Материалдар / Сабақ жоспары. тақырыбы: "Бухгалтерлік есеп" Колледж студенттеріне арналған сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. тақырыбы: "Бухгалтерлік есеп" Колледж студенттеріне арналған сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби қазақ тілінен сабақ беретін оқытушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
436
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазтұтынуодағы

Қостанай жоғары экономика колледжі


Сабақ жоспары

Пән: Кәсіби қазақ тілі

Өткізілетін күні: 25.03.2021 ж.

Мамандық: «Логист»

Топ: Л-2

Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Бухгалтерлік есеп туралы бойынша кәсіби сөздерді меңгере отырып, олардың күнделікті өмірде қолданылуы жөніндегі оқушылардың білімін жинақтау, кәсіби сөздерді дұрыс қолдана білуді үйрету.

Дамытушылық: Оқушыларды дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: Өз мамандықтарын қадірлейтін, сөйлеу мәдениетін игерген іскер мамандарды тәрбиелеу. Сабақ барысында оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа және ынтымаққа, бірлікке тәрбиелеу.

Әдістемелік : «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау» стратегиясын сабақта қолдана отырып оқушылардың өз бетінше ізденіп, шешім қабылдауына, ақпаратты өз өміріне жарата білу біліктілігін арттыруына дағдыландыру.

Біліктілік талаптары:

Оқушылар білуі тиіс: Кәсіби сөздер және сөз тіркестерімен сөйлем құрастыру, сөздерді дұрыс қолдана білу.

Оқушылар үйренуі тиіс: Оқушылар өздерінің білім қабілетін, ойларын, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірін ортаға салуға, қажетті дағдыларды меңгеріп, пайдалана алуға бағыттау.

Сабақтың жабдықтары:

Жұмыс орны: 111 дәрісхана

Көрнекілік құралдар: Слайд, мәтіннің көшірмелері, сөздік, практикалық дәптер.



Сабақтың барысы

Уақыт

Оқытушының іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

1 мин.




3 мин.




































5 мин.











5 мин.




















3 мин.




1 мин.
































4 мин.







15 мин.





































































8 мин.





























5 мин.




















3 мин.








4 мин.




5 мин.


































5 мин.





















5 мин.



















































5 мин.



1 мин.

2 мин.

I.Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу

2.Кезекшілікті тексеру

3.Дайындықты тексеру

4.Тіл дамыту

Атаулы күндерді еске түсіріп кетейік (интерактивті тақта)

01 шілде 2010 жыл



01 желтоқсан 2010




30 қаңтар 2011 жыл



01 шілде 2011 жыл






16 желтоқсан 2011 жыл



2011 жыл


II. Үй тапсырмасын тексеру

1. Үйге сөздік жұмысы және сұрақтар бойынша жауап беру берілді.

«Мағынаны тану» стратегиясын пайдалану арқылы сұрақ қойып, оқушылардың білімін тексеремін.

Білемін

Білдім

Білгім келеді



а) Мәтінге байланысты сөз тіркестерін айтып беру ( ауызша барлық оқушылар жауап береді)

Кедендік төлемдер –

Заңды және жеке тұлғалар -Адвалорлық төлемдер –

Ерекшеленген төлемдер -

Республикалық бюджет -

Кеден декларациясы -


ә) Сұрақтарға жауап беру және сұрақтар бойынша мазмұндап беру (интерактивті тақта)

1. Заңмен белгіленген ақы қандай жағдайда төленеді?


2. Кедендік төлемнің төлеушілері кімдер?


3. Кедендік төлемдерді кім белгілейді?


4. Кедендік төлемдер ставкаларын атай аласыздар ма?


5. Кедендік төлемдер мен салықтар қандай бюджеттің кірісіне енгізіледі?


б)Оқушы өзінің үйде дайындаған ақпаратымен таныстырады.


III. Жаңа сабақ.

Сабақтың мотивациясы:

Жаңа сабақты баяндау. Жаңа сабаққа дайындық жүргізу. (Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтада жазылады)

Тақырыбы: «Бухгалтерлік есеп туралы түсінік»

Жаңа сабақтың мақсаты: біріншіден жаңа сөздерді меңгеру, есептің біздің өмірімізге қашаннан араласқаны туралы мәлімет.

(Интерактивті тақта) Сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру.

«Кез келген саладағы шаруашылықты жүргізуде жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін сенімді кеңес беретін және дұрыс жол сілтейтін жалғыз ғана бухгалтерлік есеп»-деген данышпан Цирул.


Жаңа сабақты баяндау

Жаңа сабаққа дайындық жүргізу

(Сабақтың тақырыбы интерактивті тақтаға жазылады)

Тақырыбы: Бухгалтерлік есеп туралы түсінік.


Бүгінгі тақырып төңірегінде дайындаған оқушы өзінің ақпаратымен таныстырады.


Білемін


Білдім

Білгім келеді


1) мәтінмен жұмыс


а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды (мәтіндер таратылады)

Бухгалтерлік есеп

туралы түсінік.

Есеп бұдан мыңдаған жылдар бұрын адамзат өркениетінің келіп шығуымен бірге пайда болды және оның алғашқы қадамдары тарих үшін әсерін тигізді. Есептің дамуы өмірдің қажеттілігімен келген, ал ол өзінің кезегінде жазу мен математика сияқты өркениеттің ажыратылмайтын бөліктеріне себеп болды.

Шамамен 15 ғасырдың соңына таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты. Бұл әдіс қазіргі уақытта да негізгі әдістердің бірі болып келеді. Сол уақыттардан бері баланс, калькуляция, дебет, кредит, контировка және т.б. сияқты көп терминдер сақталып қалған. Бухгартерлік есеп кәсіпорында басқаруда үлкен роль атқарады, өйткені оның қызметі, қаржылық жағдайы туралы толық ақпарат береді.

Нарықтық экономика жағдайында бухгалтерлік есептің ролі мен маңызы күшейе түсті.

Есепте орын алатын көрсеткіштер қаржы – шаруашылық қызметтің нәтижелерін талдау кезінде тек кәсіпорының өзімен ғана емес онымен тығыз серіктестік байланыста болатын жеткізушілер , тапсышылар, несие берушілер (банктер) және тағы басқалармен жүргізіледі.

Бухгартерлік есеп материалды-жауапты тұлғалардың қызметі үстінен бақылау үшін ақпаратпен қамтамасыз етеді, ол үшін әрбір материалды – жауапты тұлға бойынша материалдық құндылықтар мен ақша қаражаттарының есебі бөлек жүргізіледі.

Табиғи өлшегіштерден басқа есепте еңбек өлшегіштері де қолданылады. Олардың жәрдемімен еңбек шығындары (күн, сағат, минут) анықталады.

Алайда бухгалтерлік есепте басты орынды ақша өлшегіші алады. Өйткені тек соның жәрдемімен ғана кәсіпорындардың әр түрлі мүлкінің (үйлер, құрал –жабдықтар, материалдар, мал басының саны) жалпы құнын есептеу мүмкін


2) Тақырыпта кездесетін жаңа сөздермен жұмыс (интерактивті тақта)

а) оқытушы оқиды, оқушылар оқиды, хормен оқиды

Мәліметтер -

Өркениетті -

Адамзат -

Үлкен әсерін -

Қалыптасты -

Ақпарат -

Маңызы -

Құн -

Өлшегіш –

Жәрдемімен -

Еңбек шығындары -

Есептің дамуы -

Басқаруда -

Қаржылық жағдайы -

Бухгартерлік есеп -

Нәтиже -

Көрсеткіштер -

Талдау кезнде -

Серіктестік -

Кәсіпорын -

Қамтамасыз -

Қызмет -

Қосарлы жазу -


ә) Мәтіннен орыс тілінде берілген сөйлемдердің баламасын жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс)

1) История бухгалтерского учета берет начало с появления развития человечества.

2) Концу 15 века в теории бухгалтерского учета образовалась двойная запись.

3) Во время перехода к рыночной экономике роль бухгалтерского учета стала важнее.

4) Бухгалтерский учет дает информацию для контроля материально ответственых лиц.

5) Денежный фактор играет главную роль в бухгалтерском учете.(интерактивті тақта)


б) Мәтіннен осы күнге дейінгі белгілі терминдерді атап беріңіздер.

Терминдер: есеп, қосарлы жазу, дебет, кредит, калькуляция, контировка, баланс (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта)


в) Қазақ және орыс тілінде бірдей қолданатын терминдерді оқып беріңіздер.


г) Төмендегі сөздермен сөз тіркестерін құрастырып жазып, оқып беріңіздер (дәптермен жұмыс) (интерактивті тақта) бухгалтерлік..., өркениетті ..., кәсіпорында..., қамтамассыз..., нәтижелерін..., құн..., қызмет..., ақпарат ... .

Керекті сөздер: ел, есеп, басқаруда, етеді, талдау, өлшегіші, береді, орны (интерактивті тақта)


ғ) Енді осы сөз тіркестерімен мәтіннің көмегімен сөйлем құрастырып тақтада жазып, оқып беру (дәптерімен жұмыс, интерактивті тақта)

Бірінші сөйлемді мен жазып берейін

1) Бухгалтерлік есепте қосарлы жазу, баланс, дебет, кредит, калькуляция деген терминдер ерте заманнан белгілі.

Келесі сөйлемдерді сіздер жазыңыздар.

2


3


4


5


д) Сөйлемдердегі керекті сөздерді мәтіннің көмегімен жазып жалғастырыңыздар.

(дәптермен жұмыс, интерактивті тақта)


1. Есеп бұдан ... ... ... ... ... ... ... бірге пайда болды.


2. ... ... ... ... таяу қосарлы жазуға негізделген бухгалтерлік есеп теориясы қалыптасты.


3. Сол уақыттардан бері ... , ... , ... , ... және тағы басқа сол сияқты көп ... ... ... .


4. Табиғи өлшегіштерден басқа есепке еңбек өлшегіштері де ... .

5. ... ... ... ... ... ақша өлшегіші алады.

е) Мәтінге сүйене отырып, сызба бойынша сөйлемдерді нөмірлеп, оларды дұрыс құрастырыңыздар.

1

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!