Сабақ жоспары.«Уәдеге адалдық» 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары.«Уәдеге адалдық» 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

«Уәдеге адалдық »

Мектеп: 2ЖОББМ

Күні: 1.03.18

Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е.

Сынып: 5 «б»

Қатысқандар:25

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.Т/А.:Коммуникативтік жағдаятқа сай сан есім түрлерін еркін қолданып, өз пікірін білдіру.

5.О/Ж.:Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5.ӘТН.:Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдану.

Күтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,өзін-өзі тану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, «Қызыл кітап» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер.

Оқыту әдістері


Дереккөздері

Қазақ тілі 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Ресурстар

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың басы













І.Қызығушылықты ояту












ІІ. Мағынаны тану.











Сабақтың ортасы

23 минут






















ІV. Рефлексия















Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушылармен сәлемдесу.

- Психологиялық ахуал туғызу.

- Оқушыларды топқа бөліп отырғызу


Үй тапсырмасын сұрау:

«Стикерлер» әдісі арқылы.Кейбір оқушылардың парталарына стикерлер жабыстырылған оқушылар сол стикерлерді тауып алып,үй тапсырмасын айтады.


«Сандар тізбегі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

-Сан есім дегеніміз не?

-Дара сан есім дегеніміз не?

-А.Құнанбаев туралы не білесің?

-«Асыл қасиет» деп қандай қасиеттерді айтамыз?

-Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?

Топқа бөлу.

Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді.

1-топ:«Алғырлар» тобы

2-топ:«Білгірлер» тобы

3-топ:«Тапқырлар» тобы



«Мақсатты оқу» әдісі.

Оқушылар оқулықтағы «Бала Шоқан» мәтінін оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.Ашық және жабық сұрақтар құрастырады.





«Күн құтқарушысы» әдісі

арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді.




«Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушыларға түрлі жағдаяттар беріледі. Оқушылар жағдаяттарды шешіп,өз ойларын білдіреді.


Кері байланыс

«СМС жолдау» рефлексиясы орындалады.










Оқушылар амандасып орындарына отырады.

Сабаққа назарларын аударады.




Қай партаның астында стикерлер жасырын тұрса, сол оқушы үй тапсырмасы бойынша жауап береді.


Оқушылар «Сандар тізбегі» әдісі арқылы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.










Үш топқа бөлінеді.

1-топ: «Алғырлар» тобы

2-топ: «Білгірлер» тобы

3-топ: «Тапқырлар»

тобы


Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады.

Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды.


«Күн құтқарушысы» әдісі арқылы оқушылар бұлтшаларда жазылған сұрақтарға жауап береді.


«Жағдаяттар» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді.


























































Стикерлер








Суреттер, үлестірме қағаздар













Үлестірме қағаздар







Оқулық, дәптерлер










Күннің суреті, бұлтшалар





































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2018
1851
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі