Материалдар / Сабақ жоспары:Көркем әдебиет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары:Көркем әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: «Түлкі мен қоян»

Балабақша:Батыр Көркем әдебиет

Күні:

Педагогтың аты-жөні:Султанова Айнагуль Мусаевна

Топ: 5-6 жас (мектепалды даярлық тобы)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Смарт мақсат:

Ертегі арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыта алады, ертегі туралы өз ойларын ашып айта алады, кейіпкерлерді атай алады,жұмбақ шеше алады.Ертегінің мағынасын түсіне алады.

Ойлау денгейі

қолдану,талдау,ажырату,

Күтілетін нәтиже

Ертегі арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыта алады, ертегі туралы өз ойларын қиялымен ашып айта алады, кейіпкерлерді атай алады.Түлкі мен қоян арасындағы түсінбеушіліктерді атай алады..

Дағды

Ертегі арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыта алды, ертегі туралы өз ойларын қиялымен ашып айта алды, сұрақтарға жауап бере алады,жұмбақ шеше алды.Ертегінің кейіпкерлерін атай алады.

Әдіс-тәсілдер:

Сын тұрғысынан ойлау, ширату,кері байланыс,миға шабуыл, бала үні

Ресурстар,дамытушы орта:

Ертегі бойынша иллюстрациялы суреттер, Түлкі мен қоян маскасы,жұмбақ.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жұмыс түрі

Ресурстар

1.Оқу қызметінің басталуы

1-2 мин

Жағымды көңіл күй орнату.

Мен сендерге жақсы сөз айтсам, сендер жақсы тамаша деп жұдырықтарынды түйіп бас бармақтарыңды көтересіңдер.

«Тамаша»

-Біздің балабақша қандай?

-Тамаша

-Біздің топ қандай?

-Тамаша

-Бүгінгі күн қандай?

-Тамаша

-Біздің көңіл күйіміз қандай?

-Тамаша





Музыка мен сүйемелдеу.





Қайталайды.










ІІ. Оқу қызметінің негізгі бөлімі

3-мин

Бала үні















Педагог жетекшілігімен ойын





Миға шабуыл























Құрылымдалған ойын:

Жанама бақылау

4К Сыни ойлау

Мен сендерге жұмбақ жасырамын: 1.Ыржияды,күледі, Басқан ізді біледі Таусылмайтын шабысы, Жұртқа мәлім жүрісі 2.Жол үстінде қу қазық Мергеншіге жол азық -Бүгін мен сендерге Түлкі мен қоян ертегісін оқып бергім келеді.Барлығымыз мұқият тыңдаймыз. «Ыстық доп» әдісі арқылы

балаларға сұрақ қою,ашық сұрақ

-Ертегі не туралы?

-ертегінің кейіпкерлері кімдер?

-Ерте заманда түлкінің құйрығы қандай болыпты?Түлкі қалай құтылып кетіпті? Кері байланыс.

-Саған ертегі ұнады ма?

-Несімен ұнады?

К.Б.(кері байланыс)

Балалар ертегі ұнады ма?

Ертегі сендерге қиындық тудырды ма ? Ширату Өлеңді мнемотехника арқылы қайталау. Түлкі деген қу ғой Жүрген жері шу ғой Жатып алып жағада Іздегені су ғой «Түлкі мен қоянды тап» Тәрбиеші материалмен қамтамасыз етеді, ойынға бағыт береді

Ойын шарты: ертегіден суреттер арасынан кейіпкерлерді балалар табады.

К.Б.

-Саған ойын ұнады ма?

Неге ұнамады?





Балалардың жауабы.

Түлкі



қоян







-Түлкі мен қоян туралы

-Жауаптары



Балалар ертегі туралы өз ойларын айтады.



Балалар өлеңді мұқият тыңдайды.





Мнемотехника кестесі арқылы қайталай отырып жаттап алады.

Қимыл жасайды.

Балалар тапсырманы орындайды

ІV.ҰОҚ

Қорытындысы:

Рефлексия


-Біз қандай ертегімен таныстық? - Ертегідегі кейіпкерлер несімен ұнады? Еркін ойын

Балалар өздері бояу үшін «Түлкі мен қоянды» бояу

Балалардың жауабы.

Балалар тапсырманы орындайды өз бетінше орындайды.

Саралау

Ертегі туралы алған білімдерін ортаға салу

Ертегінің не туралы екенін түсіндіру

Бақылау

Балалардың іс-әрекетін бақылау

Тәрбиеші жетекші қызметін атқарады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!