Материалдар / Сабақ жоспары Тіл және сөйлеу 3 сынып

Сабақ жоспары Тіл және сөйлеу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
санат үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
1459
27 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тіліУақыты:



Сабақтың атауы Тіл және сөйлеудің маңызы
СілтемеҚазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығыҮлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттарБілімділік: Тіл және сөйлеу туралы білімдерін тереңдету, байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сөйлеудің түрлерімен таныстыру.Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік: Сөз мағынасын түсіне, әдеби тілде сөйлей білуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, мақалдың мағынасын ашу,Көрнекілігі: суреттер, тапсырамалар, таблица,
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуСыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыӘрбір адам – досым, сыныптасым, Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық, Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену. Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын. 
Үй тапсырмасын сұрау1. Жаңа сабақты сызбаларда берілген сұрақтар арқылы, пікірталас:Тіл және сөйлеу не үшін қажет?Ата - бабамыз бізге мұра етіп нені қалдырды?Пікірталас барысындағы оқушылардың жауабын тыңдау.2. Сөйлеу түрлерін таныстыру.СөйлеуАуызша ЖазбашаӘңгімелесу СызуПікілесу сурет салуХабарласу ТаңбалауКітап оқу хат жазу3. Дәптермен жұмысӘрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта.1). Жексенбіден кейін ________________________( жыл, сағат, дүйсенбі)2). Алманың ішінде әруақытта ________________________( құрт, тұқымы, гүл)3). Тау өзенінің ағысы ________________________(ақырын, күлкілі, қатты)4). Бүгіннен кейін ________________________(биыл, ертең, былтыр)5). Әкеден кейін ________________________( немере, бала, шөбере)6). Сағат тілі ________________________( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады).
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тануЖаңа сабақ1-жаттығу Түсіндіру1-топ,2-жаттығу2-топ 3-жаттығу3-топ 4-жаттығу

Сергіту сәтіТербеледі ағаштар,Алдымен жел еседі.Кіп-кішкентай балалар,Үп-үлкен  боп өседі.
Ой толғаныс1989 жылдың 22 қыркүйегінде Қазақстан Республикасында « Тілдер туралы» заң қабылданып, қазақ тіліне « Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі» мәртебесі берілді. 1993 жылдың 28 - қаңтар күні ҚР - ның Конституциясы қабылданды. Онда «Қазақ тілі» болып бекітілді.Тіл - ұлттың жаны, тіл - ұлттың асыл қазынасы - дей отырып бүгінгі сабағымызды анықтаймыз.
Үй тапсырмасы5-жаттығу 6-беттеКүнделіктеріне жазады

БағалауБағалау парақшаларын таратуОқушылар толтырады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ