Жоспар |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы3-5 |
Миға шабуыл ретінде жаңа тақырыпқа Жердің қатты қабаты, қабығы : Литосфера туралы бейне ролик көрсетіледі. (тыңдалады) Топ ішінде талдайды,көшбашылар тұжырым жасайды1 тапсырма:Сурет көрсету арқылы Жердің құрылымын анықтаймыз(Жер қыртысы, Мантия 2900, Ядро радииусы 3500) | Электронды оқулық
|
Сабақтың ортасы30-33 | 2 тарсырма:Литосфера дегеніміздің не екендігін топ арасында талдайды. мысалдар беріледі. Әр топ мысалдарды ұжымдаса отырып түсінеді. «Ойлан, бірік бөліс» әдісі арқылы басқа топтарға түсіндіре алады.3 тапсырма: «Ойлар ағыны әді»Жерің ішкі құрылымы кандай? Дәлелдейді ( Жұптық жұмыс) 4 тапсырма: «Ақпарат жинау әдісі» (Жеке жұмыс)1. Берілген сұрақтарға жауап беріңіз,тапсырмаларды орындаңыз: a. Литосфера деген не?_______________________________________b. Берілген сызбаны толтырыңыз:Жердің құрылымы:Сергіту сәті «Жұмыр қылыш»«Қонаққа бару әдісі»5 тапсырма: Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырады?(Жұптық жұмыс)Сұрақтар
6. тапсырма: Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрамын жазады. Сызбаны толтырады(Жеке жұмыс)
7.Тапсырма: Литосфералық тақталарды кескін картаға түсіредіДескрипторСызбаға литосфераның құрылысын жазады; - әр құрылымның құрамын анықтап, жазады; - тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттайды: - кестеге шөгінді жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; - кестеге магмалық жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; - кестеге метаморфозды жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады. | Маркерлер, фипчарт
Кескін карта,атлас карта |
Сабақтың соңы2-3 мин | Литосфераның анықтамасын ,біледіСызбада литосфераның құрылысын толықтырады.Сабақ соңында оқушыларға кері байланыс жүргіземін:«Табыс ағашы» Тақтада ағаштың суреті болады.Ағаштың жемісі - сіздің алған біліміңіз.Жасыл алма – маған сабақ ұнады,тақырыпты меңгердім.Сары алма – тақырыпты меңгердім, бірақ жұмыс жасау барысында қиналамын.Қызыл алма – бүгінгі сабақты түсінбедім.Қорытындылау:Тілек ағашы арқылы түсіну деңгейін анықтау. |
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. |
Сыныптағы саралау жұмысын «Ойлан, бірік бөліс» «Ойлар ағыны әді» «Ақпарат жинау әдісі» «Қонаққа бару әдісі» әдістері бойынша білім денгейлеріне қарай тапсырмалар беремін | «Бас бармақ» әдісі
«Бағдаршам» әдісі«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі«Сәттілік баспалдағы» әдісі | Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия 3-4 мин
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Рефлексия: «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жинайтын себет» әдісін ұйымдастыру.Сары стикер: сабақтан алған ең маңыздысы, нені осы сабақтан өзімен алып кетесіз (чемоданға іледі);Көк стикерде: не тиімді болған жоқ, нені керек емес деп санайды (себетке);Қызыл стикерде: не қызықты болды, бірақ әлі де түсініксіз, нені әлі еттартқышта етті қалай айналдырады, солай өз ойымызда айналдырып түсіну қажет. |