Басы
|
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек
екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол
жағына қарай .
1 .
Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен
жүру.
2.
Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап
жүгіру екі қол белде
5
.Жылдамдыққа жүгіру
6.
қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына
келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Оқулық,
суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар
|
Ортасы
|
Қауіпсіздік техникасы
Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау,
әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына
оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол
қояды.
Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп
ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру,
әнгімелесу.
Тепе-теңдікті дамыту
Жүру белгі бойынша басталады. Оқушылар орындық
тақтайшасы арқылы жүріп өтуі керек. Гимнастика қауіпсіздік
техникасын сақтау қажет
Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы
жаттығуларді орындау қажет.
Қауіпсіздік ережені сақтау
біледі.
|
Тапсырманы орындайды әрі тексеріп
отырады.
Топтар бір-біріне
ойын барысында байқаған, көрген екі жақсы орындаған жағын айтып,
ұсыныс түрінде бір тілек
айтады.
қарсылас топтың
аумағына өтеді
туды алып, кері өз
аумағына жүгіріп шығады
өз аумағына өткен
оқушыларды ұстап үлгереді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ
«Бағдаршам»
ҚБ
«От шашу»
|
Әр
жаттығуға арналған үлкен, таза кеңістік, бор, асықтар, А4
форматындағы қағазға жазылған «Бұлттар тегі», қалам, қарандаш,
маркерлер.
Мұғалімге арналған ысқырық,
секундомер.
Бос кең алаң, ысқырық, арқан, секундомер,
фишкалар.
|