Т.Аубакиров атындағы жом 10 сынып ҚМЖ ДЖ тарих Алибекова Т К
|
пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
Мерзімі: |
|
33-34.Тақырыбы: |
Латын Америкасы елдері |
2 сағат |
|
мақсаты: |
Латын Амеикасы елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуын зерттеп зерделеу |
|
|
міндеті: |
Никарагуа,Аргентина, Чили, Куба т.б.Латын Америка елдерінің дамуы жөнінде мәлімет жинақтап, әр елдің дамуына жеке-жеке тоқталып маңызын білу |
|
|
күтілетін нәтиже: |
Латын Америкасы елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыс жылдары АҚШ пен Еуропа елдерінің шикізат көзі болғанын түсініп, саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуына мән берді |
|
|
Кезең\ уақыт |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Ұйымдастыру
2 мин
Үй тапсырмасына шолу 10 мин |
«Ыстық орындық» әдісі 1.АҚШ-тың бдс.кейінгі дамуы, 1922-1929 ж өндірістің жеделденуі 2.1929-1933ж.дүниежүзілік экономикалық дағдарыстың ықпалы. 3.Дағдарыстан шығу жолдары, 1932ж. президент сайлауы 4.Ф.Рузвельттің «Жаңа бағыт» саясаты 5.Қаржы,өнеркәсіп және ауылшаруашылық салаларындағы саясат 6.Вагнер заңының мәні 7.АҚШ-тың сыртқы саясаты, бейтараптылығы, КСРО-ны мойындап 1941ж.11 наурыз «ленд-лиз» туралы заңы |
Стикерлер бойынша оқушылар топқа бөлініп, әр топтан « ыстық орындық» әдісіне өз спикерлерін шығарды, тақта алдында тұрған орындыққа отырып сұрақтарға жауап берді,қиналған сұрақтарға көмекке барды |
Смайлинг арқылы бағалау |
|
Таныстырылым 3 мин |
Латын Америкасы елдеріне кіретін мемлекеттерді картадан көрсетіп таныстыру,олардың саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуына шолу жасау |
Жаңа тақырыптың мазмұнымен танысады Bilimland kz |
|
|
Негізгі бөлім
15 мин |
«ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша тақырыптың мазмұнына байланысты тапсырма берілді |
1.Бразилия,Никарагуа және Венесуэла 2.Аргентина, Чили және Боливия 3.Куба,Мексика және Гватемала |
Топтық бағалау, табыс критерийілері бойынша бағалау |
|
Қорытынды
10 мин |
1.Латын Америкасы елдеріне кіретін мемлекеттерді картадан көрсету. 2.Латын Америкасы елдерінің экспортқа шығатын өнімдері. 3.Латифундистер мен шетел империалистеріне қарсы күрес болған мемлекеттер. 4. Бразилияда «Тенентистер» қозғалысы нәтижесі. 5.АҚШ басқыншылығына Никарагуадағы ұлттық күрестің мақсаты «Құл болып шірігенше, өлген артық!», «Бостандық немесе өлім!» ұранының мәні. 6.Кубадағы «көсемге табыну» үрдісінің мәні. 7.АҚШ-тың оқшаулану саясатының әсері.
Кері байланыс жүргізу Үйге тапсырма: &33-34 143-бет |
Жаңа тақырыпқа байланысты критериалды сұрақтарға мән беріп қорытындылады
Дәптерлеріне « БББ» әдісі бойынша кері байланыс жасады
|
Мұғалімнің жиынтық бағалауы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ тақырыбы: "Латын Америкасы елдері " 10 сынып
Сабақ тақырыбы: "Латын Америкасы елдері " 10 сынып
Т.Аубакиров атындағы жом 10 сынып ҚМЖ ДЖ тарих Алибекова Т К
|
пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
Мерзімі: |
|
33-34.Тақырыбы: |
Латын Америкасы елдері |
2 сағат |
|
мақсаты: |
Латын Амеикасы елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуын зерттеп зерделеу |
|
|
міндеті: |
Никарагуа,Аргентина, Чили, Куба т.б.Латын Америка елдерінің дамуы жөнінде мәлімет жинақтап, әр елдің дамуына жеке-жеке тоқталып маңызын білу |
|
|
күтілетін нәтиже: |
Латын Америкасы елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыс жылдары АҚШ пен Еуропа елдерінің шикізат көзі болғанын түсініп, саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуына мән берді |
|
|
Кезең\ уақыт |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Ұйымдастыру
2 мин
Үй тапсырмасына шолу 10 мин |
«Ыстық орындық» әдісі 1.АҚШ-тың бдс.кейінгі дамуы, 1922-1929 ж өндірістің жеделденуі 2.1929-1933ж.дүниежүзілік экономикалық дағдарыстың ықпалы. 3.Дағдарыстан шығу жолдары, 1932ж. президент сайлауы 4.Ф.Рузвельттің «Жаңа бағыт» саясаты 5.Қаржы,өнеркәсіп және ауылшаруашылық салаларындағы саясат 6.Вагнер заңының мәні 7.АҚШ-тың сыртқы саясаты, бейтараптылығы, КСРО-ны мойындап 1941ж.11 наурыз «ленд-лиз» туралы заңы |
Стикерлер бойынша оқушылар топқа бөлініп, әр топтан « ыстық орындық» әдісіне өз спикерлерін шығарды, тақта алдында тұрған орындыққа отырып сұрақтарға жауап берді,қиналған сұрақтарға көмекке барды |
Смайлинг арқылы бағалау |
|
Таныстырылым 3 мин |
Латын Америкасы елдеріне кіретін мемлекеттерді картадан көрсетіп таныстыру,олардың саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуына шолу жасау |
Жаңа тақырыптың мазмұнымен танысады Bilimland kz |
|
|
Негізгі бөлім
15 мин |
«ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша тақырыптың мазмұнына байланысты тапсырма берілді |
1.Бразилия,Никарагуа және Венесуэла 2.Аргентина, Чили және Боливия 3.Куба,Мексика және Гватемала |
Топтық бағалау, табыс критерийілері бойынша бағалау |
|
Қорытынды
10 мин |
1.Латын Америкасы елдеріне кіретін мемлекеттерді картадан көрсету. 2.Латын Америкасы елдерінің экспортқа шығатын өнімдері. 3.Латифундистер мен шетел империалистеріне қарсы күрес болған мемлекеттер. 4. Бразилияда «Тенентистер» қозғалысы нәтижесі. 5.АҚШ басқыншылығына Никарагуадағы ұлттық күрестің мақсаты «Құл болып шірігенше, өлген артық!», «Бостандық немесе өлім!» ұранының мәні. 6.Кубадағы «көсемге табыну» үрдісінің мәні. 7.АҚШ-тың оқшаулану саясатының әсері.
Кері байланыс жүргізу Үйге тапсырма: &33-34 143-бет |
Жаңа тақырыпқа байланысты критериалды сұрақтарға мән беріп қорытындылады
Дәптерлеріне « БББ» әдісі бойынша кері байланыс жасады
|
Мұғалімнің жиынтық бағалауы |
шағым қалдыра аласыз













