Сабақ тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған. Әлемнің жеті кереметі жайлы толық мағлұмат береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: № 164 жалпы орта мектебі

Сабақ тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі

Күні:19.10.2018 ж

Мұғалімнің есімі Курбаназарова Д

Сынып 6

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты


Т/А. 6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;

Ж. 6.3.1.1 - әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: негізгі детальді ақпаратты анықтай алады

Оқушылардың басым бөлігі: қосымша ақпаратты анықтайды,жеке бірге

жазылатын сөздерді нормаға сай жаза алады

Кейбір оқушылар: дефис арқылы жазылатын,бөлек жазылатын сөздерді

орфографиялық нормаға сай жаза алады

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


Мәтіннен негізгі, қосымша , детальді ақпаратты анықтайды.

Бірге жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:

Терминология: гладиатор, каньон, эскалатор

сөздерінің мағынасын ашу

Сөз тіркестері: Ұлы Қытай қорғаны, Мачу-Пикчу, Тадж-Махал, Чичен-Ица, Христос мүсіні

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Тұлғааралық қарым -қатынасты дамыту, өз ұлтын, халқын

құрметтеу, мақтаныш сезімін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Әлемнің жаңа жеті кереметтері орналасқан жерін картадан көрсетіп арқылы география пәнімен байланыстырамын.

АКТ қолдану дағдылары

Толығырақ: https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/sayahatty-syemin/125

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Әлемнің жеті кереметімен таныс.Қазақстанның жеті кереметімен таныс

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Ынтымақтастық ахуал туғызу.

Әр оқушы өзінің есімінің бас әрпінен келетін тілектер айтады.

Өткен тақырыпқа шолу «Айналым шеңбері»

Тапсырма: Ішкі сыртқы шеңбер жұптасып сұрақ қояды, қол

шапалақтап белгі берген кезде ішкі шеңбер ауысады.

Түрлі түсті қағаздар арқылы топқа біріктіремін

I топ қысқарған сөз

II топ біріккен сөз

III топ тіркесті сөз

Түрлі түсті

қағаз

қара түс

қызыл

қоңыр


Ортасы


«Сыңарын тап» ойыны Тапсырма: Берілген сөздерді түс атауларына байланысты сыңарын табады Топтық жұмыс

Күз,түлкі,қаз,торғай,шаңырақ,кітап,нәсіл,орда,жай,жалау,жел, бұлт.

ҚАРА

ҚЫЗЫЛ

ҚОҢЫР

Шаңырақ , нәсіл, бұлт

Кітап,орда, кітап

Қаз,жел,күз

Қ.Б. «Үш таяқша»










Бағалау критерийлері

Дескриптор


Бөлек жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

Әр топ бір бір түстен алып, тіркесетін сөздерін ажыратады

Түр- түс атаулары жазылған бағандарды сәйкес келетін сөздермен жазып шығады

Емлеге сай жазылу себептерін түсіндіреді

Сыныппен жұмыс Мәтінді түсініп оқиды «Түртіп алу» Тапсырма:Мәтіндегі таныс емес сөздердің мағынынасын ашыңыз

« Артығын алып таста» Тапсырма: Мәтінге сәйкес емес жауапты алып тастаңыз Жұппен жұмыс :

Қ.Б. Мадақтау, қошемет сөздер

Топтық жұмыс I топ тапсырмасы «Балық сүйегі» графикалық органайзер Мәтінді мазмұнды талдай отырып,балық қаңқасын толтырыңыз. Үстіңгі қаңқаға мәтіннен біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді,басына мәтіннің негізгі ойын, астыңғы қаңқасына мәселені жазыңыз.

Орындықтағы стикер арқылысұраймын

Picture 1

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Бөлек жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Мәтіннен негізгі, қосымша ақпаратты анықтайды.

қаңқаның басына мәтіннің негізгі ойын анықтап жазады; -

үстіңгі қаңқаға біріккен сөздер мен сөз тіркестерін мәтіннен іріктейді;

төменгі қаңқаларға іріктелген мәселелерді орналастырады.

















II топ тапсырмасы Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты ажыратыңыз.

Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат

  1. 1

  2. 2

  3. 3

III топ тапсырмасы Сұрақтарға жауап беру арқылы деталді

ақпаратты анықтап, түсіндіреді

- Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы қаншы км екенін білесің бе?

- Еуропада орналасқан жалғыз керемет қайсы?

- Көне қала Петра саяхатшыларды несімен таңғалдыруда?

- Әйгілі Тәж-Махал кесенесі қайда орналасқан ?

- Чичен-Ица қаласының басты нышаны не

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Мәтіннен негізгі,

қосымша, детальді

ақпаратты анықтайды.

Мәтіннен негізгі ақпаратты

анықтайды

Қосымша ақпаратты анықтайды

Сұрақтарға жауап беріп, детальді

ақпараттарды түсіндіреді




Қ.Б. Екі жұлдыз,бір ұсыныс

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін түйіндейтін бір сөйлем айтады «Ашық микрофон» әдісі балалар сөйлейді







Аяқталуы


Қосымша ақпарат


Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Үй тапсырмасын сұрауда оқушыларды жұптастыру арқылы қолдау жасаймын. «Балық сүйегі» графикалық органазер бойынша тапсырма орындағанда ЕББҚ бар оқушыларға диалог және қолдау арқылы көмек көрсетемін. Ерекше қабілетті оқушыларға тапсырма беру ақылы қолдау көрсетемін


Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

«Екі жұлдыз ,бір ұсыныс» қалыптастырушы бағалауды топтық жұмыста пайдаландым. «Үш таяқша» қалыптастырушы бағалауын жұптық жұмыстарда қолдандым.

«Мұғалім мадақтауы» жеке жұмыста

оқушыларды ынталандыруы үшін маңызы зор.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
917
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі