Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ тақырыбы Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2 бөлім: Кеңістіктегі перпендикулярлық |
Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №62 гимназия |
|||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Б.Орымбаева |
|||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы. |
|||||||||||||
Сабақтың түрі |
Білімді бекіту сабағы. |
|||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.3.4 - жазықтықтар арасындағы бұрыштың (екіжақты бұрыш) анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу. |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Жазықтықтар арасындағы бұрышты кескіндей алады және оның шамасын табады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
1) жазықтықтар арасындағы бұрышты сызбада кескіндей алады; 2) жазықтықтар арасындағы бұрыштың шамасын таба алады. |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: ортогональ проекция, екіжақты бұрыш, екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы, жақ, екі жақты бұрыштың қыры. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: екі жазықтық перпендикуляр деп аталады, егер ... , екі айқас түзулердің арасындағы арақашықтық деп ... , екі айқас түзулердің арасындағы бұрышты табу үшін ... , түзу мен жазықтық арасындағы, бұрышты табу үшін ... , екіжақты бұрыш деп ... фигураны айтамыз. Сөздік: Екіжақты бұрыш – Двугранный угол – Dihedral angle |
|||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу. |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Өмірдің барлық саласы. |
|||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Планиметрия аксиомалары, түзулердің жазықтықта өзара орналасуы, жазықтықтағы қашықтық, көпбұрыштардың аудандары. |
|||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы Ұ және М 7 минут |
1. Сыныпты ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Сынып тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. Өтілген тақырып бойынша ұжымға тапсырма беру, тапсырманы орындату арқылы дәлелдеу дағдысын дамыту: DABC тетраэдрінің барлық қырлары өзара тең, M нүктесі – АС қырының ортасында орналасқан. DMB бұрышы- BACD екі жақты бұрышының сызықтық бұрышы екендігін дәлелдеңіз. Шешуі. BM және DM медианалары сәйкесінше ABC және ADC үшбұрыштарының биіктіктері болып табылады. Сондықтан, BM AC және DM AC, демек ∠DMB тетраэдрдің АС қырындағы екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы болады. 3. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау. |
1-3 слайдтар № 1 Дидактика-лық материал Математика пәні бойынша оқу жоспары 10 сынып |
||||||||||||
Сабақтың ортасы Ұ 5 минут Ж 15 минут Ө 8 минут
|
Қолдану. Сабақта сыни ойлаудың күрделендіру қағидасы басымдық табады. 1. https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E сайтынан 5 тапсырманы жеке орындап, талқылау жасаймыз. 2. Оқушыларды деңгейіне қарай қабілетті оқушымен деңгейі төмендеу оқушыны жұптарға біріктіремін. Бір-біріне ықпал ету рақылы тапсырманы орындайды. Дайын сызбалар бойынша есептер шығаруды ұсынамын.
3. Жеке тапсырмада деңгейі жоғары оқушыларға бөлек тапсырма ұсынамын.
I деңгейлі тапсырма:
II деңгейлі тапсырма: CD түзуі ADB жазықтығына перпендикуляр. . ACB және ADC жазықтықтарының арасындағы бұрышты табыңыздар.
|
https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E 7 минут-8 минут арасы № 2 Дидактика-лық материал Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б. № 3 Дидактика-лық материал Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б. |
||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Тақырыпты қорытындылау кезеңінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.
2. Бағалау. Жеке жұмыс бағалау критерийлері негізінде мұғалім тарапынан бағаланады. 3. Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. 4. Үйге тапсырма: оқулықтан 5-тапсырма: Дұрыс тетраэдрдың кез келген қабырғалары арасындағы екі жақты бұрыштың шамамен алғандағы өлшемін есептеңіз.
|
№ 4 Дидактика-лық материал |
||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||
Сабақ барысында өздеріне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, есепті шешу және талқылау жолдарын бақылап, үйренеді. Топтық талқылауда барлық оқушының қатысатынына, идеяларын ортаға салатындығына, білімі төмен оқушылардың басқалардан тәуелді болмауына сынып оқушыларның сенімді болуы жоспарланған. Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын. |
Оқушылардың тақырыпты меңгергенін және мақсатты жеткілікті немесе жеткіліксіз түсінгенін қадағалау үшін, сабақ барысында әрбір оқушының қасына жеке-жеке барып қажет еткен жағдайда көмек көрсетемін. |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу туруына назар аудару. |
||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |