|
Қазақ тілі. |
Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат-лицейі |
|||||
|
Күні: 23.10.2017 |
||||||
|
Сынып: 2 «б» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Дауыссыз л мен р Рауан |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.4.1.4* - дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады :л, р дыбыстарының жазылу емлесін меңгереді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқу, тыңдау, айтып жатқа жаздыру, есте сақтау дағдыларын арттыратын жаттығуды орындауда белсенділік танытады; Шағын топта үйлесімді жұмыс істей алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
л, р дыбыстарының жазылу емлесін анықтайды Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды |
|||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну, қолдану Дауыссыз жұп дыбыстардың жазылу ерекшелігін түсіндіру; диалогке белсенді қатысу; сөздікті белсенді ету. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты термин сөздер: Рауан,рақат,ризық Оқытудың тілдік мақсаты: Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып айтады. Жазылым дағдысы: Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып жазады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушының бойында өзара түсіністік, қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті ету. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Дауыссыз қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін біледі. Өзі және достары жайлы әңгімелей алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Балалардан олардың үлкендерге қалай қолғабыс көрсететіндерін сұраймыз. Оқушылар жауаптарын өз жұптарына баяндайды. Сабақ тақырыбын хабарлап, күтілетін нәтижемен таныстырмын. |
Ойын атрибуты |
||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 51. Рауан Рауан-сәуле таңғы нұр, Рақатқа бөлер жанды бұл. Рауандап атқан ақ таңдар, Ризық сыйла, сәл кідір! «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1 тапсырма. Дескриптор білім алушы -Өлеңді жатқа жазады - Р дыбысынан басталатын сөздердің астын сызады - Рауан,рақат,ризық сөздерін сөздіктен тауып айтады Дәптермен жұмыс. 52. Бұлтта берілген сөздердің бір әріптерін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздер жасап жаз. Дескриптор білім алушы -Бұлтта берілген сөздердің бір әрпін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздерді жасап жазады 53. Өздік жұмысы. Дескриптор білім алушы -Орны ауыстырылып берілген бөліктерден мәтін құрайды - Мәтін не туралы екенін айтады - Мәтіннен л дыбысынан басталатын сөзді табады |
Оқулық, жұмыс дәптері Оқулық, жұмыс дәптері |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
|
Топпен жаттығу жұмысы |
||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Қалыптастырушы бағалау
|
Оқу құралдары |
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
|
Стикерлер |
||||
|
Үйге тапсырма: 54. Ребусты шешу |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары;"Дауыссыз л мен р Рауан" 2 сынып
Сабақ жоспары;"Дауыссыз л мен р Рауан" 2 сынып
|
Қазақ тілі. |
Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат-лицейі |
|||||
|
Күні: 23.10.2017 |
||||||
|
Сынып: 2 «б» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Дауыссыз л мен р Рауан |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.4.1.4* - дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады :л, р дыбыстарының жазылу емлесін меңгереді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқу, тыңдау, айтып жатқа жаздыру, есте сақтау дағдыларын арттыратын жаттығуды орындауда белсенділік танытады; Шағын топта үйлесімді жұмыс істей алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
л, р дыбыстарының жазылу емлесін анықтайды Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды |
|||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну, қолдану Дауыссыз жұп дыбыстардың жазылу ерекшелігін түсіндіру; диалогке белсенді қатысу; сөздікті белсенді ету. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты термин сөздер: Рауан,рақат,ризық Оқытудың тілдік мақсаты: Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып айтады. Жазылым дағдысы: Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і әріптері жазылатын сөздерді ажыратып жазады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушының бойында өзара түсіністік, қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті ету. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Дауыссыз қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін біледі. Өзі және достары жайлы әңгімелей алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Балалардан олардың үлкендерге қалай қолғабыс көрсететіндерін сұраймыз. Оқушылар жауаптарын өз жұптарына баяндайды. Сабақ тақырыбын хабарлап, күтілетін нәтижемен таныстырмын. |
Ойын атрибуты |
||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 51. Рауан Рауан-сәуле таңғы нұр, Рақатқа бөлер жанды бұл. Рауандап атқан ақ таңдар, Ризық сыйла, сәл кідір! «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1 тапсырма. Дескриптор білім алушы -Өлеңді жатқа жазады - Р дыбысынан басталатын сөздердің астын сызады - Рауан,рақат,ризық сөздерін сөздіктен тауып айтады Дәптермен жұмыс. 52. Бұлтта берілген сөздердің бір әріптерін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздер жасап жаз. Дескриптор білім алушы -Бұлтта берілген сөздердің бір әрпін өзгерту арқылы л әрпінен басталатын сөздерді жасап жазады 53. Өздік жұмысы. Дескриптор білім алушы -Орны ауыстырылып берілген бөліктерден мәтін құрайды - Мәтін не туралы екенін айтады - Мәтіннен л дыбысынан басталатын сөзді табады |
Оқулық, жұмыс дәптері Оқулық, жұмыс дәптері |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
|
Топпен жаттығу жұмысы |
||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Қалыптастырушы бағалау
|
Оқу құралдары |
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
|
Стикерлер |
||||
|
Үйге тапсырма: 54. Ребусты шешу |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















