|
Сабақтың тақырыбы: «Уәдеге адалдық » |
Мектеп: №2ЖОББМ |
|||
|
Күні: 1.03.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||
|
Сынып: 5 «б» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А.:Коммуникативтік жағдаятқа сай сан есім түрлерін еркін қолданып, өз пікірін білдіру. 5.О/Ж.:Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН.:Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдану. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «Қызыл кітап» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||
|
Оқыту әдістері |
|
|||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||
|
Тапсырмалар |
||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану. Сабақтың ортасы 23 минут
ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. - Оқушыларды топқа бөліп отырғызу Үй тапсырмасын сұрау: «Стикерлер» әдісі арқылы.Кейбір оқушылардың парталарына стикерлер жабыстырылған оқушылар сол стикерлерді тауып алып,үй тапсырмасын айтады. «Сандар тізбегі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. -Сан есім дегеніміз не? -Дара сан есім дегеніміз не? -А.Құнанбаев туралы не білесің? -«Асыл қасиет» деп қандай қасиеттерді айтамыз? -Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер? Топқа бөлу. Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ:«Алғырлар» тобы 2-топ:«Білгірлер» тобы 3-топ:«Тапқырлар» тобы «Мақсатты оқу» әдісі. Оқушылар оқулықтағы «Бала Шоқан» мәтінін оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.Ашық және жабық сұрақтар құрастырады. «Күн құтқарушысы» әдісі арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді. «Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушыларға түрлі жағдаяттар беріледі. Оқушылар жағдаяттарды шешіп,өз ойларын білдіреді. Кері байланыс «СМС жолдау» рефлексиясы орындалады. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады. Қай партаның астында стикерлер жасырын тұрса, сол оқушы үй тапсырмасы бойынша жауап береді. Оқушылар «Сандар тізбегі» әдісі арқылы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
Үш топқа бөлінеді. 1-топ: «Алғырлар» тобы 2-топ: «Білгірлер» тобы 3-топ: «Тапқырлар» тобы Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады. Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды. «Күн құтқарушысы» әдісі арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді. «Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді.
|
Стикерлер Суреттер, үлестірме қағаздар Үлестірме қағаздар Оқулық, дәптерлер Күннің суреті, бұлтшалар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары.«Уәдеге адалдық» 5-сынып
Сабақ жоспары.«Уәдеге адалдық» 5-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: «Уәдеге адалдық » |
Мектеп: №2ЖОББМ |
|||
|
Күні: 1.03.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||
|
Сынып: 5 «б» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А.:Коммуникативтік жағдаятқа сай сан есім түрлерін еркін қолданып, өз пікірін білдіру. 5.О/Ж.:Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН.:Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдану. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «Қызыл кітап» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||
|
Оқыту әдістері |
|
|||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||
|
Тапсырмалар |
||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану. Сабақтың ортасы 23 минут
ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. - Оқушыларды топқа бөліп отырғызу Үй тапсырмасын сұрау: «Стикерлер» әдісі арқылы.Кейбір оқушылардың парталарына стикерлер жабыстырылған оқушылар сол стикерлерді тауып алып,үй тапсырмасын айтады. «Сандар тізбегі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. -Сан есім дегеніміз не? -Дара сан есім дегеніміз не? -А.Құнанбаев туралы не білесің? -«Асыл қасиет» деп қандай қасиеттерді айтамыз? -Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер? Топқа бөлу. Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ:«Алғырлар» тобы 2-топ:«Білгірлер» тобы 3-топ:«Тапқырлар» тобы «Мақсатты оқу» әдісі. Оқушылар оқулықтағы «Бала Шоқан» мәтінін оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.Ашық және жабық сұрақтар құрастырады. «Күн құтқарушысы» әдісі арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді. «Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушыларға түрлі жағдаяттар беріледі. Оқушылар жағдаяттарды шешіп,өз ойларын білдіреді. Кері байланыс «СМС жолдау» рефлексиясы орындалады. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады. Қай партаның астында стикерлер жасырын тұрса, сол оқушы үй тапсырмасы бойынша жауап береді. Оқушылар «Сандар тізбегі» әдісі арқылы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
Үш топқа бөлінеді. 1-топ: «Алғырлар» тобы 2-топ: «Білгірлер» тобы 3-топ: «Тапқырлар» тобы Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады. Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды. «Күн құтқарушысы» әдісі арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді. «Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді.
|
Стикерлер Суреттер, үлестірме қағаздар Үлестірме қағаздар Оқулық, дәптерлер Күннің суреті, бұлтшалар |
|
шағым қалдыра аласыз













