Сабақтың
тақырыбы:
Теледидардан спорт
хабарларын
тамашалаймын
Сөз және оның
мағынасы
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.2.1 - мәтіннің
тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
2.2.2.1* - синоним,
антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын
түсіну, сөйлеу барысында
қолдану
2.3.6.1 - бас әріп
пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды
байланыстырыпкөлбеу және таза
жазу
2.4.2.2 – көптік жалғауларын
дұрыс қолдану
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы
алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік
деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық:
қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не
көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу.
Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг
шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп
қолдарын ұстайды)
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне
ұнайтын түске сай маркерлер
алады.
«Аялы
алақан»
Тренинг.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Берілген жаңа тақырыпты
түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін
ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс
жүргізу.
№1 Мәтінді түсініп
оқы.
Болашақ
футболшы.
Жақып қай спорт ойынының
жанкүйері?
Ол баласымен қайда
барды?
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
Топтарға
тапсырма:
2.
Суретке қара.. Суретте қандай
оын түрі бейнеленген?
3. Сурет бойыншаа әңгіме құра.
Суреттегі баланың көңіл-күйінің өзгергенін неден байқауға
болады
Жатқа
жаз.
Далбаңдап кеп до
тепті,
Терезеге дөп
тепті.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Б ір оқушы алға
шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
№5. Оқулықтың соңында
түсіндірме сөздік берілген. Неліктен ол осылай аталған деп
ойлайсың?
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Күміс
құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
7 минут
|
Синтез
"Таңда
да таста" әдісі
https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
|
"Таңда да
таста" әдісі
|
Бағалау
3 минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«Жетістік»
баспалдағы.
|
Кері байланыс
парағы. «Жетістік»
баспалдағы.
|
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Сабақ туралы өз
пікірімді жазу.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
|