

    Оқушылар білуі тиіс: Кәсіби сөздер және сөз тіркестерімен сөйлем құрастыру, сөздерді дұрыс қолдана білу.

    Оқушылар үйренуі тиіс: Оқушылар өздерінің білім қабілетін, ойларын, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірін ортаға салуға, қажетті дағдыларды меңгеріп, пайдалана алуға бағыттау.

    Сабақтың жабдықтары:

    Жұмыс орны: 111 дәрісхана

    Көрнекілік құралдар: Слайд, мәтіннің көшірмелері, сөздік, практикалық дәптер.



    Сабақтың барысы

    Уақыт

    Оқытушының іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    1 мин.




    3 мин.




































    5 мин.











    5 мин.




















    3 мин.




    1 мин.
































    4 мин.







    15 мин.





































































    8 мин.





























    5 мин.




















    3 мин.








    4 мин.




    5 мин.


































    5 мин.





















    5 мин.



















































    5 мин.



    1 мин.

    2 мин.

    I.Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу

    2.Кезекшілікті тексеру

    3.Дайындықты тексеру

    4.Тіл дамыту

    Атаулы күндерді еске түсіріп кетейік (интерактивті тақта)

    01 шілде 2010 жыл



    01 желтоқсан 2010




    30 қаңтар 2011 жыл



    01 шілде 2011 жыл






    16 желтоқсан 2011 жыл



    2011 жыл


    II. Үй тапсырмасын тексеру

    1. Үйге сөздік жұмысы және сұрақтар бойынша жауап беру берілді.

    «Мағынаны тану» стратегиясын пайдалану арқылы сұрақ қойып, оқушылардың білімін тексеремін.

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді



    а) Мәтінге байланысты сөз тіркестерін айтып беру ( ауызша барлық оқушылар жауап береді)

    Кедендік төлемдер –

    Заңды және жеке тұлғалар -Адвалорлық төлемдер –

    Ерекшеленген төлемдер -

    Республикалық бюджет -

    Кеден декларациясы -


    ә) Сұрақтарға жауап беру және сұрақтар бойынша мазмұндап беру (интерактивті тақта)

    1. Заңмен белгіленген ақы қандай жағдайда төленеді?


    2. Кедендік төлемнің төлеушілері кімдер?


    3. Кедендік төлемдерді кім белгілейді?


    4. Кедендік төлемдер ставкаларын атай аласыздар ма?


    5. Кедендік төлемдер мен салықтар қандай бюджеттің кірісіне енгізіледі?


    б)Оқушы өзінің үйде дайындаған ақпаратымен таныстырады.


    III. Жаңа сабақ.

    Сабақтың мотивациясы:

    Жаңа сабақты баяндау. Жаңа сабаққа дайындық жүргізу. (Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтада жазылады)

    Тақырыбы: «Бухгалтерлік есеп туралы түсінік»

    Жаңа сабақтың мақсаты: біріншіден жаңа сөздерді меңгеру, есептің біздің өмірімізге қашаннан араласқаны туралы мәлімет.

    (Интерактивті тақта) Сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру.

    «Кез келген саладағы шаруашылықты жүргізуде жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін сенімді кеңес беретін және дұрыс жол сілтейтін жалғыз ғана бухгалтерлік есеп»-деген данышпан Цирул.


    Жаңа сабақты баяндау

    Жаңа сабаққа дайындық жүргізу

    (Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтаға жазылады)

    Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік.


    Бүгінгі тақырып төңірегінде дайындаған оқушы өзінің ақпаратымен таныстырады.


    Білемін


    Білдім

    Білгім келеді


    1) мәтінмен жұмыс


    а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды (мәтіндер таратылады)

    Бухгалтерлік есеп

    туралы түсінік.

    Есеп бұдан мыңдаған жылдар бұрын адамзат өркениетінің келіп шығуымен бірге пайда болды және оның алғашқы қадамдары тарих үшін әсерін тигізді. Есептің дамуы өмірдің қажеттілігімен келген, ал ол өзінің кезегінде жазу мен математика сияқты өркениеттің ажыратылмайтын бөліктеріне себеп болды.

    Шамамен 15 ғасырдың соңына таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты. Бұл әдіс қазіргі уақытта да негізгі әдістердің бірі болып келеді. Сол уақыттардан бері баланс, калькуляция, дебет, кредит, контировка және т.б. сияқты көп терминдер сақталып қалған. Бухгартерлік есеп кәсіпорында басқаруда үлкен роль атқарады, өйткені оның қызметі, қаржылық жағдайы туралы толық ақпарат береді.

    Нарықтық экономика жағдайында бухгалтерлік есептің ролі мен маңызы күшейе түсті.

    Есепте орын алатын көрсеткіштер қаржы – шаруашылық қызметтің нәтижелерін талдау кезінде тек кәсіпорының өзімен ғана емес онымен тығыз серіктестік байланыста болатын жеткізушілер , тапсышылар, несие берушілер (банктер) және тағы басқалармен жүргізіледі.

    Бухгартерлік есеп материалды-жауапты тұлғалардың қызметі үстінен бақылау үшін ақпаратпен қамтамасыз етеді, ол үшін әрбір материалды – жауапты тұлға бойынша материалдық құндылықтар мен ақша қаражаттарының есебі бөлек жүргізіледі.

    Табиғи өлшегіштерден басқа есепте еңбек өлшегіштері де қолданылады. Олардың жәрдемімен еңбек шығындары (күн, сағат, минут) анықталады.

    Алайда бухгалтерлік есепте басты орынды ақша өлшегіші алады. Өйткені тек соның жәрдемімен ғана кәсіпорындардың әр түрлі мүлкінің (үйлер, құрал –жабдықтар, материалдар, мал басының саны) жалпы құнын есептеу мүмкін


    2) Тақырыпта кездесетін жаңа сөздермен жұмыс (интерактивті тақта)

    а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды, хормен оқиды

    Мәліметтер -

    Өркениетті -

    Адамзат -

    Үлкен әсерін -

    Қалыптасты -

    Ақпарат -

    Маңызы -

    Құн -

    Өлшегіш –

    Жәрдемімен -

    Еңбек шығындары -

    Есептің дамуы -

    Басқаруда -

    Қаржылық жағдайы -

    Бухгартерлік есеп -

    Нәтиже -

    Көрсеткіштер -

    Талдау кезнде -

    Серіктестік -

    Кәсіпорын -

    Қамтамасыз -

    Қызмет -

    Қосарлы жазу -


    ә) Мәтіннен орыс тілінде берілген сөйлемдердің баламасын жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс)

    1) История бухгалтерского учета берет начало с появления развития человечества.

    2) Концу 15 века в теории бухгалтерского учета образовалась двойная запись.

    3) Во время перехода к рыночной экономике роль бухгалтерского учета стала важнее.

    4) Бухгалтерский учет дает информацию для контроля материально ответственых лиц.

    5) Денежный фактор играет главную роль в бухгалтерском учете.(интерактивті тақта)


    б) Мәтіннен осы күнге дейінгі белгілі терминдерді атап беріңіздер.

    Терминдер: есеп, қосарлы жазу, дебет, кредит, калькуляция, контировка, баланс (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта)


    в) Қазақ және орыс тілінде бірдей қолданатын терминдерді оқып беріңіздер.


    г) Төмендегі сөздермен сөз тіркестерін құрастырып жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта) бухгалтерлік..., өркениетті ..., кәсіпорында..., қамтамассыз..., нәтижелерін..., құн..., қызмет..., ақпарат ... .

    Керекті сөздер: ел, есеп, басқаруда, етеді, талдау, өлшегіші, береді, орны (интерактивті тақта)


    ғ) Енді осы сөз тіркестерімен мәтіннің көмегімен сөйлем құрастырып тақтада жазып, оқып беру (дәптерімен жұмыс, интерактивті тақта)

    Бірінші сөйлемді мен жазып берейін

    1) Бухгалтерлік есепте қосарлы жазу, баланс, дебет, кредит, калькуляция деген терминдер ерте заманнан белгілі.

    Келесі сөйлемдерді сіздер жазыңыздар.

    2


    3


    4


    5


    д) Сөйлемдердегі керекті сөздерді мәтіннің көмегімен жазып жалғастырыңыздар.

    (дәптермен жұмыс, интерактивті тақта)


    1. Есеп бұдан ... ... ... ... ... ... ... бірге пайда болды.


    2. ... ... ... ... таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты.


    3. Сол уақыттардан бері ... , ... , ... , ... және тағы басқа сол сияқты көп ... ... ... .


    4. Табиғи өлшегіштерден басқа есепке еңбек өлшегіштері де ... .

    5. ... ... ... ... ... ақша өлшегіші алады.

    е) Мәтінге сүйене отырып, сызба бойынша сөйлемдерді нөмірлеп, оларды дұрыс құрастырыңыздар.

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна
    20 Сәуір 2021
    1746
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары. тақырыбы: "Бухгалтерлік есеп" Колледж студенттеріне арналған сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары. тақырыбы: "Бухгалтерлік есеп" Колледж студенттеріне арналған сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Кәсіби қазақ тілінен сабақ беретін оқытушыларға арналған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қазтұтынуодағы

    Қостанай жоғары экономика колледжі


    Сабақ жоспары

    Пән: Кәсіби қазақ тілі

    Өткізілетін күні: 25.03.2021 ж.

    Мамандық: «Логист»

    Топ: Л-2

    Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік

    Сабақ түрі: Аралас сабақ

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Бухгалтерлік есеп туралы бойынша кәсіби сөздерді меңгере отырып, олардың күнделікті өмірде қолданылуы жөніндегі оқушылардың білімін жинақтау, кәсіби сөздерді дұрыс қолдана білуді үйрету.

    Дамытушылық: Оқушыларды дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Тәрбиелік: Өз мамандықтарын қадірлейтін, сөйлеу мәдениетін игерген іскер мамандарды тәрбиелеу. Сабақ барысында оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа және ынтымаққа, бірлікке тәрбиелеу.

    Әдістемелік : «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясын сабақта қолдана отырып оқушылардың өз бетінше ізденіп, шешім қабылдауына, ақпаратты өз өміріне жарата білу біліктілігін арттыруына дағдыландыру.

    Біліктілік талаптары:

    Оқушылар білуі тиіс: Кәсіби сөздер және сөз тіркестерімен сөйлем құрастыру, сөздерді дұрыс қолдана білу.

    Оқушылар үйренуі тиіс: Оқушылар өздерінің білім қабілетін, ойларын, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірін ортаға салуға, қажетті дағдыларды меңгеріп, пайдалана алуға бағыттау.

    Сабақтың жабдықтары:

    Жұмыс орны: 111 дәрісхана

    Көрнекілік құралдар: Слайд, мәтіннің көшірмелері, сөздік, практикалық дәптер.



    Сабақтың барысы


    Уақыт

    Оқытушының іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    1 мин.




    3 мин.




































    5 мин.











    5 мин.




















    3 мин.




    1 мин.
































    4 мин.







    15 мин.





































































    8 мин.





























    5 мин.




















    3 мин.








    4 мин.




    5 мин.


































    5 мин.





















    5 мин.



















































    5 мин.



    1 мин.

    2 мин.

    I.Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу

    2.Кезекшілікті тексеру

    3.Дайындықты тексеру

    4.Тіл дамыту

    Атаулы күндерді еске түсіріп кетейік (интерактивті тақта)

    01 шілде 2010 жыл



    01 желтоқсан 2010




    30 қаңтар 2011 жыл



    01 шілде 2011 жыл






    16 желтоқсан 2011 жыл



    2011 жыл


    II. Үй тапсырмасын тексеру

    1. Үйге сөздік жұмысы және сұрақтар бойынша жауап беру берілді.

    «Мағынаны тану» стратегиясын пайдалану арқылы сұрақ қойып, оқушылардың білімін тексеремін.

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді



    а) Мәтінге байланысты сөз тіркестерін айтып беру ( ауызша барлық оқушылар жауап береді)

    Кедендік төлемдер –

    Заңды және жеке тұлғалар -Адвалорлық төлемдер –

    Ерекшеленген төлемдер -

    Республикалық бюджет -

    Кеден декларациясы -


    ә) Сұрақтарға жауап беру және сұрақтар бойынша мазмұндап беру (интерактивті тақта)

    1. Заңмен белгіленген ақы қандай жағдайда төленеді?


    2. Кедендік төлемнің төлеушілері кімдер?


    3. Кедендік төлемдерді кім белгілейді?


    4. Кедендік төлемдер ставкаларын атай аласыздар ма?


    5. Кедендік төлемдер мен салықтар қандай бюджеттің кірісіне енгізіледі?


    б)Оқушы өзінің үйде дайындаған ақпаратымен таныстырады.


    III. Жаңа сабақ.

    Сабақтың мотивациясы:

    Жаңа сабақты баяндау. Жаңа сабаққа дайындық жүргізу. (Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтада жазылады)

    Тақырыбы: «Бухгалтерлік есеп туралы түсінік»

    Жаңа сабақтың мақсаты: біріншіден жаңа сөздерді меңгеру, есептің біздің өмірімізге қашаннан араласқаны туралы мәлімет.

    (Интерактивті тақта) Сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру.

    «Кез келген саладағы шаруашылықты жүргізуде жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін сенімді кеңес беретін және дұрыс жол сілтейтін жалғыз ғана бухгалтерлік есеп»-деген данышпан Цирул.


    Жаңа сабақты баяндау

    Жаңа сабаққа дайындық жүргізу

    (Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтаға жазылады)

    Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік.


    Бүгінгі тақырып төңірегінде дайындаған оқушы өзінің ақпаратымен таныстырады.


    Білемін


    Білдім

    Білгім келеді


    1) мәтінмен жұмыс


    а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды (мәтіндер таратылады)

    Бухгалтерлік есеп

    туралы түсінік.

    Есеп бұдан мыңдаған жылдар бұрын адамзат өркениетінің келіп шығуымен бірге пайда болды және оның алғашқы қадамдары тарих үшін әсерін тигізді. Есептің дамуы өмірдің қажеттілігімен келген, ал ол өзінің кезегінде жазу мен математика сияқты өркениеттің ажыратылмайтын бөліктеріне себеп болды.

    Шамамен 15 ғасырдың соңына таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты. Бұл әдіс қазіргі уақытта да негізгі әдістердің бірі болып келеді. Сол уақыттардан бері баланс, калькуляция, дебет, кредит, контировка және т.б. сияқты көп терминдер сақталып қалған. Бухгартерлік есеп кәсіпорында басқаруда үлкен роль атқарады, өйткені оның қызметі, қаржылық жағдайы туралы толық ақпарат береді.

    Нарықтық экономика жағдайында бухгалтерлік есептің ролі мен маңызы күшейе түсті.

    Есепте орын алатын көрсеткіштер қаржы – шаруашылық қызметтің нәтижелерін талдау кезінде тек кәсіпорының өзімен ғана емес онымен тығыз серіктестік байланыста болатын жеткізушілер , тапсышылар, несие берушілер (банктер) және тағы басқалармен жүргізіледі.

    Бухгартерлік есеп материалды-жауапты тұлғалардың қызметі үстінен бақылау үшін ақпаратпен қамтамасыз етеді, ол үшін әрбір материалды – жауапты тұлға бойынша материалдық құндылықтар мен ақша қаражаттарының есебі бөлек жүргізіледі.

    Табиғи өлшегіштерден басқа есепте еңбек өлшегіштері де қолданылады. Олардың жәрдемімен еңбек шығындары (күн, сағат, минут) анықталады.

    Алайда бухгалтерлік есепте басты орынды ақша өлшегіші алады. Өйткені тек соның жәрдемімен ғана кәсіпорындардың әр түрлі мүлкінің (үйлер, құрал –жабдықтар, материалдар, мал басының саны) жалпы құнын есептеу мүмкін


    2) Тақырыпта кездесетін жаңа сөздермен жұмыс (интерактивті тақта)

    а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды, хормен оқиды

    Мәліметтер -

    Өркениетті -

    Адамзат -

    Үлкен әсерін -

    Қалыптасты -

    Ақпарат -

    Маңызы -

    Құн -

    Өлшегіш –

    Жәрдемімен -

    Еңбек шығындары -

    Есептің дамуы -

    Басқаруда -

    Қаржылық жағдайы -

    Бухгартерлік есеп -

    Нәтиже -

    Көрсеткіштер -

    Талдау кезнде -

    Серіктестік -

    Кәсіпорын -

    Қамтамасыз -

    Қызмет -

    Қосарлы жазу -


    ә) Мәтіннен орыс тілінде берілген сөйлемдердің баламасын жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс)

    1) История бухгалтерского учета берет начало с появления развития человечества.

    2) Концу 15 века в теории бухгалтерского учета образовалась двойная запись.

    3) Во время перехода к рыночной экономике роль бухгалтерского учета стала важнее.

    4) Бухгалтерский учет дает информацию для контроля материально ответственых лиц.

    5) Денежный фактор играет главную роль в бухгалтерском учете.(интерактивті тақта)


    б) Мәтіннен осы күнге дейінгі белгілі терминдерді атап беріңіздер.

    Терминдер: есеп, қосарлы жазу, дебет, кредит, калькуляция, контировка, баланс (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта)


    в) Қазақ және орыс тілінде бірдей қолданатын терминдерді оқып беріңіздер.


    г) Төмендегі сөздермен сөз тіркестерін құрастырып жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта) бухгалтерлік..., өркениетті ..., кәсіпорында..., қамтамассыз..., нәтижелерін..., құн..., қызмет..., ақпарат ... .

    Керекті сөздер: ел, есеп, басқаруда, етеді, талдау, өлшегіші, береді, орны (интерактивті тақта)


    ғ) Енді осы сөз тіркестерімен мәтіннің көмегімен сөйлем құрастырып тақтада жазып, оқып беру (дәптерімен жұмыс, интерактивті тақта)

    Бірінші сөйлемді мен жазып берейін

    1) Бухгалтерлік есепте қосарлы жазу, баланс, дебет, кредит, калькуляция деген терминдер ерте заманнан белгілі.

    Келесі сөйлемдерді сіздер жазыңыздар.

    2


    3


    4


    5


    д) Сөйлемдердегі керекті сөздерді мәтіннің көмегімен жазып жалғастырыңыздар.

    (дәптермен жұмыс, интерактивті тақта)


    1. Есеп бұдан ... ... ... ... ... ... ... бірге пайда болды.


    2. ... ... ... ... таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты.


    3. Сол уақыттардан бері ... , ... , ... , ... және тағы басқа сол сияқты көп ... ... ... .


    4. Табиғи өлшегіштерден басқа есепке еңбек өлшегіштері де ... .

    5. ... ... ... ... ... ақша өлшегіші алады.

    е) Мәтінге сүйене отырып, сызба бойынша сөйлемдерді нөмірлеп, оларды дұрыс құрастырыңыздар.

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары Басқа
    20.04.2021
    1746
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации