Материалдар / Сабақ Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақпен бөлісу себебім, география сабағында топтық жұмыс түрімен бөліскім келді.Осы сабағым қызықты өтті.Оқушылар өте белсенді қатысты сабаққа.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
3163
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3. Физикалық география

3.3 Гидросфера

Мектеп: №7

Күні:29.11.18

05.12.18

Сабақ: 8,9

Мұғалімнің аты-жөні:Баккелдиева Г.Б

Сынып: 8

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы.Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.3.1 -құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды

8.3.3.2 құрлық суларының негізгі түрлерінің шаруашылық маңызын түсіндіреді (қазақстандық компонент негізінде)

Сабақ мақсаттары

Оқушылар істей алады:

Оқушылар құрлық суларының шығу тегін біледі. құрлық суларының шаруашылық маңыздылығына зерттеу жұмысын жүргізе алады.


Бағалау критерийлері

Құрлық суларын зерттеуге берілген ресурстармен жұмыс ұйымдастыра алады. Презентация жасап қорғай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар істей алады:

Құрлық суларының түрлерін анықтайды, құрлық суларының шығу тегін анықтап ауызша, жазбаша сипаттайды.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Өзен, көл,жерасты сулары,батпақ,мұздық

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Құрлық суларына жатады:.......

Шығу тегіне байланысты............бөлінеді

Құндылықтарды дарыту


Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды. Оқушылар өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады және сабақ барысында қабілеті орташа оқушыларды қолдауға мүмкіндік береді.

Пәнаралық байланыстар

География ғылымымен байланысты құрлық суларымен танысады. Құрлық суларының шығу тегін анықтау үшін тектоника, геология ғылымдарымен байланыстырады.

Бастапқы білім


Оқушылар 7 сыныпта құрлық суларының негізгі ерекшеліктерін біледі, олардың ерекшелігі туралы білімдерін еске түсіреді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин



2-5 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарымен танысу. Сыныпта көңілді атмосфера қалыптастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Көрші көршіге тілек айтады.

Еске түсіру. «Құрлық суларына не жатады?»

Анықтамалармен жұмыс.

слайд

Сабақтың ортасы



5 -10 мин








10-20 мин













20-30 мин








30-37 мин


Ой талқы: Құрлық сулары қалай қалыптасады?

Оқушыларға слайд бойынша және ғаламтор ресурстары, дайын мәтін беріледі.Олар ресурстар арқылы құрлық суларының қалай қалыптасуы туралы материалдар дайындайды.

Содан кейін оқушыларды топқа біріктіріп құрлық суларының қалыптасуына постер жасайды. Уақытты үнемдеу үшін көл,өзен,мұздық, жерасты суларын жеке-жеке беру.

Топтық жұмыс. ТОПТАРҒА БӨЛІНУ

1-топ –көлдер 2-топ – өзендер

3-топ – мұздықтар 4-топ – жерасты сулары.

Тапсырма: Құрлық сулары қалай қалыптасады? Зерттеу жұмысын жүргізу.

1 топ-өзеннің қалыптасуы және бөліктері және таралған жері

2 топ- көлдердің қазаншұңқырларының қалыптасуы және таралған жері

3 топ-жерасты суларының қалыптасуы және таралған жері

4 топ- мұздықтардың қалыптасуы және таралған жері

Дескриптор:

1.өзеннің қалыптасуына сызба жасайды

2.көлдердің қалыптасуына сызба жасайды

3.жерасты суларының қалыптасуына сызба жасайды

4.мұздықтардың қалыптасуына сызба жасайды.

Сызбаға қойылатын талаптар:

Тапсырмаға мазмұнының сәйкестігі

  • Қалыптасу жолы:

  • Құрылысы

  • Таралу аймағы

Сызбаны топ алдында түсіндіру.

Жұптық жұмыс.

Тапсырма: құрлық суларын шаруашылықта қолдануын зерделеу.

1.Су қоймаларды қолдану

2. Өзен суларын қолдану

3. Көл суларын қолдану

4.Жерасты суларының шаруашылықтағы маңызы

Оқушылар берілген мәліметтерді қолданып постер жасайды.

Бағалау: Постерді топ алдында қорғайды.

Слайд







Жер асты сулары

https://www.bilimland.kz/kk/home#lesson=14031



Жер шарындағы өзендер

https://www.bilimland.kz/kk/home#lesson=14029

Топтарға берілетін ресурстар











Суреттер









Қапшағай су қоймасы

Арал теңізі

Жайық өзені

Жерасты сулары

Сабақтың соңы

37-40 мин

Кері байланыс.

Қызыл – түсінбедім,

сары – сұрағым бар,

жасыл – түсінікті,

Үй тапсырмасы:

Құрлық суларының қалыптасуын оқу.

слайд

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар істей алады:

Құрлық суларының түрлерін сипаттай біледі.

Оқушылардың көбісі істей алады:

Құрлық суларының шығу тегін түсіндіре алады

Кейбір оқушылар істей алады:

Мәтін, суреттерді пайдалана отырып құрлық суларын презентация арқылы таныстыра алады.

Бұл бөлімде оқушылар құрлық суларының түрлерін атауын бағалау.

Құрлық суларының шығу тегін түсіндіре алуын бағалау.


Денсаулық сақтау технологияларын еске түсіру.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлерінде абай болу.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын қадағалау


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










































Қосымшалар

Қосымша №1

Қосымша №2

Қосымша №3

Қосымша№4

Өзен


ылғал шамадан тыс жиналып, шымтезек түзілу процесі жүріп жатқан жерлер. Ол жер беті сулары ойыстарда, шұңқырларда, сондай-ақ, жер бетіне жақын орналасқан су өткізбейтін қабаттарда жиналғанда немесе жер асты сулары жер бетіне жақын жатқанда, беткі топырақ қабаты толық ылғалдыққа дейін қаныққанда және осы жерлерде ылғал сүйгіш өсімдіктер өскенде пайда болады.

Көл

жер қыртысын құрайтын тау жыныстарының аралығындағы су.

Ол шөгінді және борпылдақ тау жыныстары бөлшектерінің арасын, ұсақ кеуектерін, магмалық және метаморфтық жыныстардың жарықтары мен жіктерін, гипс, доломит, әктас жыныстарындағы карст қуыстарын толтырып жатады.

Мұздық


жылдың суық мезгілінде мұхит, теңіз, көл, өзен, жасанды суқоймалардың айдыны беттерінде қалыптасатын және көршілес аудандардан ағып келетін мұз

Батпақ

өзінің табиғи арнасымен ағып жататын ағынды су немесе ағып жатқан тұщы судың табиғи жолы. Ол басқа бір өзенге, көлге, теңізге, мұхитқа немесе үлкен су қоймасына барып құяды.

Мәңгі тоң

ұзақ уақыттар бойына сақталатын ұдайы қозғалыстарда болатын негізінен жауын-шашындар, әсіресе қар есебінен қалыптасатын ірі мөлшерлі кристалды мұз шоғыры; таулы өлкелерде, қарлы деңгейден жоғары аймақтарда қалыптасады.

Мұз жамылғы

тікелей теңізбен қосылмаған құрлықтар өңіріндегі суға толы ойыстар.

Жер асты суы

үш түрлі шартты түсінікпен анықталатын термин: 1) жер қыртысының жоғарғы бөлігіндегі таужыныстардың 0°-тан төмен температурадағы тоңға айналу құбылысы; 2) таужыныстардың ұзақ уақыттар бойы ерімейтін (жібімейтін) қабаты; 3) бойындағы ылғалы тоңға айналып, берік қатқан таужыныстар.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!