Материалдар / Сабақ тақырыбы: Берел қорғандары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ тақырыбы: Берел қорғандары.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
586
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

«П.Дутов атындағы орта мектеп МДШО»КММ

Тарих пәнінің мұғалімі А.Сакпаева


Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

5.3.Сақтар

Педагогтің аты-жөні

А.Сакпаева

Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Берел қорғандары.

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетінің ерекшелігін анықтау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой қозғау

Сұрақтар:

-Бейне жазбада не туралы айтылған?

-Қорым қай жерден табылған?

-Зерттеуді жүргізген кім?

-Қандай археологиялық бұйымдар табылған?

.



Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

Мәтінмен таныса отырып «Жас зерттеуші күнделігі»археологиялық ескерткіштердің салыстырмалы кестесін толтыр.

Шілікті Бесшатыр Берел

Ескерткіш қай жерден табылған?


Темір дәуірінің қай кезеңіне жатады?


Обаның құрылысы


Дескриптор:

-Сұрақтарға кесте түрінде жауап береді.

-Мәтінді пайдалана отырып, ескерткіштерді өзара салыстырады.

-Ескерткіштердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын шығармашылық тарихи тұрғыда талдайды.

1-тапсырма

1.Берел қорғандарынан табылған археологиялық ескерткіштер мен тарихи жәдігерлердің Есік және Шілікті қорғандарынан табылғандардан ерекшелігі неде ? Ерекшелігін айқындайтын қандай нақты мысалдар келтіре аласыз?

2-тапсырма

1.Берел кезеңінде өмір сүрген сақ тайпаларының діни түсініктері туралы не айта аласыз ?

2. Берел қорғандарынан табылған «Мәңгілік мұздықтарды» сол заманның ғылыми жетістігі деп атауға бола ма? Егер болған жағдайда қандай дәлелелдер келтірер едіңіз?



Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды



Кестемен жұмыс






Сұрақтарға жауап береі





https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY


«Жас зерттеуші» салыстырмалы кестесі


бейнежазба, оқулық,

тірек сөздер-

Қорытынды

Кері байланыс: «Бәрі сенің қолыңда» әдісімен

сабақтың сәтті және сәтсіз өткен тұстары мен ұсыныстарын жазып,кері байланыс жасайды.


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

кесте

Оқу тапсырмасы

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? (эссе жазу)























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!