Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: жаратылыстану

    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі:

    4.3 Кеңістік және уақыт


    Күні:

    Сынып:1


    Мұғалімнің аты-жөні:Искалиева З.Е.

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Уақытты анықтау не үшін қажет?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.​4.​3.​1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
    1.​4.​3.​2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау 1.1.2.2. көрсетілген эксперементті түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    1. Уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды.

    2. Күнтізбелік арқылы мерекелік күндерді табады; уақыттың маңыздылығын мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.

    3. Оқушылар көрсетілген экстерементті бақылап, уақыттың өтіп, тоқталмауына байланысты қорытынды жасайды.

    Бағалау критерийлері

    Білім алушы:

    Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді.

    Уақытты өлшеу құралдарын атайды


    Тілдік мақсаттар

    Сабақ барысында оқушылар мысалдар келтіру арқылы уақытты тиімді пайдалануды түсіндіреді; бақылау нәтижесінде қорытынды шығарады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: Жыл, ай, апта, күн, сағат, минут, күн тәртібі.

    Уақыт – время- time

    Сағат – часы- clock

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: көп, аз, бәріне үлгеру, уақытты бағалау, уақытты өлшеу, күн тәртібін сақтау, апта күндерін білу.

    -Уақыт деген не?

    - Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек?

    -«Уақыт алтыннан да қымбат деген» нақыл сөздің мағынасы нені білдіреді?

    -Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?


    Құндылықтарды дарыту


    Адам өміріндегі уақыттың үздіксіз жылжуына байланысты оның қайта келмеуін ұғыну барысында уақыт бағалау құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика: уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды; қанша уақыт өткенін есептейді, салыстырады.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Білімленд оқу фильмдерін көру арқылы айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады.«Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk

    Бастапқы білім

    Уақыт шамаларын ажыратады, оларды өлшеу үшін құралдарды біледі, өлшемдер жүргізеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы





    Оқушылармен амандасу.

    1.Ынтымақ атмосферасын калыптастыру.

    Күлімдеп күн бүгін,

    Қарады маған да.

    Күлімдеп күн бүгін

    Қарады сағанда.

    «Кір жаю» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Оқушылар ілулі тұрған суреттерді таңдау арқылы «Кұмсағат», «Механикалық сағат», «Электронды сағат» болып үш топқа бөлінеді.

    (Ұ) Ширату «Доп лақтыру» ойыны арқылы

    -Оқушылардың туған күндерін, айларын, жылдарын сұрау. (оқушылар өз туған күндерін айтады)

    -Сіздер сол дүниеге келген кезде келдіңіз бе мектепке?(жоқ, оған дейін балабақшада болдық)

    -Сіз мектепке неше жаста келдіңіз? (5 жаста)

    - 1 ші сыныпқа қашан келдің? (қыркүйек айында)

    -Оған қанша уақыт өтті? (6 ай)

    -Міне, бұл аралықты біз қалай деп айта аламыз?

    -Уақыт.

    (Ұ) «Миға шабуыл»

    - Балалар кенеттен, бір мезетте барлық сағаттар жоқ болып кетсе немесе жұмыс істемей қалса, не болатынын көз алдарына елестетіңізші.

    Оқушылардың ойларын тыңдау.

    (Ұшқыштар, жүргізушілер және т.б. сағат нешеде жолға шығу керектігін білмес еді. Апат көп болушы еді. Адамдар жұмысқа кешігетін еді және т.б.)

    -Ендеше, сол уақытты анықтау не үшін қажет екен?

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау.

    -Балалар бүгінгі біздің сабағымыздың мақсаты:

    Уақыттың маңыздылығын түсініп және өлшеу құралдарын анықтап үйренеміз.






    Құмсағат, механикалық сағат, электронды сағат суреттері таратылады.




    Сабақтың ортасы







    (МК) «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көру

    Оқушыларға «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көруді ұсынылады. Көрген соң талқыланады:

    -Уақыт деген не?

    - Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек? Уақыт алтыннан да қымбат» мағынасы нені білдіреді?

    -Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?

    Уақытты өлшеу құралдарын анықтау

    Ойын арқылы сағат, термометр, ай аттары, таразы, сызғыштар, апта, күн(дүйсенбі,т.б), күнтізбегі арқылы уақытты анықтау, ретімен көрсету.

    Оқушылар уақыт,сағат сөздерін үш тілде айтады.

    Уақыт – время- time

    Сағат – часы- clock













    (Т) )«Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі Оқушыларға уақыттарын барынша тимімді пайдалану үшін өз күн тәртіптерін құру ұсынылады. Топтар өздері талқылап, өз нұсқаларын өздері көрсетеді. Жалпы күн тәртібін қабылдап, оны сыныпқа ілінеді.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

    (ОТ, Т) «Зерттейік!» Оқушылар төмендегі жаттығуларды жасағанда адамның қанша уақыт жұмсайтынын анықтайды.

    • 10 рет отырып, тұрады.

    • 20 рет дем алып, дем шығарады.

    • 10 рет көзін ашып-жұмады.

    1-топ бұл тәжірибе нәтижесін құмсағат арқылы өлшейді.

    2-топ бұл тәжірибе нәтижесін механикалық сағатпен өлшейді.

    3-топ бұл тәжірибе нәтижесін электронды сағат арқылы өшейді.

    Тәжірибе аяқталғаннан оқушылардан қай сағат бәрінен де нақты болғаны сұралады.


    Оқушылар “Құмсағатта циферблат жоқ, сондықтан дәл уақытты анықтау қиын. Механикалық және электрондық сағаттардың көмегімен дәл уақытты анықтауға болады, алайда электрондық сағат ыңғайлы” деген қорытынды жасай алады.

    Тәжірибе нәтижесінде топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

    ҚБ мұғалімнің мадақтауы «Жарайсыңдар!», «Тамаша!»

    (Ұ) Сергіту сәті

    (Ж)

    1-тапсырма

    Оқушыға күн тәртібі кестесін құру не үшін қажет деп ойлайсың? Сен бос уақытыңды ойлайсың? Жұпта ой бөліс.












    Дескриптор

    Білім алушы

    - күн тәртібінің кестесін құру себебін түсіндіреді;

    - өз уақытын тиімді пайдалану туралы әңгімелейді;

    - күн тәртібін сақтаудың маңыздылығы туралы ойын айтады.

    Оқушылар жұпта бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

    (Ө) 2-тапсырма

    Суреттерге мұқият қара. Бұл оқиғалар аптаның қай

    күндерінде болуы мүмкін? Демалу мен еңбек ету уақытын жоспарлау не үшін қажет? Түсіндір.

    Білім алушы

    • - суреттегі оқиғаларды апта күндерімен сәйкестендіреді;

    - уақытты жоспарлаудың маңыздылығын түсіндіреді.

    Дескриптор арқылы бағалайды.





    «Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk














    ҚБ 35бет












































    Суреттер оқулықтан алынды.

    Сабақтың соңы







    Берілген тапсырманы орындауда зая кеткен уақыт туралы кез келген анимациялық фильмді көрсетуге болады.

    Талқылау үшін сұрақтарды құрғанда, жоғары реттік сұрақтарға ықылас танытып, Блум таксономиясына жүгінеміз.

    Сабақ соңында:

    - нені білдім, нені үйрендім?

    - нені толық түсінбедің?

    - немен жұмысты жалғастыру қажет ?

    Рефлексия

    Жетістік баспалдағы



    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






    Жұптық бағалау.

    2 жұлдыз, 1 тілек.









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Искалиева Зергул Ергалиевна
    13 Мамыр 2019
    1724
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Уақытты анықтау не үшін қажет?" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Уақытты анықтау не үшін қажет?" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: жаратылыстану

    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі:

    4.3 Кеңістік және уақыт


    Күні:

    Сынып:1


    Мұғалімнің аты-жөні:Искалиева З.Е.

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Уақытты анықтау не үшін қажет?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.​4.​3.​1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
    1.​4.​3.​2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау 1.1.2.2. көрсетілген эксперементті түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    1. Уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды.

    2. Күнтізбелік арқылы мерекелік күндерді табады; уақыттың маңыздылығын мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.

    3. Оқушылар көрсетілген экстерементті бақылап, уақыттың өтіп, тоқталмауына байланысты қорытынды жасайды.

    Бағалау критерийлері

    Білім алушы:

    Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді.

    Уақытты өлшеу құралдарын атайды


    Тілдік мақсаттар

    Сабақ барысында оқушылар мысалдар келтіру арқылы уақытты тиімді пайдалануды түсіндіреді; бақылау нәтижесінде қорытынды шығарады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: Жыл, ай, апта, күн, сағат, минут, күн тәртібі.

    Уақыт – время- time

    Сағат – часы- clock

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: көп, аз, бәріне үлгеру, уақытты бағалау, уақытты өлшеу, күн тәртібін сақтау, апта күндерін білу.

    -Уақыт деген не?

    - Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек?

    -«Уақыт алтыннан да қымбат деген» нақыл сөздің мағынасы нені білдіреді?

    -Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?


    Құндылықтарды дарыту


    Адам өміріндегі уақыттың үздіксіз жылжуына байланысты оның қайта келмеуін ұғыну барысында уақыт бағалау құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика: уақытты өлшеу құралдарын (сағат, күнтізбелік) анықтайды; қанша уақыт өткенін есептейді, салыстырады.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Білімленд оқу фильмдерін көру арқылы айтылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады.«Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk

    Бастапқы білім

    Уақыт шамаларын ажыратады, оларды өлшеу үшін құралдарды біледі, өлшемдер жүргізеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы





    Оқушылармен амандасу.

    1.Ынтымақ атмосферасын калыптастыру.

    Күлімдеп күн бүгін,

    Қарады маған да.

    Күлімдеп күн бүгін

    Қарады сағанда.

    «Кір жаю» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Оқушылар ілулі тұрған суреттерді таңдау арқылы «Кұмсағат», «Механикалық сағат», «Электронды сағат» болып үш топқа бөлінеді.

    (Ұ) Ширату «Доп лақтыру» ойыны арқылы

    -Оқушылардың туған күндерін, айларын, жылдарын сұрау. (оқушылар өз туған күндерін айтады)

    -Сіздер сол дүниеге келген кезде келдіңіз бе мектепке?(жоқ, оған дейін балабақшада болдық)

    -Сіз мектепке неше жаста келдіңіз? (5 жаста)

    - 1 ші сыныпқа қашан келдің? (қыркүйек айында)

    -Оған қанша уақыт өтті? (6 ай)

    -Міне, бұл аралықты біз қалай деп айта аламыз?

    -Уақыт.

    (Ұ) «Миға шабуыл»

    - Балалар кенеттен, бір мезетте барлық сағаттар жоқ болып кетсе немесе жұмыс істемей қалса, не болатынын көз алдарына елестетіңізші.

    Оқушылардың ойларын тыңдау.

    (Ұшқыштар, жүргізушілер және т.б. сағат нешеде жолға шығу керектігін білмес еді. Апат көп болушы еді. Адамдар жұмысқа кешігетін еді және т.б.)

    -Ендеше, сол уақытты анықтау не үшін қажет екен?

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау.

    -Балалар бүгінгі біздің сабағымыздың мақсаты:

    Уақыттың маңыздылығын түсініп және өлшеу құралдарын анықтап үйренеміз.






    Құмсағат, механикалық сағат, электронды сағат суреттері таратылады.




    Сабақтың ортасы







    (МК) «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көру

    Оқушыларға «Уақытыңды құртпа!» атты анимациялық фильмді көруді ұсынылады. Көрген соң талқыланады:

    -Уақыт деген не?

    - Өмірдің қай жерінде бізге уақытты бақылау керек? Уақыт алтыннан да қымбат» мағынасы нені білдіреді?

    -Адамның өмірінде уақыттың алатын орны қандай?

    Уақытты өлшеу құралдарын анықтау

    Ойын арқылы сағат, термометр, ай аттары, таразы, сызғыштар, апта, күн(дүйсенбі,т.б), күнтізбегі арқылы уақытты анықтау, ретімен көрсету.

    Оқушылар уақыт,сағат сөздерін үш тілде айтады.

    Уақыт – время- time

    Сағат – часы- clock













    (Т) )«Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі Оқушыларға уақыттарын барынша тимімді пайдалану үшін өз күн тәртіптерін құру ұсынылады. Топтар өздері талқылап, өз нұсқаларын өздері көрсетеді. Жалпы күн тәртібін қабылдап, оны сыныпқа ілінеді.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

    (ОТ, Т) «Зерттейік!» Оқушылар төмендегі жаттығуларды жасағанда адамның қанша уақыт жұмсайтынын анықтайды.

    • 10 рет отырып, тұрады.

    • 20 рет дем алып, дем шығарады.

    • 10 рет көзін ашып-жұмады.

    1-топ бұл тәжірибе нәтижесін құмсағат арқылы өлшейді.

    2-топ бұл тәжірибе нәтижесін механикалық сағатпен өлшейді.

    3-топ бұл тәжірибе нәтижесін электронды сағат арқылы өшейді.

    Тәжірибе аяқталғаннан оқушылардан қай сағат бәрінен де нақты болғаны сұралады.


    Оқушылар “Құмсағатта циферблат жоқ, сондықтан дәл уақытты анықтау қиын. Механикалық және электрондық сағаттардың көмегімен дәл уақытты анықтауға болады, алайда электрондық сағат ыңғайлы” деген қорытынды жасай алады.

    Тәжірибе нәтижесінде топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

    ҚБ мұғалімнің мадақтауы «Жарайсыңдар!», «Тамаша!»

    (Ұ) Сергіту сәті

    (Ж)

    1-тапсырма

    Оқушыға күн тәртібі кестесін құру не үшін қажет деп ойлайсың? Сен бос уақытыңды ойлайсың? Жұпта ой бөліс.












    Дескриптор

    Білім алушы

    - күн тәртібінің кестесін құру себебін түсіндіреді;

    - өз уақытын тиімді пайдалану туралы әңгімелейді;

    - күн тәртібін сақтаудың маңыздылығы туралы ойын айтады.

    Оқушылар жұпта бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.

    (Ө) 2-тапсырма

    Суреттерге мұқият қара. Бұл оқиғалар аптаның қай

    күндерінде болуы мүмкін? Демалу мен еңбек ету уақытын жоспарлау не үшін қажет? Түсіндір.

    Білім алушы

    • - суреттегі оқиғаларды апта күндерімен сәйкестендіреді;

    - уақытты жоспарлаудың маңыздылығын түсіндіреді.

    Дескриптор арқылы бағалайды.





    «Уақытыңды құртпа!» балалар бейнефильмі https://www.youtube.com/watch?v=XgzWweh89Uk














    ҚБ 35бет












































    Суреттер оқулықтан алынды.

    Сабақтың соңы







    Берілген тапсырманы орындауда зая кеткен уақыт туралы кез келген анимациялық фильмді көрсетуге болады.

    Талқылау үшін сұрақтарды құрғанда, жоғары реттік сұрақтарға ықылас танытып, Блум таксономиясына жүгінеміз.

    Сабақ соңында:

    - нені білдім, нені үйрендім?

    - нені толық түсінбедің?

    - немен жұмысты жалғастыру қажет ?

    Рефлексия

    Жетістік баспалдағы



    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






    Жұптық бағалау.

    2 жұлдыз, 1 тілек.









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    13.05.2019
    1724
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Искалиева Зергул Ергалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации