Сабақ жоспары. Топырақ және оның құрамы мен құрылымы. 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Топырақ және оның құрамы мен құрылымы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мугальмге арналды
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №177 ЖББ мектеп

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Г.С.Алимбаева

Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.1.1.Литосфераның құрылысы мен заттық қүрамын анықтайды

Сабақтың мақсаты

Литосфераның құрылысын анықтайды

Бағалау критерийі

Литосфераныңқұрылысын сипаттайды.Суреттер мен сызбаларарқылылитосфераныңерекшеліктерінжазады

Тілдік мақсаттар


Литосфера , Астеносфера ,Мантия,Ядро ұғымдарына анықтама береді

Құндылықтарға баулу




Топтық,жұптық жұмыстағы ынтымақтастық

Пәнаралық байланыс

5 сыныптағы Адам. Жер.Ғалам. Жаратылыстану

Алдыңғы білім


Картография және географиялық деректер базасын біледі



Жоспар

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3-5


Миға шабуыл ретінде жаңа тақырыпқа

Жердің қатты қабаты, қабығы : Литосфера туралы бейне ролик көрсетіледі. (тыңдалады) Топ ішінде талдайды,көшбашылар тұжырым жасайды1 тапсырма:Сурет көрсету арқылы Жердің құрылымын анықтаймыз

(Жер қыртысы, Мантия 2900, Ядро радииусы 3500)

Электронды оқулық




Сабақтың ортасы

30-33

2 тарсырма:Литосфера дегеніміздің не екендігін топ арасында талдайды. мысалдар беріледі. Әр топ мысалдарды ұжымдаса отырып түсінеді. «Ойлан, бірік бөліс» әдісі арқылы басқа топтарға түсіндіре алады.

3 тапсырма: «Ойлар ағыны әді»Жерің ішкі құрылымы кандай? Дәлелдейді ( Жұптық жұмыс)

4 тапсырма: «Ақпарат жинау әдісі» (Жеке жұмыс)
1. Берілген сұрақтарға жауап беріңіз,тапсырмаларды орындаңыз:

a. Литосфера деген не?_______________________________________

b. Берілген сызбаны толтырыңыз:

Жердің құрылымы:




Сергіту сәті «Жұмыр қылыш»

«Қонаққа бару әдісі»

5 тапсырма: Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырады?(Жұптық жұмыс)

Сұрақтар

Шөгінді жыныстар

Магмалық жыныстар

Метаморфозды жыныстар






6. тапсырма: Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрамын жазады. Сызбаны толтырады(Жеке жұмыс)

Скругленный прямоугольник 1 Скругленный прямоугольник 5 Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 4

Скругленный прямоугольник 9







Скругленный прямоугольник 3 Скругленный прямоугольник 8 Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 6



7.Тапсырма: Литосфералық тақталарды кескін картаға түсіреді

Дескриптор

Сызбаға литосфераның құрылысын жазады; - әр құрылымның құрамын анықтап, жазады; - тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттайды: - кестеге шөгінді жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; - кестеге магмалық жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; - кестеге метаморфозды жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады.

Маркерлер, фипчарт









































Кескін карта,атлас карта

Сабақтың соңы

2-3 мин

Литосфераның анықтамасын ,біледі

Сызбада литосфераның құрылысын толықтырады.

Сабақ соңында оқушыларға кері байланыс жүргіземін:

«Табыс ағашы» Тақтада ағаштың суреті болады.

Ағаштың жемісі - сіздің алған біліміңіз.

Жасыл алма – маған сабақ ұнады,тақырыпты меңгердім.

Сары алма – тақырыпты меңгердім, бірақ жұмыс жасау барысында қиналамын.

Қызыл алма – бүгінгі сабақты түсінбедім.

Қорытындылау:

Тілек ағашы арқылы түсіну деңгейін анықтау.



Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сыныптағы саралау жұмысын «Ойлан, бірік бөліс» «Ойлар ағыны әді» «Ақпарат жинау әдісі» «Қонаққа бару әдісі» әдістері бойынша білім денгейлеріне қарай тапсырмалар беремін

«Бас бармақ» әдісі



«Бағдаршам» әдісі

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

«Сәттілік баспалдағы» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия

3-4 мин


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Рефлексия: «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жинайтын себет» әдісін ұйымдастыру.

Сары стикер: сабақтан алған ең маңыздысы, нені осы сабақтан өзімен алып кетесіз (чемоданға іледі);

Көк стикерде: не тиімді болған жоқ, нені керек емес деп санайды (себетке);

Қызыл стикерде: не қызықты болды, бірақ әлі де түсініксіз, нені әлі еттартқышта етті қалай айналдырады, солай өз ойымызда айналдырып түсіну қажет.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
675
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі