|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
|
|
|
|
Сабақтың атауы |
Тіл және сөйлеудің маңызы |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Білімділік: Тіл және сөйлеу туралы білімдерін
тереңдету, байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сөйлеудің
түрлерімен таныстыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Әрбір адам – досым,
сыныптасым, |
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын. |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
1. Жаңа сабақты сызбаларда
берілген сұрақтар арқылы, пікірталас: |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
||||
|
Мағынаны тану Жаңа сабақ |
1-жаттығу Түсіндіру 1-топ,2-жаттығу 2-топ 3-жаттығу 3-топ 4-жаттығу |
|||
|
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар, Алдымен жел еседі. Кіп-кішкентай балалар, Үп-үлкен боп өседі. |
|||
|
Ой толғаныс |
1989 жылдың 22 қыркүйегінде
Қазақстан Республикасында « Тілдер туралы» заң қабылданып, қазақ
тіліне « Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі» мәртебесі
берілді. 1993 жылдың 28 - қаңтар күні ҚР - ның Конституциясы
қабылданды. Онда «Қазақ тілі» болып бекітілді. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
5-жаттығу 6-бетте |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Оқушылар толтырады |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Тіл және сөйлеу 3 сынып
Сабақ жоспары Тіл және сөйлеу 3 сынып
|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
|
|
|
|
Сабақтың атауы |
Тіл және сөйлеудің маңызы |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Білімділік: Тіл және сөйлеу туралы білімдерін
тереңдету, байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сөйлеудің
түрлерімен таныстыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Әрбір адам – досым,
сыныптасым, |
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын. |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
1. Жаңа сабақты сызбаларда
берілген сұрақтар арқылы, пікірталас: |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
||||
|
Мағынаны тану Жаңа сабақ |
1-жаттығу Түсіндіру 1-топ,2-жаттығу 2-топ 3-жаттығу 3-топ 4-жаттығу |
|||
|
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар, Алдымен жел еседі. Кіп-кішкентай балалар, Үп-үлкен боп өседі. |
|||
|
Ой толғаныс |
1989 жылдың 22 қыркүйегінде
Қазақстан Республикасында « Тілдер туралы» заң қабылданып, қазақ
тіліне « Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі» мәртебесі
берілді. 1993 жылдың 28 - қаңтар күні ҚР - ның Конституциясы
қабылданды. Онда «Қазақ тілі» болып бекітілді. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
5-жаттығу 6-бетте |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Оқушылар толтырады |
||
шағым қалдыра аласыз













