Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік дағдыларын пайдалана
отырып,өзінің нобай орындау кезеңдерін түсіндіреді және
сипаттайды.
Пәндік терминалогия:
сурет,бейне-изображение,image.
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған
сұрақтар:
●Нобай құрудың негізгі сипаттамасы
……..
●Натюрморттың ….. түрімен таныса отырып
….. орындайды.
|
Бастапқы
білім
|
Қазақ халқының ұлттық дастарқаны өзінің әр түрлі дәмді тағамдарымен ерекшеленеді.
Сонымен қатар сәнділігімен де көзге әсем көрінеді.
Ұлттық тағамдар шеберлер жасаған әсем өрнекті ыдыс-аяқтарға салынып,
дастарқанға қойылады.Дастарқанға әр түрлі тағамдармен бірге арнаулы ыдыстарға құйылған қымыз,
шұбат сияқты сусындар да қойылады.
Ертеде қымыз бен шұбатты теріден әшекейлеп жасаған торсықта сақтаған.
Оны дастарқанға сырлы ағаш тегештерге құйып барып қойған,
әсем ожаумен сапырып,
әдемі саптыаяқ,
тостағандарға құйып берген.
Ежелгі адамдар топырақты,
құмды пайдаланып қыштан құмыра,
кесе жасаған,
сосын ағашты өндеп,
әрлеп,
өрнектеп,
тостаған,
ағаш қасық,
ожау,
тегенелер жасап,
тұрмыста қолданған.
Мал шаруашылығымен айналысқан қазақ халқы тері өндеп,
оны илеп,
торсық,
саба жасаған.
Торсық –
теріден жасалған сұйық сусундар (коже, қымыз, шұбат, айран, сүт)
құюға арналған, ол алып жүруге ынғайлы
ыдыс.Тостаған
– ағаштан жасалып, бедерлеп, өрнектелген сүт,
қымыз, айран, көже, шұбат құюға арналған ұлттық
ыдыс.
|
Бағалау
түрлері
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу
“Әнді жалғастыр!”
Мақсаты: қатысушылардың
көңіл-күйін көтеру,жағымды эмоция
туғызу.
Мұғалім бір өлеңнің 1-жолын айтады,ал оқушылар келесі жолын айтады,келесі көрші топ 3-4
жолын әнмен жалғастырады.
Ойын шеңбер бойынша жалғасады.
Соңғы әннің соңғы 2
жолын барлық топ орындайды.
-
“Анашым”
-
“Әрқашан күн
сөнбесін”
-
“Жан
досым”
Талдау:
Өздеріңізді қалай
сезінудесіз?
Алмалар
арқылы 3
топқа бөлу. Бағалау парақшасын таратып
беру.
Үй тапсырмасын
“Суретшілер жайлы ақпарат
жинау”,
«Ә. Қастеев
кім?» әдісі арқылы
пысықтаймын.
-Қазақстанның ең тұңғыш
суретшісі кім?
-Қазақстандық суретшілердің
туындыларын көрсетіңіз.(А3 форматта суретшілер туындылары
бейнеленген)
-
Суретшілер шығармалары сіздерге қандай
әсер қалдырды?
|
Оқулық,суреттер,топқа бөлуге
арналған кәмпиттер
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
Бағалау
парақшасы
|
Сабақтың
ортасы
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын
жеткізеді.
Натюрморт салу кезінде суретшілер қозғалыссыз
заттарды бақылап, зерттей алады. Натюрморт салуды суретші оны
құрастырудан бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып,
солардың ішінде түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес
заттарды іріктеп алады. Содан кейін суретші натюрморттың
композициясын құруға кіріседі. Заттардың орнын қайта - қайта
ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып, суретші аса тартымды
композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы заттардың орнын неше
түрлі құбылтуға
болады. - Біз бүгінгі сабақта натюрморттың 4 түрімен
таныса отырып, композиция құрастыруды
орындаймыз. Натюрморттың
түрлері: 1. Жеміс - жидек
топтамасы. 2. Ойыншықтар
топтамасы. 3. Оқу құралдарының
жиынтығы. 4. Музыкалық аспаптар
жиынтығы.
Топтарға тапсырма
беріледі.
Дескриптор:
1 топ. Композициялық натюрморт
ойластырады.
2 топ.
Композицияның А4 пішінін
орындайды.
3 топ. Нобайды
шығармашылық идеяны іске
асырады.
(Қалыптастырушы
бағалау)
|
Оқулық,
мәтіндер.
|