|
Күні: Сынып: 2 «В» |
Қатысқандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Толық ондықтар.100 саны |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Ондықтармен санауға, ондықтардан тұратын сандарды шығарып алуға және оларды атауға үйрету.Бір ондықты қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. |
|||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады. Есептерді қатесіз шешеді Тапсырманы дұрыс орындайды |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: - Толық сандар, 100 сан; - Қосу мен азайтуды терминдер арқылы орыдау Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады; - Бір ондықты қосу және азайту тәсілдері - есептеуді тиімді тәсілмен орындау; |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер,информатика сабағы |
|||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
санау |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Бала, бала, балапан Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер? Сұрақтарға жауап алу. -Сендердің әрқайсыңда неше жолақ бар?( 10 немесе бір ондық) -Егер сенің өзіңнің және парталас көршіңнің жолақтарын бірге қосса, сендерде неше ондық шығады? (2 ондық немесе 20) -Ал егер оларға менің қолымдағы жолақшаларды қосса ше?( 3 ондық немесе 30) Осылайша ондықтардан сандар қатары құрылады. Қорытынды жасау. Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады. |
Шаттық шебері |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды. - Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді,
Екі бума таяқша -2 ондыққа немесе 20-ға тең. Үш бума таяқша -3 ондық немесе 30. Төрт бума таяқша -4ондық немесе 40..... №1 тапсырма Сурет бойынша оқушылар бір ондықты қосу және азайту тәсілін түсіндіреді. «Көршілермен ата» ойынын ұйымдастыру. Цифрлар жазылған карточкалар көрсетіледі,оқушылар санның көршілерін атайды. Кез келген ондыққа бір ондықша қосқанда келесі ондық шығады,ал кез келген ондықтан бір ондықты азайтқанда алдыңғы ондық шығады. №2 тапсырма Іле-шала тиянақтау. Ондықтармен сана:
Дәптермен жұмыс Қай тапсырма қиындық туғызды? Қиындық неде болды Жаңа тақырыпты толық меңгере отырып арнайы тапсырмаларды орындау үшін, «Инсерт» техникасын қолданамыз Арнайы белгілермен белгілей отырып текстті оқиды: V — мен бұны білемін; + — мен үшін жаңа мәлімет; - — мен басқаша деп ойлағам, менің білгеніме қайшы келеді; ? — түсініксіз, анықтай отырып түсіндіруді қажет етеді. Этеп рефлексиясы:
Этап рефлексиясында келесі сұрақтардың жауабын нақтылау қажет. Оқушыларға өздігімен сұрақтар құрастырға тапсырма беруге болады. 3Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау . Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||||||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||||||||||||||
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Теңдеуді шеш: «Сиқырлы шаршы» ойыны арқылы орындалады 4+а а а ____________ __________ __________ 4+3 Өрнектерді цифрлармен жаз. Мәндерін тап. 3
онд+6онд 8
онд-3онд 4 онд-2
онд 5 онд+4
онд Қортындылау.
|
Оқулық, дәптерлер. |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Бас бармақтар |
||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. "Толық ондықтар.100 саны" 2 сынып
Сабақ жоспары. "Толық ондықтар.100 саны" 2 сынып
|
Күні: Сынып: 2 «В» |
Қатысқандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Толық ондықтар.100 саны |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Ондықтармен санауға, ондықтардан тұратын сандарды шығарып алуға және оларды атауға үйрету.Бір ондықты қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. |
|||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады. Есептерді қатесіз шешеді Тапсырманы дұрыс орындайды |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: - Толық сандар, 100 сан; - Қосу мен азайтуды терминдер арқылы орыдау Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады; - Бір ондықты қосу және азайту тәсілдері - есептеуді тиімді тәсілмен орындау; |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер,информатика сабағы |
|||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
санау |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Бала, бала, балапан Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер? Сұрақтарға жауап алу. -Сендердің әрқайсыңда неше жолақ бар?( 10 немесе бір ондық) -Егер сенің өзіңнің және парталас көршіңнің жолақтарын бірге қосса, сендерде неше ондық шығады? (2 ондық немесе 20) -Ал егер оларға менің қолымдағы жолақшаларды қосса ше?( 3 ондық немесе 30) Осылайша ондықтардан сандар қатары құрылады. Қорытынды жасау. Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады. |
Шаттық шебері |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды. - Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді,
Екі бума таяқша -2 ондыққа немесе 20-ға тең. Үш бума таяқша -3 ондық немесе 30. Төрт бума таяқша -4ондық немесе 40..... №1 тапсырма Сурет бойынша оқушылар бір ондықты қосу және азайту тәсілін түсіндіреді. «Көршілермен ата» ойынын ұйымдастыру. Цифрлар жазылған карточкалар көрсетіледі,оқушылар санның көршілерін атайды. Кез келген ондыққа бір ондықша қосқанда келесі ондық шығады,ал кез келген ондықтан бір ондықты азайтқанда алдыңғы ондық шығады. №2 тапсырма Іле-шала тиянақтау. Ондықтармен сана:
Дәптермен жұмыс Қай тапсырма қиындық туғызды? Қиындық неде болды Жаңа тақырыпты толық меңгере отырып арнайы тапсырмаларды орындау үшін, «Инсерт» техникасын қолданамыз Арнайы белгілермен белгілей отырып текстті оқиды: V — мен бұны білемін; + — мен үшін жаңа мәлімет; - — мен басқаша деп ойлағам, менің білгеніме қайшы келеді; ? — түсініксіз, анықтай отырып түсіндіруді қажет етеді. Этеп рефлексиясы:
Этап рефлексиясында келесі сұрақтардың жауабын нақтылау қажет. Оқушыларға өздігімен сұрақтар құрастырға тапсырма беруге болады. 3Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау . Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||||||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||||||||||||||
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Теңдеуді шеш: «Сиқырлы шаршы» ойыны арқылы орындалады 4+а а а ____________ __________ __________ 4+3 Өрнектерді цифрлармен жаз. Мәндерін тап. 3
онд+6онд 8
онд-3онд 4 онд-2
онд 5 онд+4
онд Қортындылау.
|
Оқулық, дәптерлер. |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Бас бармақтар |
||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















