Білім
саласы; Таным.
Ұйымдастыру
оқу іс-әрекеті:Қарапайым математикалық түсініктерін
қалыптастыру.
Тақырыбы.
«Ойнап жүріп,ойлайық »
Мақсаты: 10 көлемінде
сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау, .Балалардың
тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,
әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып -алу және
геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді
ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру
Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Әдіс
тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап ,
сергіту сәті, « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны ,
жұмбақтар.
Құрал жабдық
ретінде суреттер , , геометриялық
пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар, үлестірмелі материалдар
пайданылады
Билингвизм..
Іс-әрекет
кезеңдері ;
Тәрбиешінің
іс-әрекеті;
Балалардың
әс-әрекеті ;
Мотивациялық
–қозғаушылық
-Саламатсыздарма, балалар!
Саламатсыз
ба!
-Балалар, бүгін
бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!
Біз әдепті
баламыз Амандасу үлкенге,
Алдыменен
қонақпен Тәрбиенің басы ғой.
Амандасып
аламыз. Ал кәнекей бәріміз.
Сәлем!- дейік
үлкенге
Шаттық
шеңбері:
Балалар біз
таңертең тұрғанда аяғымызбен нені басамыз?- Жерді басамыз
.
Терезеге
қарағанда нені көреміз?-Көк аспанды,содан кейін күнді
көреміз.
Ендеше біз
Көк аспанмен,Күнмен,Жермен амандасайық.
Балалар:Армысың ,қайырымды Аспан ата!
Армысың,
мейірімді Жер ана!
Армысың
,шұғылалы Алтын күн!
-Жарайсыңдар,
балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға
отырайық.
Тәрбиеші:
ендеше балалар ,біздер қызықты тапсырмаларды «Ойнап
жүріп,ойлайық»
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі.
-Балалар, мен
сендерге құр қол келген жоқпын
Мына шарларды
ала келдім .
-Бір жылда неше
мезгіл бар?
-Төрт мезгіл.
Кәне, атап шығайық . .. (қыс, көктем, күз, жаз)
Бұл шарлардың
түсі де сол төрт мезгілді белгілейді.
Мына шардың
түсі қандай ?(ақ)
-Бұл шардың
түсі қай мезгілді білдіреді?
Қыс. қыста жер
қандай болады (ақ)
Сары шарды
көрсету
Бұл түс қандай
жыл мезгілін білдіреді.(күз)
-Себебі күзде
ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.
Жер беті сары
кілемге ұқсайды.
Жасыл шарды
көрсету.
Бұл түс
шөптердің түсі сияқты.
-Табиғат
көктемде оянып ,жер беті жасыл шөпке толады..
Ағаштар бүршік
жара бастайды.(көктем)
Қызыл шарды
көрсету.
-Қызыл түс
қандай жыл мезгілін білдіреді.?
Қай уақытта
гүлдер қызыл түске боялады?.(жаз)
-Балалар
,түстерін білдік, енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін
білгілерің келе ме? Кәне, шарды кім жарады.
1-тапсырма . 1-ден 10-ға
дейін тура және кері санау
2-тапсырма.Дидактикалық
ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан».
(1-ден 10-ға
дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)
3-тапсырма. Логикалық
есептер
1.Дүкеннен анам
төртбұрышты 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім.менде
неше доп қалды? (1)
2.-Қоянда неше
құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)
2- қоянда
ше?
3 1-Қолда қанша
саусақ бар?
2-қолда
ше?
4.. Ағашта 5құс
отыр, оның 2-уі ұшып кетті, ағашта қанша құс қалды?
5.Себетте 2
алма , табақта 3 алма қосқанда барлығы болады неше алма?
6.тал басында
тізіліп 10 жапырақ тұр еді,
Жел соқты да
үзіліп
Ұшып кетті
1-еуі (9)
7.Алма ағашта
5-алма
Қандай жақсы
жесе алма
Бесеуін жеп
қойсақ
Қалады неше
алма? (0)
Сергіту
сәті:
Оңға,оңға
түзу тұр,
Солға ,солға
түзу тұр,
Артқа қарай
бір адым
Алға қарай
бір адым,
Жоғары,төмен
қарайық
Орнымызды
табайық.
Балалар
,ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен.
Мынау
түрлі-түсті пішіндерді қараңдаршы.Оларды қалай атаймыз.
Балалар :Тіктөртбұрыш,
төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.
Тәрбиеші : Шуақ шашқан
күнге ұқсаймын көбірек, менің атым (дөңгелек)
Барлық шатыр
ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)
Теледидар таныс
екен баршаға, ал пішінім ұқсайды ғой (шаршыға)
4-тапсырма:
Осындай геометриялық фигуралардан мынадай үй салынған.осы үйге біз
алмаларды жинауымыз керек.ол үшін мына есептерді
шығарамыз.
5- тапсырма:
Осы үйге балалар қонаққа тасбақалар келе жатыр екен .бірақ олар
жолды таба алмай адасып жүр, оларға үйге жету үшін тапсырмаларды
орындауымыз керек.
6- тапсырма:
Сандарды салыстыру.
3<5.
6<8. 8<10. 6>3. 7<8
-Жарайсыңдар, балалар,бәріміз келген қонақтармен
қоштасайық.
Көріскенше
күн жақсы,
Сау саламат
болайық.
Күтілетін
нәтиже:
Қолынан
келу:
- Балалар,
бүгін геометриялық пішіндерді ажыратты
Білуі
қажет:
Сандарды тура
және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Болу
керек: зейінді, ұқыпты, мейірімді,
есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.