Сабақ жоспары.Жеңіл түсті металдар металлургиясы және қоршаған орта. 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары.Жеңіл түсті металдар металлургиясы және қоршаған орта. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

«Тексерілді»...........................

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Салааралық кешендер географиясы

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 4-5.12. 2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 9 а,ә,б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Жеңіл түсті металдар металлургиясы және қоршаған орта.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Жеңіл түсті металдар металлургиясының орналасуы мен негізгі базалаларын ажырату.

  • Металлургияның қоршаған орта келтіретін зиянын білу.

Сабақ мақсаттары

  • Жеңіл металдар металлургиясының кәсіпорындарының орналасу факторларын біледі және қайда қолданылатынын сипаттайды.

  • Еліміздегі алюминий, титан-магний кәсіпорындарының ерекшелігін анықтай отырып картадан көрсетеді.

  • Металлургияның қоршаған ортаға келтіретін зияның түсінеді.

Тілдік мақсаттар





Тірек сөздер мен терминдер: металлургия,боксит,алюминий оксиді,металлкргиялық қождар,рекультивация.

Металлкргиялық қождар- щлактар. Рекультивация-қалпына келтіру шаралары


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» Туған жер бағдарламасы бойынша туған өлкенің табиғатын танып білу барысында балалардың бойына Қазақстандық патриотизм құндылығын қалыптастыру. Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі


Бағалау критерийлері

  • Кәсіпорындарының орналасу факторларын және картадан көрсетеді сипаттайды.

  • Жеңіл металдардың түрлерін ,қолданылу аясын және маңызын анықтайды.

  • Металлургияның қоршаған ортаға келтіретін зияның түсінеді.

Пәнаралық байланыстар

Химия пәні. Түсті металдар.

АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.

Бастапқы білім

8 сынып. Қазақстанның пайдалы қазбалары

Сабақ барысы

Сабақтың басы

10 минут









Shape1


Сабақтың ортасы

25 минут





































Shape2

Сабақтың соңы 5минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу.

    2. Сынып құрамын және оқу құрал-жабдықтарын түгелдеу

3. Көңіл-күйді анықтау. Оқушылар өзінің көңіл -күйін көрсететін сурет смайлик таңдайды және бір -біріне көрсетеді. Оларға сабақтын аяғына дейін көңіл – күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу туралы ұсыныс айтылады.

4.Топқа бөлу:

Оқушылар өздері таңдаған стикер түрлеріне қарай 3 топқа топтасады.

Өткен материалды қайталау: Түсті металлургия.Ауыр түсті металдар «Экспертиза»әдісі.Мұғалім оқушылардың қалауы бойынша «Эксперттер» тобын құрады. Тақырыптарды жақсы меңгерген оқушылардан құралса тиімді. Топ мүшелеріне қалған оқушылар сұрақтар қояды.Эксперт тобының мүшелері кезекпен білетін сұрақтарға жауап беріп отырады.

Жаңа сабақ.

1.Қызығушылықты ояту және бастапқы білімдерін еске түсіру:

  • Жеңіл металдарға қандай металдар жатады?

  • Олардың Менделеев кестесіндегі орны қандай?

  • Химиялық және физикалық қасиеттерін білесіңдер ме?

  • Ауыр металдардан айырмашылығы неде?

  1. Бағалау критерийлерімен таныстыру

  2. Тапсырма № 1. Топтық жұмыс.Кестені толтыр.

1

Жеңіл металдар




2

Физ.қаситі




3

Хим.қасиеті




4

Кездесетін кен орны




5

Қолданылатын саласы




Дескриптор.

  • Жеңіл металдарды анықтайды. 3 балл

  • Физикалық және химиялық қасиетін жазады. 6 балл

  • Кездесетін кен орнын картадан табады. 3 балл

  • Қолданылатын саласын сипаттайды. 3 балл

3. Тапсырма № 2 . Картамен жұмыс

Картаны пайдаланып алюминий,титан,магний кен орындарының орналасуын анықтаңдар.


Дескриптор.

  • Картадан алюминий,титан,магний кен орындарын көрсетеді

  • Зауыттардың орналасуын принципін сипаттайды

  1. Тапсырма №3 Мәтінмен жұмыс .Металлургияның қоршаған ортаға келтіретін зияны. Қазақстанның лас қалалары.

  • Дескриптор.

  • Металлургияның қоршаған ортаға келтіретін зиянын нақты мысалдармен сипаттайды. 1 балл

Қазақстанның лас қалаларын анықтайды,себебін түсіндіреді. 2 балл

4. «Екі қабырға» әдісі.
Оқушылар топтың ортаға салған түйіндері бойынша, «келісемін, өйткені..., келіспеймін, себебі ...» – деп ой қорытындылайды.

Сабақты бекіту. ИНСЕРТ

Мен үшін түсінікті v


Менің білетініме сай келмейді н/се өзгеше

Жаңа ақпарат +

Мені таң қалдырды н/се түсініксіз ?






Рефлексия Аяқталмаған сөйлемдер

* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды .

  1. Оқушылар кері байланыс жазады.

  2. Бағалау . Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай «смайлик» арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

  3. Үйге тапсырма: Жеңіл түсті металдар металлургиясы және қоршаған орта.

  4. Кескін картаға кен орындарын түсіру.

  5. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.




Түрлі-түсті стикерлер









Слайд көрсетілімдері





Қазақстанның физикалық картасы





Атлас





Климат картасы





















Смайлик

Стикер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға жеңіл металдардың түрлерін ,қолданылу аясын және маңызын айту тапсырмалары беріледі.

Қабілеті төмен оқушылар жеңіл металдардың түрлерін кесте бойынша түсіндіреді.

Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай «смайлик» арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ барысында тапсырмаларды орындау барысында нақты критерийлерді қоя отырып, сабақ мақсатына қол жеткіздім.Оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды орындату арқылы саралау жұмыстары жүргізілді. Уақыт кезеңдері сақталды, себебі сабақ барысында жүргізілуге тиісті жоспарланған іс-әрекеттердің барлығы қамтылды. Сабақ жоспарында топтық жұмысқа артық уақыт жұмсалды, себебі тапсырмаларды дәптерге жазып алуларына қосымша уақыт берілді.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылар тапсырмаларды орындауда нақты критерийлер бойынша өз беттерінше іздене білді.

2: Бірлескен оқу арқылы оқушылар өзара пікірлесіп отырды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылардың деңгейлік тапсырмалардың барлық сатысын орындауға деген ынтасын артыру керек.

2: Жетелейтін және жоғары дәрежелі сұрақтарды үнемі қолдану арқылы сыни ойлау дағдысын қалыптастыру керек.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сыныптардың сабаққа қызығушылығы жоғары. Әсіресе «А» деңгейлі оқушылардың белсенділігі жоғары.

Келеі сабақтарда осы оқушылар арқылы басқа оқушылардың да белсенділігін арттыруға барынша ықпал етуді жоспарлаймын.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
692
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі