(музыка әуенімен залға
кіреді)
Жарық берген, жылу
берген
Рахмет саған, күн
көзі
Таза ауа
сыйлаған
Рахмет саған, көк
аспан
Салқындығын
сақтаған
Рахмет саған, самал
жел
Рахмет саған,
ағашым
Маған әркез
панасын
Карточкалар таратып
«Жанды-жансыз
табиғат» арқылы екі топқа
бөлу
Жарайсыңдар,
балалар!
Орындарына
жайғасыңдар!
Қыскаша мультиктен үзінді,
корсету
-Балалар осы видео не
жайында көрсетілді?
-Дұрысайтасындар, біз қыр-сыры
мол ғажайып әлемде өмір сүріп жатырмыз. Айналаға қарасақ, бізді
көптеген заттардың қоршап жатқанын білеміз. Олар: неше түрлі
ғимараттар, жолдар, жихаздар т.б.
Бірақ айналамыздағы заттардың
шілігі адамның көмегінсіз өздері пайдаболған: оларға: жер мен су,
көпғаштар мен жануарлар, күн мен аспан жатады, оларды бір сөзбен
табиғат деп айтамыз.
-Балалар табиғат неше түрге
бөлінеді:
-Қанекей балалар маған Жанды
және жансыз табиғат жайында толықтай ашып
алайық:
1. Жанды
табиғат-тыныс алады, өседі,
қоректеніп көбейеді.
-Оларға: адамдар, өсімдік,
жануарлар, гүлдер, жәндіктер, құстар
жатады.
2.
Жансыз
табиғат-тау, тас, ауа, ғаламшар,
кемпірқосақ жатады.
Жансыз табиғатқа азық та, су
да, киім де қажет емес. Олар өңбейді, көбеймейді, тыныс алмайды,
жаны жоқ.
Жарайсындар!
-Бүгінгі оқу қызметіміздің
тақырыбы: «Табиғат әлемі, «З»
дыбысын машықтандыру».
-Балалар
бүгін мен сендердің білімдеріңді,
тәртіптеріңді асықпен бағалайтын боламын
Енді екі топтың балалары
осы тақырыпқа байланысты, жұмбақтар жасырамын, мұхият
тыңдап,шешімін табыңдар:
1.
Ағайынды
бәрі:
Шықса - көк, Түссе -
сары.
(жапырақтар)
2. Жылт - жылт етеді,
Жылғадан етеді
(су)
3. Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұр шашады.
(Күн)
Жарайсындар!
-Жақсы ендеше табиғатымыз жайлы
кім мақал біледі?
1. Жауынмен жер
көгереді
Батамен ел
көгереді
Жания
2.Ел жаусыз
болмас,
Жер таусыз
болмас
Ақылжан
3.Таумен тасты су
бұзар
Ел арасын қу
бұзар
Айару
4.Ағаш тамырымен
мықты
Адам дос-жарымен
мықты
Айнара
5.Табиғат жер
байлығы
Батырлар ел
байлығы
Хан
Жарайсындар!
1-жаттығу:
Балалар
енді «З» дыбысына арналған
артикуляциялық жаттығуымызды жасайық
Тақтаға мұқият
қараймыз!
Ханшайыммен бірге
жасаймыз.
Жарайсындар!
2-жаттығу
«З-дыбысына
Тіл
ұстарту жаттығуын
жасайық»
За-за-за өзен суы
таза
Зе-зе-зе тазаладым
терезе
Зы-зы-зы ауылда көп
қозы
Зу-зу-зу қарындашпен
жазу
Аз-аз-аз келді міне
жаз
Ыз-ыз-ыз Зере жақсы
қыз
Із-із-із Отан біздің
үйіміз
Жарайсындар!
-Ендеше балалар кім
маған жаңылтпаш айтып
береді?:
1.Тұз
мұздай
Мұз
тұздай
Көзайым
2.Тас,тас,тасбақа
Асты-үсті
тас-тапа
Жантөре
Жарайсындар
3-жаттығу
Ал енді балалар саусаққа
арналған жаттығуын жасап
алайық:
«Қолшатыр»
«Күн мен
Гүл»
«Тыңдамайтын
доп»
Жарайсындар!
4-жаттығу
Балалар қазір қай
мезгіл?
Көктем езгілінде жылы жақтан
нелер ұшып келеді?
Құстардың ұясы қайда
орналасады?
-Жарайсыңдпр балалар, ендеше
алдарыңдағы қарлығаштарды ұшыру арқылы
«Тыныс
алу» жаттығуымызды жасап
алайық
Жарайсыңдар!
Сабақты қорытындылай келе
мен сендермен тағы бір ойын ойнағым келіп
отыр
Шарты;
Тақтадағы жанды және жансыз
табиғатқа жататын суреттерді тауып,ажыратып қою. Қалғандарын
алдарыңдағы үлестірмелі суреттерден суреттердің ішінен Жанды
табиғатты тауып, сызып отырыңдар .
Жарайсыңдар!
Өте
жақсы!
Оқу қызметін
қорыту:
-Бүгінгі оқу қызметіміздің
тақырыбы қандай?
-Табиғатымыз қаншаға бөлінеді
екен?
-Қандай жаттығулар
жасадық?
Жарайсыңдар!
- өте жақсы бүгінгі оқу
қызметіне белсене қатысқандарын үшін сендерге
рақмет
|