Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2 бөлім: Кеңістіктегі перпендикулярлық

    Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №62 гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Б.Орымбаева

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы.

    Сабақтың түрі

    Білімді бекіту сабағы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.4 - жазықтықтар арасындағы бұрыштың (екіжақты бұрыш) анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу.

    Сабақ мақсаттары

    Жазықтықтар арасындағы бұрышты кескіндей алады және оның шамасын табады.

    Бағалау критерийлері

    1) жазықтықтар арасындағы бұрышты сызбада кескіндей алады;

    2) жазықтықтар арасындағы бұрыштың шамасын таба алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    ортогональ проекция, екіжақты бұрыш, екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы, жақ, екі жақты бұрыштың қыры.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    екі жазықтық перпендикуляр деп аталады, егер ... , екі айқас түзулердің арасындағы арақашықтық деп ... , екі айқас түзулердің арасындағы бұрышты табу үшін ... , түзу мен жазықтық арасындағы, бұрышты табу үшін ... , екіжақты бұрыш деп ... фигураны айтамыз.

    Сөздік:

    Екіжақты бұрыш – Двугранный угол – Dihedral angle

    Құндылықтарды дарыту



    Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Өмірдің барлық саласы.

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E

    Бастапқы білім


    Планиметрия аксиомалары, түзулердің жазықтықта өзара орналасуы, жазықтықтағы қашықтық, көпбұрыштардың аудандары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы







    Ұ және М

    7 минут


    1. Сыныпты ұйымдастыру.

    Оқушылармен сәлемдесу. Сынып тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    2. Үй тапсырмасын тексеру. Өтілген тақырып бойынша ұжымға тапсырма беру, тапсырманы орындату арқылы дәлелдеу дағдысын дамыту:


    DABC тетраэдрінің барлық қырлары өзара тең, M нүктесі – АС қырының ортасында орналасқан. DMB бұрышы- BACD екі жақты бұрышының сызықтық бұрышы екендігін дәлелдеңіз.


    Шешуі. BM және DM медианалары сәйкесінше ABC және ADC үшбұрыштарының биіктіктері болып табылады. Сондықтан,

    BM AC және DM AC, демек ∠DMB тетраэдрдің АС қырындағы екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы болады.


    3. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау.





    1-3 слайдтар















    № 1 Дидактика-лық материал


    Математика пәні бойынша оқу жоспары

    10 сынып



    Сабақтың ортасы

    Ұ

    5 минут













    Ж

    15 минут


























    Ө

    8 минут















    Қолдану. Сабақта сыни ойлаудың күрделендіру қағидасы басымдық табады.

    1. https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E сайтынан 5 тапсырманы жеке орындап, талқылау жасаймыз.





    2. Оқушыларды деңгейіне қарай қабілетті оқушымен деңгейі төмендеу оқушыны жұптарға біріктіремін. Бір-біріне ықпал ету рақылы тапсырманы орындайды. Дайын сызбалар бойынша есептер шығаруды ұсынамын.




    .






    3. Жеке тапсырмада деңгейі жоғары оқушыларға бөлек тапсырма ұсынамын.



    I деңгейлі тапсырма:


    II деңгейлі тапсырма:

    CD түзуі ADB жазықтығына перпендикуляр. . ACB және ADC жазықтықтарының арасындағы бұрышты табыңыздар.


    https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E

    7 минут-8 минут арасы











    № 2 Дидактика-лық материал



    Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б.



















    № 3 Дидактика-лық материал




    Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б.




    Сабақтың соңы

    5 минут

    1. Тақырыпты қорытындылау кезеңінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.

    • I – interactive Мен нені бұрын білдім?

    • N – nothing Мен нені білмедім?

    • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім?

    • E – effective Бұл қаншалықты тиімді?

    • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет?

    • T – thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?

    2. Бағалау. Жеке жұмыс бағалау критерийлері негізінде мұғалім тарапынан бағаланады.

    3. Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

    4. Үйге тапсырма: оқулықтан 5-тапсырма:

    Дұрыс тетраэдрдың кез келген қабырғалары арасындағы екі жақты бұрыштың шамамен алғандағы өлшемін есептеңіз.










    № 4 Дидактика-лық материал

    https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/geometriya/stereometriya/kengistiktegi-perpendikulyarlyq/lesson/eki-zhazyqtyqtyng-arasyndahy-burysh-ekizhaqty-burysh


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақ барысында өздеріне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, есепті шешу және талқылау жолдарын бақылап, үйренеді. Топтық талқылауда барлық оқушының қатысатынына, идеяларын ортаға салатындығына, білімі төмен оқушылардың басқалардан тәуелді болмауына сынып оқушыларның сенімді болуы жоспарланған.

    Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.

    Оқушылардың тақырыпты меңгергенін және мақсатты жеткілікті немесе жеткіліксіз түсінгенін қадағалау үшін, сабақ барысында әрбір оқушының қасына жеке-жеке барып қажет еткен жағдайда көмек көрсетемін.

    Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу туруына назар аудару.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орымбаева Бахиткуль Турлыбековна
    26 Қараша 2021
    2201
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ тақырыбы Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ тақырыбы Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жазықтықтар арасындағы бұрыштың (екіжақты бұрыш) анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2 бөлім: Кеңістіктегі перпендикулярлық

    Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №62 гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Б.Орымбаева

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жазықтықтардың параллельдігі мен перпендикулярлығы.

    Сабақтың түрі

    Білімді бекіту сабағы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.4 - жазықтықтар арасындағы бұрыштың (екіжақты бұрыш) анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу.

    Сабақ мақсаттары

    Жазықтықтар арасындағы бұрышты кескіндей алады және оның шамасын табады.

    Бағалау критерийлері

    1) жазықтықтар арасындағы бұрышты сызбада кескіндей алады;

    2) жазықтықтар арасындағы бұрыштың шамасын таба алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    ортогональ проекция, екіжақты бұрыш, екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы, жақ, екі жақты бұрыштың қыры.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    екі жазықтық перпендикуляр деп аталады, егер ... , екі айқас түзулердің арасындағы арақашықтық деп ... , екі айқас түзулердің арасындағы бұрышты табу үшін ... , түзу мен жазықтық арасындағы, бұрышты табу үшін ... , екіжақты бұрыш деп ... фигураны айтамыз.

    Сөздік:

    Екіжақты бұрыш – Двугранный угол – Dihedral angle

    Құндылықтарды дарыту



    Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Өмірдің барлық саласы.

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E

    Бастапқы білім


    Планиметрия аксиомалары, түзулердің жазықтықта өзара орналасуы, жазықтықтағы қашықтық, көпбұрыштардың аудандары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы







    Ұ және М

    7 минут


    1. Сыныпты ұйымдастыру.

    Оқушылармен сәлемдесу. Сынып тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    2. Үй тапсырмасын тексеру. Өтілген тақырып бойынша ұжымға тапсырма беру, тапсырманы орындату арқылы дәлелдеу дағдысын дамыту:


    DABC тетраэдрінің барлық қырлары өзара тең, M нүктесі – АС қырының ортасында орналасқан. DMB бұрышы- BACD екі жақты бұрышының сызықтық бұрышы екендігін дәлелдеңіз.


    Шешуі. BM және DM медианалары сәйкесінше ABC және ADC үшбұрыштарының биіктіктері болып табылады. Сондықтан,

    BM AC және DM AC, демек ∠DMB тетраэдрдің АС қырындағы екі жақты бұрыштың сызықты бұрышы болады.


    3. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау.





    1-3 слайдтар















    № 1 Дидактика-лық материал


    Математика пәні бойынша оқу жоспары

    10 сынып



    Сабақтың ортасы

    Ұ

    5 минут













    Ж

    15 минут


























    Ө

    8 минут















    Қолдану. Сабақта сыни ойлаудың күрделендіру қағидасы басымдық табады.

    1. https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E сайтынан 5 тапсырманы жеке орындап, талқылау жасаймыз.





    2. Оқушыларды деңгейіне қарай қабілетті оқушымен деңгейі төмендеу оқушыны жұптарға біріктіремін. Бір-біріне ықпал ету рақылы тапсырманы орындайды. Дайын сызбалар бойынша есептер шығаруды ұсынамын.




    .






    3. Жеке тапсырмада деңгейі жоғары оқушыларға бөлек тапсырма ұсынамын.



    I деңгейлі тапсырма:


    II деңгейлі тапсырма:

    CD түзуі ADB жазықтығына перпендикуляр. . ACB және ADC жазықтықтарының арасындағы бұрышты табыңыздар.


    https://www.youtube.com/watch?v=FzbN6Zaww6E

    7 минут-8 минут арасы











    № 2 Дидактика-лық материал



    Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б.



















    № 3 Дидактика-лық материал




    Е.М.Рабинович. Геометрия 10-11, Москва-Харьков, 2006, 30 б.




    Сабақтың соңы

    5 минут

    1. Тақырыпты қорытындылау кезеңінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.

    • I – interactive Мен нені бұрын білдім?

    • N – nothing Мен нені білмедім?

    • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім?

    • E – effective Бұл қаншалықты тиімді?

    • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет?

    • T – thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?

    2. Бағалау. Жеке жұмыс бағалау критерийлері негізінде мұғалім тарапынан бағаланады.

    3. Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

    4. Үйге тапсырма: оқулықтан 5-тапсырма:

    Дұрыс тетраэдрдың кез келген қабырғалары арасындағы екі жақты бұрыштың шамамен алғандағы өлшемін есептеңіз.










    № 4 Дидактика-лық материал

    https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/geometriya/stereometriya/kengistiktegi-perpendikulyarlyq/lesson/eki-zhazyqtyqtyng-arasyndahy-burysh-ekizhaqty-burysh


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақ барысында өздеріне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, есепті шешу және талқылау жолдарын бақылап, үйренеді. Топтық талқылауда барлық оқушының қатысатынына, идеяларын ортаға салатындығына, білімі төмен оқушылардың басқалардан тәуелді болмауына сынып оқушыларның сенімді болуы жоспарланған.

    Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.

    Оқушылардың тақырыпты меңгергенін және мақсатты жеткілікті немесе жеткіліксіз түсінгенін қадағалау үшін, сабақ барысында әрбір оқушының қасына жеке-жеке барып қажет еткен жағдайда көмек көрсетемін.

    Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу туруына назар аудару.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 10 сынып
    26.11.2021
    2201
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орымбаева Бахиткуль Турлыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации