Білім саласы; Таным.Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті:Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру.Тақырыбы. «Ойнап жүріп,ойлайық »Мақсаты: 10 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау, .Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып -алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.Әдіс тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап , сергіту сәті, « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны , жұмбақтар.Құрал жабдық ретінде суреттер , , геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар, үлестірмелі материалдар пайданыладыБилингвизм..Іс-әрекет кезеңдері ;Тәрбиешінің іс-әрекеті;Балалардың әс-әрекеті ;Мотивациялық –қозғаушылық-Саламатсыздарма, балалар!Саламатсыз ба!-Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!Біз әдепті баламыз Амандасу үлкенге,Алдыменен қонақпен Тәрбиенің басы ғой.Амандасып аламыз. Ал кәнекей бәріміз. Сәлем!- дейік үлкенге Шаттық шеңбері:Балалар біз таңертең тұрғанда аяғымызбен нені басамыз?- Жерді басамыз .Терезеге қарағанда нені көреміз?-Көк аспанды,содан кейін күнді көреміз.Ендеше біз Көк аспанмен,Күнмен,Жермен амандасайық.Балалар:Армысың ,қайырымды Аспан ата! Армысың, мейірімді Жер ана! Армысың ,шұғылалы Алтын күн! -Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырайық.Тәрбиеші: ендеше балалар ,біздер қызықты тапсырмаларды «Ойнап жүріп,ойлайық»Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі. -Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпынМына шарларды ала келдім .-Бір жылда неше мезгіл бар?-Төрт мезгіл. Кәне, атап шығайық . .. (қыс, көктем, күз, жаз) Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай ?(ақ)-Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді?Қыс. қыста жер қандай болады (ақ)Сары шарды көрсетуБұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз)-Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.Жер беті сары кілемге ұқсайды.Жасыл шарды көрсету.Бұл түс шөптердің түсі сияқты.-Табиғат көктемде оянып ,жер беті жасыл шөпке толады..Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем)Қызыл шарды көрсету.-Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.?Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?.(жаз)-Балалар ,түстерін білдік, енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Кәне, шарды кім жарады. 1-тапсырма . 1-ден 10-ға дейін тура және кері санау 2-тапсырма.Дидактикалық ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан».(1-ден 10-ға дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)3-тапсырма. Логикалық есептер1.Дүкеннен анам төртбұрышты 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім.менде неше доп қалды? (1) 2.-Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету) 2- қоянда ше? 3 1-Қолда қанша саусақ бар? 2-қолда ше? 4.. Ағашта 5құс отыр, оның 2-уі ұшып кетті, ағашта қанша құс қалды? 5.Себетте 2 алма , табақта 3 алма қосқанда барлығы болады неше алма? 6.тал басында тізіліп 10 жапырақ тұр еді, Жел соқты да үзіліп Ұшып кетті 1-еуі (9) 7.Алма ағашта 5-алма Қандай жақсы жесе алма Бесеуін жеп қойсақ Қалады неше алма? (0)
Сергіту сәті: Оңға,оңға түзу тұр,Солға ,солға түзу тұр,Артқа қарай бір адымАлға қарай бір адым,Жоғары,төмен қарайықОрнымызды табайық. Балалар ,ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен. Мынау түрлі-түсті пішіндерді қараңдаршы.Оларды қалай атаймыз.Балалар :Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.Тәрбиеші : Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды ғой (шаршыға)4-тапсырма: Осындай геометриялық фигуралардан мынадай үй салынған.осы үйге біз алмаларды жинауымыз керек.ол үшін мына есептерді шығарамыз.5- тапсырма: Осы үйге балалар қонаққа тасбақалар келе жатыр екен .бірақ олар жолды таба алмай адасып жүр, оларға үйге жету үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.6- тапсырма: Сандарды салыстыру.3<5. 6<8. 8<10. 6>3. 7<8 -Жарайсыңдар, балалар,бәріміз келген қонақтармен қоштасайық.Көріскенше күн жақсы,Сау саламат болайық.Күтілетін нәтиже:Қолынан келу:- Балалар, бүгін геометриялық пішіндерді ажыраттыБілуі қажет: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.Болу керек: зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.