Материалдар / Сабақ жоспары.Әдебиеттік оқу.Бізді мазалаған сұрақтар.4В класы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары.Әдебиеттік оқу.Бізді мазалаған сұрақтар.4В класы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары.Әдебиеттік оқу.Бізді мазалаған сұрақтар.4В класы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
1389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:


Мұғалімнің аты-жөні

Қасымхан Л.М.

Күні:01.04.2021ж


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бізді мазалаған сұрақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 – шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру;

4.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету.

Сабақтыңмақсаты

Тақырыпқа қатысты ақпаратты түрлі дереккөздерден алып, өңдеп, себеп-салдарлық байланысын анықтап, бейнежазба түрінде көрсетеді. Мәтін кейіпкерінің іс-әрекетіне баға береді.

Тақырыпқа қатысты пікірлер жайлы

өз көзқарасын білдіреді.

Ақпараттарды салыстырып, әлсіз, мықты тұстарын ажырата алады.

      Сабақтыңбарысы


Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Психологиялық дайындық.

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау басым ақылды,

Бәрін осы басқарған.

Мынау менің оң қолым

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған.

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

-Ғарышқа не үшін ұшады?

-Құстар қалай ұшады?

-Доп неге шар сияқты ұшпайды?

-Ұшуды кім ойлап тапты?

-Не ауыр,не жеңіл?

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Сабақтың мақсатын айқындау.

  1. Ширату жаттығуын орындайды.

  2. Мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарады. Сұрақтарға жауап береді.

«Ауызша мадақтау» әдісі








Сабақтың ортасы

30мин
























Александр Романовия Беляев (1884-1942)-ғылыми-фантастикалық романдар жазған орыс жазушысы.

Автордың «Қосмекенді адам» атты кітабы су астында өмір сүре алатын адам туралы. Бұл фантастикалық роман бойынша көркем фильм де түсірілген.

Түсініп оқы Адам ұшуды қалай үйренді? Аударған-Нұрғали Оразов

Оқушылар берілген әңгімені түсініп оқиды.

Саралау «Тапсырма» тәсілі арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыларға:

Болжа

Ұшу аппараттары неге ұқсап келе жатыр?

Сұрақ-жауап

1.Ұшу аппаратын жасаған кезде ғалымдар қандай кедергілерді байқады?

2.Мәтінде біз демалатын ауа-оттегі туралы не айтылған?

«Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап, түсініктеме жасайды.

Сутегі-ең жеңіл газ

Көксеу-армандау


«ПОПС формуласы» бойынша мәтінді талдау
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» 

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

Дәптермен жұмыс

«Құрастыр» айдары.

1.Әуе шарының суретін салып безендір

2.Ат қою

3.Суреттегі ұшу аппараттарын сипаттау

Дескриптор

-Оқушылар әуе шарының суретін салып,ат қойып,сипаттайды.

-Адамдар ғарышқа не үшін ұшады екен?

«Қорытындыла» айдары бойынша «Армандар оңай орындала ма?»

Бүгінгі заманда ұшақ,тікұшақ болмаса, адам үшін қандай қиындықтар болар еді?

Беляев туралы қысқаша мәлімет

алады










Дескрипторы

Сұрақтарға жауап береді

Түсінбеген сөздеріне талдау жасалады



























Дескрипторы: Оқушылар армандар орындалалаты жайлы өз ойларын ортаға салады.















ҚБ: 1-10 балдық жүйе.














ҚБ: 1-10 балдық жүйе.



Беляев А.Р

портреті














Оқулық

























Дәптер, қалам

Сабақтың соңы

5 мин

Үйге тапсырма: Әңгімені оқып,мазмұнын айту

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты бағдаршам көздеріне жапсыртады

Рефлексия жасайды.

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!