Материалдар / Сабақ жоспары Тәуелсіз елдің астанасы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Тәуелсіз елдің астанасы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Тәуелсіз елдің астанасы 5-сынып 5 орыс сыныпқа беретін қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
843
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мұғалімнің аты-жөні:Кубешова А.Б. Сабақтың тақырыбы:Тәуелсіз елдің астанасы

Күні: 4.01.21ж

СЫНЫП: 5з


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:



Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Астана жайлы ақпарат береді, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы өз ойын жеткізеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтайды;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданады, ойын жеткізе біледі;

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.

Өткен сабақты тексеру. Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Астана қаласының суреттері

көрсетіледі.

«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.

Балалар, біздің Отанымыз қай мемлекет?

-Астанасы қай қала?

-Астана қаласы ұнай ма?

-Астана қаңдай қала?

Ал, енді Астана қаласына сырттай саяхат жасаймыз

Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою

1) Отан дегеніміз не? (Отан дегеніміз туып-өскен жеріміз. Әр халықтың өз Отаны болады)

2) Біздің Отанымыз қалай аталады? (Біздің Отанымыз Қазақстан Республика деп аталады)

3) Қазақстан Республикасы қандай мемлекет? (Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекет)

4) Қазақстан Республикасының Президенті кім?

5) Мемлекеттік тіл қай тіл?

6) Рәміздерді ата. (Әнұран, елтаңба, ту)

7) Отан туралы қандай мақал-мәтел білесің? (Отансыз адам – ормансыз бұлбұл. Отан оттан да ыстық)

8) Отан туралы қандай өлең жолын білесің?

Смайликтер





5-сынып оқулығы, жазу дәптері

Сабақтың ортасы

25 минут






Мағынаны тану 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақырыпқа

қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Аудармасын табыңдар (ауызша)

1-қатар

Көрікті қала-главный город

Әсем ғимарат-красивый город

2-қатар.

Есіл өзені-из года в год

Үлкен ескерткіш-река Ишим

3-қатар

Бас қала-красивое здание

Жылдан жылға – большой памятник

Дескриптор:

1).Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырып, аударады.

2). Сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға дағдыланады.

3). Мәнерлеп оқиды.

4). Сөз тіркесі мен сөйлемдер құрайды.

2. Мәтіналды жұмыс.

1-қатар. Айтылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Мәтін құрап айтады.

2-қатар. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады. Айтылым. Кластер құрады.

3-қатар. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 4, 6-тапсырманы орындатады. Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, диалогті аяқтайды.

Дескриптор:

  1. Мәтін құрайды

  2. Кластер құрады

  3. Диалог құрайды

Оқулық. Кеспе мәтіндер.




3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп,

дұрыс оқуға машықтандыру үшін мәтінді тыңдайды, оқиды, түсінгенін айтады.




4. Сергіту сәті. «Астана — сұлу қала» тақырыбында постер жасатады.

Постер жасайды, сипаттайды.

ІІІ. Ой толғаныс Жеке жұмыс. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады. Жазылым. Досына ашықхат жазады.



.



Сабақтың соңы

10 минут

Сөзжұмбақты шешу.

Сұрақтар:

1. Қазақстанның қай рәмізінде шаңырақ бейнеленген?

2. Астананың ең басты өзеңі қалай аталады?

3. «Флаг» сөзінің аудармасы қандай?

4. Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті

5. Тудың ортасында не бейнеленген?

6. «Родина» сөзінің аудармасы

«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны.

Тәуелсіз Қазақстанның астанасы – Көкшетау (...).

Астана – болашағы үлкен қала. (...).

Астана Жайық өзені жағасында орналасқан. (...).

Астана мемлекеттің саяси, экономикалық, мәдени орталығы. (...).

Астана Қазақстанның оңтүстігінде орналасқан. (...).

Астаның символы – Бәйтерек монументі. (...).

Дескриптор:

  1. Сөзжұмбақты шешеді

  2. Сұрақтарға жауап береді

Кеспе қағаздар



Бағалау. Формативті бағалау.

«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.

Үйге тапсырма. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау. Рефлексия.




.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!