Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2ВОтарлау және ұлт-азаттық күрес | Мектеп:№59 ЖОМ |
Күні:23.11.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:Еспанов Н |
Сынып: 8 «Ғ» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығыЗерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды? БЖБ№3 |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.3 – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау |
Сабақ мақсаттары | Барлығы: – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдары туралы біледіКөпшілігі: – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдары туралы деректерді анықтайдыКейбірі: – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын талдайды |
Тілдік мақсат | Тілдік мақсат Жұптар Сырым Датұлы көтерілісін талдай келе, маңызды деген үш тұлғаны, көтеріліс барысына әсер еткен үш негізгі оқиғаны анықтайды (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдысы,) Пәнге қатысты лексика мен терминология отар отаршылдық казак губернатор әкімшілік басқару шекара шебі бекіністер шебі ұлт-азаттық қозғалыс Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Патша өкіметінің казактарды қоныстандырудағы мақсаты... Реформаны жүзеге асыру барысында.... Сырым Датұлы бастаған көтеріліс ұлт-азаттық қозғалыс деп аталуының себебі... Негізгі өзгерістер... Бұл оқиға/тұлға маңызды болды, өйткені... |
|
Жетістік критерийлері | Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын біледі Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтайдыРесей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын талдайды |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру. |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ әдебиеті, география (оқушылар картада әскери бекіністер мен экспедиция маршруттарын белгілейді). |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарын, бейнематериалдарды қолдану |
Бастапқы білім | ХVІІІ ғасырда басталған Ресей империясының отарлау саясатының мақсаттары мен алғашқы әрекеттерін біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы10 минут
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі10 минут
15 минут
Сабақтың соңы5 минут | Оқушылармен сәлемдесіп,назарларын сабаққа аударамын.Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсаттарын түсіндіремін.Сыныпты сан бойынша төрт топқа бөліп,оқулықтан Патшалық Ресейдің отарлау саясатын сипаттайтын мәтіндер бөліп беремін. оқушылардың мәтін бойынша жасаған тұжырымдарын тыңдай отырып, тақырыпты анықтауға жетелеймін. Зерттеу сұрағы Патшалық Ресей Қазақстанды отарлау үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданды және олардың жергілікті халық үшін әсері қандай болды? Дескриптор:Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайдыПатшалық ресейдің отарлау барысындағы әдіс-тәсілдерін анықтайды
Топтарға «Бірге ойлаймыз » әдісі бойынша зерттеу сұрақтары негізінде келесі тапсырмаларды беремін: Зерттеу сұрақтары: Патша өкіметі отарлық саясатты жүзеге асыруда кімдерге арқа сүйеді? Неліктен казактар Жайық, Сібір, Жетісу және Орынбор аймақтарына қоныстандырылды? Казактарды қоныстандыру саясатының салдары қандай болды? Дескриптор:Отарлау кезінде патша өкіметі кімге арқа сүйегенін анықтайдыКазактарды қай аймаққа қоныстандырғанын біледіҚоныстандыру саясатының салдарларын бағалайдыТоптық жұмыс: 1-топ.Тірек сызбасы негізінде постер дайыңдау 2-топ. Телерепортаж жасау(тілші, респондент, хатшы) 3-топ. Мақала жазу 4-топ. Көрініс көрсету Әр топ берілген тапсырмаларының нәтижесінде қоныстандыру саясаты жүргізілген кезде қандай өзгерістердің орын алғандығын көрсетеді. Дескриптор:Оқушылар қоныстандыру саясаты жүргізілген кезде қандай өзгерістердің орын алғандығын көрсетеді
Оқушылармен сабақты қорытындылау ретінде «Ресей империясының Қазақстанды отарлау барысындағы озбырлық әрекеті қалай көрініс тапты? - деген сұрақ аясында төмендегі бағыттарды пайдаланып, талқылау ұйымдастырыңыз. Казактарды қоныстандыру Бекіністердің салынуы Экспедициялардың ұйымдастырылуы Үйге тапсырма:§19-20 Тірек сызба жасау | Оқулық
Оқулық
Оқулық Тапсырма
ОқулықТақта |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзінің ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. Сабақтың әр кезеңі жасырын дифференциацияны көздейді. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы
Оқушылардың денсаулығын қолдау мақсатында, қажеттілігіне қарай дене шынықтыру минутын ұйымдастыру. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|