Сабақ жоспары;"Дауыссыз л мен р Рауан" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары;"Дауыссыз л мен р Рауан" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының бойында өзара түсіністік, қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті ету. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. л, р дыбыстарының жазылу емлесін анықтайды Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды Білу,түсіну, қолдану Дауыссыз жұп дыбыстардың жазылу ерекшелігін түсіндіру; диалогке белсенді қатысу; сөздікті белсенді ету.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қазақ тілі.

Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат-лицейі

Күні: 23.10.2017

Мұғалімнің есімі:Э.Абдужанова

Сынып: 2 «б»

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ тақырыбы:

Дауыссыз л мен р

Рауан


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру

2.4.1.4* - дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады :л, р дыбыстарының жазылу емлесін меңгереді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқу, тыңдау, айтып жатқа жаздыру, есте сақтау дағдыларын арттыратын жаттығуды орындауда белсенділік танытады; Шағын топта үйлесімді жұмыс істей алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

л, р дыбыстарының жазылу емлесін анықтайды

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды

Ойлау дағдылары

Білу,түсіну, қолдану Дауыссыз жұп дыбыстардың жазылу ерекшелігін түсіндіру; диалогке белсенді қатысу; сөздікті белсенді ету.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты термин сөздер:

Рауан,рақат,ризық

Оқытудың тілдік мақсаты:

Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып айтады.

Жазылым дағдысы:

Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып жазады.

Құндылықтарға баулу

Оқушының бойында өзара түсіністік, қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті ету.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Дауыссыз қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін біледі.

Өзі және достары жайлы әңгімелей алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған

уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




  • Жағымды көңіл күй туғызу. «Қос шеңбер» ойсергегі арқылы оқушылар ішкі, сыртқы шеңберде бір-біріне қарама-қарсы тұрып, «Менің бір күнім» тақырыбында әңгімелеседі.

Балалардан олардың үлкендерге қалай қолғабыс көрсететіндерін сұраймыз. Оқушылар жауаптарын өз жұптарына баяндайды.

Сабақ тақырыбын хабарлап, күтілетін нәтижемен таныстырмын.

Ойын атрибуты


Сабақтың ортасы 25 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

51. Рауан

Рауан-сәуле таңғы нұр,

Рақатқа бөлер жанды бұл.

Рауандап атқан ақ таңдар,

Ризық сыйла, сәл кідір!

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

1 тапсырма.

Дескриптор білім алушы

-Өлеңді жатқа жазады

- Р дыбысынан басталатын сөздердің астын сызады

- Рауан,рақат,ризық сөздерін сөздіктен тауып айтады

Дәптермен жұмыс.

52. Бұлтта берілген сөздердің бір әріптерін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздер жасап жаз.

Дескриптор білім алушы

-Бұлтта берілген сөздердің бір әрпін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздерді жасап жазады

53. Өздік жұмысы.

Дескриптор білім алушы

-Орны ауыстырылып берілген бөліктерден мәтін құрайды

- Мәтін не туралы екенін айтады

- Мәтіннен л дыбысынан басталатын сөзді табады






Оқулық, жұмыс дәптері












Оқулық, жұмыс дәптері


Сергіту сәті

2 минут


Топпен жаттығу жұмысы

Сабақтың соңы

10 минут

Қалыптастырушы бағалау

Оқу құралдары

Кері байланыс

3 минут

Стикерлер


Үйге тапсырма: 54. Ребусты шешу

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
5437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі