(Ұ)-Балалар енді бейнероликке
назар аударамыз.
2-
тапсырма Гүлдің өсуіне қанша уақыт
қажет?
(Ж) –Бірінші суретте не
бейнеленген?(тұқым)
-Екіншіде?(Өскін)
(Ұ) – Өскін қалай пайда
болды?(Тұқымнан)
-Үшінші суретте не
бейнеленген?(Өсімдік гүл жарды.)
-Сендер қалай ойлайсыңдар
бірінші сурет пен үшінші сурет арасында қанша уақыт өтті?(Бір айға
жуық)
-Уақытты тоқтатып қоюға бол
ма?(жоқ)
-«Егер уақыт тоқтап қалса,
онда....»(өз ойын айтқызу)
Уақыт көзге көрінбейді,қолға
ұстауға болмайды деп қорытынды жасап
жинақтаймыз.
Қ/Б:
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағалау
Сергіту
сәті
Сағат түнгі бір
(ұйықтайды)
Сағат таңертеңгі сегіз (оқушы
болып отырады)
Сағат түскі он екі (тамақ ішіп
жатқан сияқты қимыл көрсетеді)
Сағат түскайтадағы үш
(теледидар көреді немесе ойнайды)
Қимылмен
көрсетеді.
А-тобы Уақытты анықтайтын құралдар
мен әдістерді атайды
В-тобы:Оқушылар сағаттар қай
жерде,не үшін қажет екенін айтады.
С
-тобы:Уақытты анықтайтын құралдар
мен әдістерді атап,олардың ішіндегі ең дәл көрсететінін
анықтайды.
Қ/Б:
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағалау
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
-Уақытты өлшеу құралдарын
көрсетеді.
-Уақытты өлшеу құралдарына
қатысты өлшем бірліктерін ажыратады.
1-тапсырма Суреттен уақытты өлшеу
құралдарын тауып,белгілеңіз.Оларды атаңыз.
Дескриптор:Білім
алушы
-уақытты өлшеу құралдарын
(құмсағат,секундомер,қол сағат,күнтізбе)
белгілейді.
2-
тапсырма Уақыттың өлшем бірліктерін ең
кішісінен бастап өсу ретімен нөмірлеңіз.Олардың қайсысы сағаттың
көмегімен анықталады?Қайсысы күнтізбенің көмегімен анықталады?Сызық
арқылы косыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
-уақыт өлшем бірліктерін өсу
ретімен нөмірлейді
-сағаттың көмегімен
анықталатын уақыт өлшем бірліктерін
анықтайды
-күнтізбенің көмегімен
анықталатын уақыт өлшем бірліктерін
анықтайды
Ө/Ж Дәптермен
жұмыс
Кеш-ерте.Оқушылар суреттерді
қарайды.
-Ағаш басында қандай
болды?
-Ол бірден үлкен болып
өстіме?Қалай өсті?
Ағаштар қанша жыл тіршілік
ететіні туралы мәліметті ұсыну.Оқушылар суреттерді дұрыс ретімен
орналастырып,нөмірлеп,бояйды
Қ/Б:өзін-өзі
бағалау
Зерттейік
Т/Ж
Осы зерттеуді холда
жасаймыз.Сыныпты топқа бөлемін.Практикалық жұмысты жүргізу үшін
бірінші топ-құмсағатты,екінші топ механикалық,үшінші топ-электронды
сағатты алады.Мәренің орнын анықтап,аралығын қадаммен
өлшеймін.Оқушылардың арасынан осы арақашықты кезекпен жүгіріп
өтетін үш оқушыны таңдап аламыз.Әрбір жүгіру кезінде топтағы басқа
оқушылар уақытты белгілеп,жазып тұрады.Содан кейін оқушылар
сағаттарын алмастырып,тәжірибені
қайталайды.
Тәжірибе аяқталғаннан
кейін
-Осы уақытты құмсағаттың
көмегімен өлшеуге бола ма?
-Оқушылардан қай сағат бәрінен
де нақты болды?
Оқушылар «Құмсағатта циферблат
жоқ,сондықтан дәл уақытты анықтау қиын.Механикалық және электронды
сағаттардың көмегімен дәл уақытты анықтауға болады,алайда
электронды сағат ыңғайлы деген қорытынды жасай
алады.
Қ/Б:Мұғалімнің
қолпаштауы
|