Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Кинематиканегіздері.
Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9
Сабақтыңтақырыбы:Сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықтар
Осысабақтақол
жеткізілетіноқу
мақсаттары
9.2.1.14–сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықты
байланыстыратынөрнектіесептершығарудақолдану
Сабақтыңмақсаты 1.Сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықарасындағы
байланыстардысипаттау;
2.Сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықтыңформуласын
есепшығарудапайдалану;
3.Нүктеніңшеңбербойыменқозғалысынрадиустықбұрылу
модулібойыншаанықтау.
Бағалаукритерийі 1.Шеңбербойыменқозғалғандененіңбұрылубұрышына
байланыстыжылдамдықтарыныңөзгеретінінсипаттайды;
2.Сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықтыңформуласын
пайдаланыпесепшығарады;
3.Дененіңшеңбербойыменқозғалысыкезінде
жылдамдықтың радиустықбұрылумодулібойынша
өзгеретінінкөрсетеді.
Тілдікмақсаттар Оқытудыңтілдікмақсаты:
Шеңбербойыменқозғалыскезіндеқозғалыстың
траекториясынабайланыстыжылдамдықтыңауысуын
ауызшанемесежазбашатүрдекөрсетеалады.
Пәнгеқатыстысөздікқорментерминдер:
Бұрыштықжылдамдық,сызықтықжылдамдық,жиелік,
радиус,бұрылубұрышы.
Диалогтерменжазуүшінқолданылатынтіркестер:
1.Шеңбербойыменқозғалғандененіңжылдамдықтары
өзгереді....................
2.Сағаттыңтілшесініңминуттықжәнесағаттық
қозғалысыныңарасында.........................
3.Шеңбербойыменқозғалғандененіңжылдамдығының
бағыты.............................
ҚұндылықтарғабаулуТехникада,өнеркәсіптесызықтықжәнебұрыштық
жылдамдықтыескереотырыпадамныңөмірқауіпсіздігін
сақтау.
ПәнаралықбайланысМатематика-есепшығарубарысындаамалдарқолданады.
Информатика–интернетресурсынқолданады.
Алдыңғыбілім Траектория,орынауыстыру,жылдамдық,шеңбербойымен
қозғалыстуралыбіледі.
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
2мин
7мин
Топқабөлу.Суреттерарқылытоптастыру.
Үштопқамынасуреттербейнеленгенқағаздарпарта
үстінеқойылады.Оқушыларғаосыүшсурет
таратыладыжәнесолсуреттерарқылытопқабөлінеді.
«Тарсия»әдісіарқылыүйге
берілгентапсырманытексеру
жүргізіледі.
Суреттер,
кеспеқағаздар.
Тарсия
тапсырмалары,
кеспеқағаздар
Сабақтың
ортасы
6мин
8мин
8мин
Ойқозғау.LearningApps.comсайтынансызықтық
жәнебұрыштықжылдамдықтуралыбейнеролик
көрсетіледі.
Тапсырма-№1.Сызықтықжәнебұрыштық
жылдамдықарасындағыбайланыстардысипаттау
мақсатында «Суреттер:Неболды?»әдісін
қолданамын.Суретбойыншаоқушыларшеңбер
бойыменқозғалғандененіңбұрылубұрышына
байланысты жылдамдықтарының өзгеретінін
сипаттайды.
Ітоп-Сағаттілдерініңқозғалысы
бойыншасызықтықжәнебұрыштық
қозғалыстыбайланыстырыпсипаттайды.
ІІтоп-Велосипед доғалағының
қозғалысынанбұрыштық және
сызықтық жылдамдықтарды
өрнектейтінформуласынанықтайды.
ІІІтоп- карусель(әткеншек)
қозғалысынсипаттауарқылышеңбер
бойыменқозғалғандененіңсызықтық
жәнебұрыштықжылдамдықтарының
модулібойыншаөзгерісінанықтайды.
Тапсырма-№2.Сызықтықжәне
бұрыштықжылдамдықтыңформуласынесеп
шығарудапайдаланаалуүшін«Түртіпалу»әдісі
ұсынылады.Оқушылароқулықпенжұмысжасайды.
Қажетмәліметтердідәптергетүртіпалады.
Белгіленуін,өлшембірлігін,анықтамасын,
формуласынжазады.
Тапсырма-№3.«Кімжүйрік».Деңгейлік
тапсырмалар.Дененіңшеңбербойыменқозғалысы
кезіндежылдамдықтыңрадиустықбұрылумодулі
бойыншаөзгеретінінесепшығарубарысында
көрсетеді.
Ідеңгей-Сағаттілініңайналуының,әлдежердің
айналуыныңбұрыштықжылдамдығыүлкенбе?
ІІдеңгей-Велосипеддоңғалағыныңрадиусы40см.
Егердоңғалақминутына100айналымжасаса,
LearningApps.
comcайты
Оқушылармен
диалог
жүргізу
Сағат,
велосипед,
әткеншек
суреттері.
велосипедшініңжылдамдығықандайболады?
ІІІдеңгей-Денерадиусы50мшеңбердоғасының
бойыменқозғалады.Оның10сішіндегібұрылу
бұрышы1,57радианғатең.Денеқозғалысының
сызықтықжылдамдығыменжүргенжолынтабыңдар.
Бағалаукритерийi Дескриптор
Дененіңшеңбер
бойыменқозғалысы
кезінде
жылдамдықтың
радиустықбұрылу
модулібойынша
өзгеретінінкөрсетеді.
1.Қозғалысбағытының
модулінанықтайды.
2.Радиустықбұрылумодулі
бойыншажылдамдықтың
өзгеретінінсипаттайды.
Сабақтың
соңы
5мин
3мин
1мин
Керібайланыс
Бүгінгісабақтуралынетүсінді,қаншалықтыбілім
алдысолтуралымидыңкөлемінеқарайақпарат
жазады.
Бағалау.Бағалаупарағытопбасшысынатаратылып
беріледі.Топтағыоқушылардыбағалаупарағы
бойыншабағалауұсынылады.
Оқушылартізімі
Сабақкезеңдері
Тарсия Сипаттау Деңгейлік
тапсырма
Үйгеапсырма.Bilimland.kzcайты.
Сызықтықжәнебұрыштықжылдамдықтақырыбының
3,4тапсырмасынорындау.
Таратпа
қағаздар
Бағалаупарағы
bilimland.kz/kk/co
urses/physics-
kk/mexanika/kinem
atika/lesson/burysh
tyq-zhyldamdyq
Саралау–Сізқандайтәсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау–Сіз
оқушылардыңматериалды
игерудеңгейінқалай
тексерудіжоспарлап
отырсыз?
Денсаулықжәне
қауіпсіздік
техникасынсақтау
Тарсияәдісібойынша
оқушылардыңсыниойлау,ой
өрісінкеңейту,үйтапсырмасы
Сабақбарысындамынаәдіс
тәсілдерқолданамын.
1)Өткенсабақтыескетүсіру
Белсендіжұмыс
түрлерінқолдану
барысындафизика
бойыншатапсырманыеске
түсіруәректтеріорындалады.
Мәтінменжекежұмысжасай
отырыпжекетапсырма
орындайды,сызықтықжәне
бұрыштықжылдамдықұғымына
сипаттамабереді,жаңасабақ
бойыншаталдаужасайды,диалог
құрады,себептерінталқылайды.
Визуалдыорганайзердің
суреттерарқылысипаттауәдісін
қолданыпоқушылардыңойлау
қабілетінқалыптасады.Кейбір
оқушыларанағұрлымкүрделі
дереккөздерменжұмысістей
алады.
Деңгейліктапсырмаларарқылы
кейбіроқушылардыңшапшаң
ойлауыменжылдамшешім
қабылдауқарқындылығыартады.
Сабақтыңмақсатынажетіп,
нәтижегеқолжеткізеді.
үшінТарсияәдісі.
2)Жекежұмыс.«Түртіп
алу»әдісі
3)Топтықжұмыс.
«Суреттер:Неболды?»әдісі,
4)«Кімжылдам»әдісі.
Деңгейліктапсырмалар
арқылыкритериалдыбағалау
жүргіземін.
кабинетінің
қауіпсіздікережесін
сақтау.
Сыныпбөлмесінің
тазалығы,
оқушылардың
қажеттілігінеқарай
жабдықталуы.