Материалдар / Сабақ жоспары "Уақытты анықтау не үшін қажет?" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Уақытты анықтау не үшін қажет?" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2019
1503
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: жаратылыстану

Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі:

4.3 Кеңістік және уақыт


Күні:

Сынып:1


Мұғалімнің аты-жөні:Искалиева З.Е.

Қатысқандар саны:22

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Уақытты анықтау не үшін қажет?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.​4.​3.​1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
1.​4.​3.​2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау 1.1.2.2. көрсетілген эксперементті түсіндіру

Сабақ мақсаттары

1. Уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды.

2. Күнтізбелік арқылы мерекелік күндерді табады; уақыттың маңыздылығын мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.

3. Оқушылар көрсетілген экстерементті бақылап, уақыттың өтіп, тоқталмауына байланысты қорытынды жасайды.

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді.

Уақытты өлшеу құралдарын атайды


Тілдік мақсаттар

Сабақ барысында оқушылар мысалдар келтіру арқылы уақытты тиімді пайдалануды түсіндіреді; бақылау нәтижесінде қорытынды шығарады.

Пәнге тән лексика мен терминология: Жыл, ай, апта, күн, сағат, минут, күн тәртібі.

Уақыт – время- time

Сағат – часы- clock

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: көп, аз, бәріне үлгеру, уақытты бағалау, уақытты өлшеу, күн тәртібін сақтау, апта күндерін білу.

-Уақыт деген не?

- Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек?

-«Уақыт алтыннан да қымбат деген» нақыл сөздің мағынасы нені білдіреді?

-Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?


Құндылықтарды дарыту


Адам өміріндегі уақыттың үздіксіз жылжуына байланысты оның қайта келмеуін ұғыну барысында уақыт бағалау құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Математика: уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды; қанша уақыт өткенін есептейді, салыстырады.

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Білімленд оқу фильмдерін көру арқылы айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады.«Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk

Бастапқы білім

Уақыт шамаларын ажыратады, оларды өлшеу үшін құралдарды біледі, өлшемдер жүргізеді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы





Оқушылармен амандасу.

1.Ынтымақ атмосферасын калыптастыру.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін

Қарады сағанда.

«Кір жаю» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Оқушылар ілулі тұрған суреттерді таңдау арқылы «Кұмсағат», «Механикалық сағат», «Электронды сағат» болып үш топқа бөлінеді.

(Ұ) Ширату «Доп лақтыру» ойыны арқылы

-Оқушылардың туған күндерін, айларын, жылдарын сұрау. (оқушылар өз туған күндерін айтады)

-Сіздер сол дүниеге келген кезде келдіңіз бе мектепке?(жоқ, оған дейін балабақшада болдық)

-Сіз мектепке неше жаста келдіңіз? (5 жаста)

- 1 ші сыныпқа қашан келдің? (қыркүйек айында)

-Оған қанша уақыт өтті? (6 ай)

-Міне, бұл аралықты біз қалай деп айта аламыз?

-Уақыт.

(Ұ) «Миға шабуыл»

- Балалар кенеттен, бір мезетте барлық сағаттар жоқ болып кетсе немесе жұмыс істемей қалса, не болатынын көз алдарына елестетіңізші.

Оқушылардың ойларын тыңдау.

(Ұшқыштар, жүргізушілер және т.б. сағат нешеде жолға шығу керектігін білмес еді. Апат көп болушы еді. Адамдар жұмысқа кешігетін еді және т.б.)

-Ендеше, сол уақытты анықтау не үшін қажет екен?

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау.

-Балалар бүгінгі біздің сабағымыздың мақсаты:

Уақыттың маңыздылығын түсініп және өлшеу құралдарын анықтап үйренеміз.






Құмсағат, механикалық сағат, электронды сағат суреттері таратылады.




Сабақтың ортасы







(МК) «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көру

Оқушыларға «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көруді ұсынылады. Көрген соң талқыланады:

-Уақыт деген не?

- Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек? Уақыт алтыннан да қымбат» мағынасы нені білдіреді?

-Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?

Уақытты өлшеу құралдарын анықтау

Ойын арқылы сағат, термометр, ай аттары, таразы, сызғыштар, апта, күн(дүйсенбі,т.б), күнтізбегі арқылы уақытты анықтау, ретімен көрсету.

Оқушылар уақыт,сағат сөздерін үш тілде айтады.

Уақыт – время- time

Сағат – часы- clock













(Т) )«Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі Оқушыларға уақыттарын барынша тимімді пайдалану үшін өз күн тәртіптерін құру ұсынылады. Топтар өздері талқылап, өз нұсқаларын өздері көрсетеді. Жалпы күн тәртібін қабылдап, оны сыныпқа ілінеді.

Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

(ОТ, Т) «Зерттейік!» Оқушылар төмендегі жаттығуларды жасағанда адамның қанша уақыт жұмсайтынын анықтайды.

  • 10 рет отырып, тұрады.

  • 20 рет дем алып, дем шығарады.

  • 10 рет көзін ашып-жұмады.

1-топ бұл тәжірибе нәтижесін құмсағат арқылы өлшейді.

2-топ бұл тәжірибе нәтижесін механикалық сағатпен өлшейді.

3-топ бұл тәжірибе нәтижесін электронды сағат арқылы өшейді.

Тәжірибе аяқталғаннан оқушылардан қай сағат бәрінен де нақты болғаны сұралады.


Оқушылар “Құмсағатта циферблат жоқ, сондықтан дәл уақытты анықтау қиын. Механикалық және электрондық сағаттардың көмегімен дәл уақытты анықтауға болады, алайда электрондық сағат ыңғайлы” деген қорытынды жасай алады.

Тәжірибе нәтижесінде топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

ҚБ мұғалімнің мадақтауы «Жарайсыңдар!», «Тамаша!»

(Ұ) Сергіту сәті

(Ж)

1-тапсырма

Оқушыға күн тәртібі кестесін құру не үшін қажет деп ойлайсың? Сен бос уақытыңды ойлайсың? Жұпта ой бөліс.












Дескриптор

Білім алушы

- күн тәртібінің кестесін құру себебін түсіндіреді;

- өз уақытын тиімді пайдалану туралы әңгімелейді;

- күн тәртібін сақтаудың маңыздылығы туралы ойын айтады.

Оқушылар жұпта бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

(Ө) 2-тапсырма

Суреттерге мұқият қара. Бұл оқиғалар аптаның қай

күндерінде болуы мүмкін? Демалу мен еңбек ету уақытын жоспарлау не үшін қажет? Түсіндір.

Білім алушы

  • - суреттегі оқиғаларды апта күндерімен сәйкестендіреді;

- уақытты жоспарлаудың маңыздылығын түсіндіреді.

Дескриптор арқылы бағалайды.





«Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk














ҚБ 35бет












































Суреттер оқулықтан алынды.

Сабақтың соңы







Берілген тапсырманы орындауда зая кеткен уақыт туралы кез келген анимациялық фильмді көрсетуге болады.

Талқылау үшін сұрақтарды құрғанда, жоғары реттік сұрақтарға ықылас танытып, Блум таксономиясына жүгінеміз.

Сабақ соңында:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедің?

- немен жұмысты жалғастыру қажет ?

Рефлексия

Жетістік баспалдағы



Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






Жұптық бағалау.

2 жұлдыз, 1 тілек.









770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!