жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабаққа ену дәптері
"№6 Александр Пушкин атындағы орта мектебі" КММ
Математика пән мұғалімі: Қарапаш Ақерке Құралқызы
2024 - 2025 оқу жылы
Ақырын жүріп, анық бас,
Еңбегің кетпес далаға,
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға
АБАЙ
Мұғалімге жадынама
-
Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті.
-
Сабақты талдау және бағалау арқылы сіз әріптесіңіздің еңбегіне
өз көзқарасыңызды білдіріп отырсыз
-
Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданасыз:
-
жұмыс болған жоқ;
-
аз да болса жұмыс жүрді;
-
жұмыс түріне тек қана мұғалім қатысты;
-
оқушы мен мұғалім тығыз байланыста болды
-
Сабаққа қатысқанда әріптесіңізді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатыныңызды көбірек ойлауыңыз арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатыныңызды ойлаңыз
-
Сабақта оқушының да белсенділігін белгіліеп отырғаныңыз дұрыс.
Күні: ____________ Уақыты:______________ Сабақтың түрі:________________________ № ________
Мұғалімнің аты-жөні:______________________________________________________________________________
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)
Пәні:_________________________________________________________ Cыныбы:________________________
Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________________________
Қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті, шеберлігі |
Оқушының іс - әрекеті, белсенділігі |
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша қорытынды, мұғалімге ұсыныс
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс пен ескертулермен таныстым: ___________________
Мұғалімнің аты - жөні: _______________________________
Сабақтың тақырыбы:______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсатым:_________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Көрнекіліктің қолданылуы:________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Барлық оқушы саны:___________ Сабаққа қатысқаны:___________
Сұралғаны:___________________
Оқушы белсенділігін анықтау сызбасы |
|||||||
1-қатар (топ) |
2-қатар (топ) |
3-қатар (топ) |
4-қатар (топ) |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты талдау
№ |
Сабақтың өтілуіне қойылатын талаптар |
Бағалау |
1 |
Сабақтың дұрыс ұйымдасуы |
|
2 |
Үй тапсырмасын сұраудағы әдістер тиімділігі |
|
3 |
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара жымдаса байланысуы |
|
4 |
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі |
|
5 |
Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі |
|
6 |
Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі |
|
7 |
Глоссарий (сөздік жұмыс) |
|
8 |
Оқушының сөздік қоры, толық жауап |
|
9 |
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті |
|
10 |
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы |
|
11 |
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы |
|
12 |
Қорытындылау кезеңі |
|
13 |
Үй тапсырмасының дұрыс берілуі |
|
14 |
Бағалау және оның түрлерінің болуы |
|
15 |
Уақытты есепке алу |
|
Жиынтық ұпай саны: |
|
Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданамыз:
0 - жұмыс болған жоқ;
1 - аз да болса жұмыс жүрді;
2 - жұмыс түріне тек қана мұғалім қатысты;
3 - оқушы мен мұғалім тығыз байланыста болды
Сабақтан кейінгі рефлексия
1 |
Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба? |
|
2 |
Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады? |
|
3 |
Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды? |
|
4 |
Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті? |
|
5 |
Ұсынысыңыз бар ма? «Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім» |
|
ҚАЗІРГІ САБАҚТАРДЫ ТАЛДАУ ЖҮЙЕСІ
Сабақ – бұл оқыту үдерісінің ең басты, ең маңызды бөлігі. Қандай әдіс-тәсіл үйренсек те оның іске асатын табысты болатын соңғы нүктесі – сабақ. Сондықтан қазір ұстаздарымыз оқытудың Кембридждік тәсілдерінің мәні мен мақсатын түсініп, өз сабақтарында іске асырып жатыр. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құра алатын деңгейге жетті. Деңгейлік бағдарлама аясында сабаққа жеті модульді кіріктірудің өзі мұғалімнен аса жауапкершілікті, іскерлікті, біліктілікті қажет етеді. Егер мұғалім сабағын сауатты талдай алса, онда тиімді сабақты іске асыра алады.
Сабақ барысы
Уақыты .
Сабақ кезеңдері мен жұмыс түрлері.
Мұғалім әрекеті.
Оқушы әрекеті.
Ескерту.
Сабақ сапасын бағалау.
1. Сабақ мақсатының қолжетімділігі
2. Қолданылған әдіс-тәсілдердің сабақ мақсатына сәйкестігі
3. Сабақты жоспарлауы. Рефлексивті күнделік жүргізуі.
4. Белсенді оқу мен оқыту тәсілдерін пайдалануы.
5. Топтық жұмыс (құру, ереже, ынтымақтастық, талқылау, шешім қабылдау, бағалау) «Білім беру мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі
6. Жұптық жұмыс (оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюы, бір-бірімен ой бөлісуі, тақырыпты бір-біріне айтып беруі, әңгіме-дебат, зерттеушілік әңгіме). Мұғалімнің сұрақ қоюы (ашық, жабық, қайта бағыттау, жоғары дәрежелі сұрақтар). «Білім беру мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі
7. Мұғалімнің сын тұрғысынан ойлауды дамытуы (СТО-ның қай әдісін пайдаланды?) «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету» модулі
8. Блумның толық меңгерту теориясын пайдалануы. (білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, баға беру) «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету» модулі
9. Критериалды бағалауды қолдануы (тапсырмаларға критерий, дескриптор құрастыра білуі, қалыптастырушы бағалау әдістерін қолдануы, өзіндік бағалау, өзара бағалау, топтық бағалау, бірін бірі бағалаудың болуы) («Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» модулі)
10. АКТ-ны пайдалануы. «Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану» модулі
11. АВС деңгейлі баламен жұмыс. Оқытудағы саралау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқу.
12. Сабақ барысында талантты және дарынды баламен жұмысы. «Талантты және дарынды балаларға білім беру» модулі
13. Мұғалімнің сыныпты басқару деңгейі. «Білім берудегі басқару және көшбасшылық» модулі
14. Кері байланыс (уақытында іске асырылуы, оқушыларды мұқият тыңдауы)
15. Сабақтың әр кезеңінде уақытты тиімді пайдалануы (әр тапсырманы уақытпен істеуі, оқушылардың уақытқа дағдылануы, мұғалімнің уақытты басқаруы)
16. Үй тапсырмасының берілуі (диагностикалығы, оқушыларды саралауы, көлемі т.б.).
17. Рефлексияны басқаруы. (Жеке, ұжымдық рефлексия, көңіл-күй, оқу материалының рефлексиясы, іс-әрекет рефлексиясы) «Білім беру мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі
65-85 ұпай – «өте жақсы», 64-45 ұпай – «жақсы», 44-30 ұпай – «қанағаттанарлық», 29-0 ұпай – «толық жақсарту қажет»
Қорытынды:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ұсыныс: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Енді осы сабақ талдау өлшемдерінің әрқайсысын талдап түсіндіретін болсам, кез-келген сабаққа кіру және оны талдау, кіру мақсатынан басталады. Қазіргі жүйедегі сабақтарға кіру мақсаттары төмендегідей болуы мүмкін:
1. Мұғалімнің сабақта рефлексиялық әрекеттерді жүзеге асыруын бақылау;
2. Мұғалімнің сабақтың әр кезеңінде уақытты тиімді пайдалануын бақылау;
3. Мұғалімнің үй тапсырмасын беру жүйесін бақылау;
4. Мұғалімнің сабақ барысындағы көшбасшылық қызметін бақылау;
5. Мұғалімнің сабақ барысында талантты және дарынды балалармен жұмыс жасауын бақылау;
6. Мұғалімнің сабақ барысында оқушыларға олардың жас ерекшеліктеріне қарай әсер етуін бақылау;
7. Мұғалімнің сабақта ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануына талдау;
8. Мұғалімнің сабақ барысында критериалды бағалау жүйесін пайдалана білуіне талдау;
9. Мұғалімнің сабақ барысында сын тұрғысынан ойлауға үйретуін бақылау;
10. Мұғалімнің сабақ барысында диалогтік оқытуды пайдалануы мен сұрақ қоя білу деңгейін бақылау;
11. Сабақтағы топтық жұмыс, оның танымдық, әлеуметтік, эмоциялық мақсаттарының орындалуын бақылау;
12. Сабақ мақсатының қолжетімділігі, оның орындалуына талдау, т.б.
Осы мақсаттар бойынша сабақты талдау қорытындысын жазамыз және жақсарту шаралары туралы ұсыныс береміз. Осыған жауап ретінде төмендегі мәселелерді ұсынамын:
Сабақ мақсатының қолжетімділігі, оның орындалуына талдау және үйрену Бағдарламалық талаптарға сәйкестігі Сабақ мазмұнына сәйкестігі Оқушылардың білім, білік дағдыларын ескеруі Сыныптың дайындық деңгейін ескеруі Нақтылығы, шынайылығы, қолжетімдігі, түсініктілігі
Сабаққа мақсат қою туралы: Бірінші деңгейдің мұғалімге арналаған нұсқаулығында: «Оқушыға бағытталуы керек, белгілі бір дағдыны сипаттайтын етістік болуы керек...», – делінген. ( МАН. Бірінші (ілгері) деңгей 33-бет.)
Мұғалімнің рефлексиялық әрекеттерді жүзеге асыруын бақылау және үйрену Рефлексия түрлерінің жүзеге асуы (жеке, ұжымдық) Қызметіне қарай қай түрлерінің іске асуы (көңіл-күй,оқу материалы, іс-әрекет) Рефлексия тәсілдері Оқушы үшін тиімділігі Мұғалім үшін тиімділігі
Қазіргі сабақта рефлексиялық әрекет маңызды. Себебі қазіргі оқушы оқу материалының мазмұнын ғана түсініп қоймауы керек, сонымен бірге өз жұмысының тәсілдерін де білуі керек. Соның ішінен өзіне тиімдісін таңдай алуы тиіс.
Мұғалімнің сабақтың әр кезеңінде уақытты тиімді пайдалануын бақылау және үйрену Жеке жұмыс кезіндегі уақыттың тиімділігі Жұптық жұмыс кезіндегі уақыттың тиімділігі Топтық жұмыс кезіндегі уақыттың тиімділігі Оқушылардың уақытқа жұмыс істеуге дағдылануы Мұғалімнің сабақ уақытын басқаруы
Уақыт қашанда маңызды. Ең маңызды жоғалпауға тиіс құндылығымыз. «Уақыт – қылыш, сен оны кеспесең, ол сені кеседі». Сабақта уақытқа жұмыс жасаған оқушы да, мұғалім де ұтады. Бәсекеге қабілеттілік, мәдениеттілік, жауапкершілік, іскерлік, адалдық – бәрі осы арқылы қалыптасды.
Сабақтағы топтық жұмыс, оның танымдық, әлеуметтік, эмоциялық мақсаттарының орындалуын бақылау және үйрену Топтық ынтымақтастық (құру, ережеге бағыну); Топтық талқылау, шешм қабылдау; Топтық жұмыстың танымдық мақсатының орындалуы; Топтық жұмыстың әлеуметтік мақсатының орындалуы; Топтық жұмыстың эмоциялық мақсатының орындалуы.
Топтық жұмыс жасауда оны құру, ережеге бағыну, топтық талқылаудың шынайы болуы, ортақ шешім қабылдау, оны қорғауды ұйымдастырудың астарында оның танымдық, әлеуметтік, эмоциялық мақсаттарының шешілуі жатқанын білу де маңызды. Оның әрқайсысы – бір-бір мақалаға сиятын мәселелер.
Мұғалімнің сабақ барысында диалогтік оқытуды пайдалануы мен сұрақ қоя білу деңгейін бақылау және үйрену Жұппен жұмыстың тиімді ұйымдастырылуы Оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюы Мұғалімнің сұрақ қою жүйесі Сабақта зерттеушлік әңгіменің болуы Әңгіме дебаттың болуы
Диалогтік оқыту әр сабақта іске асып жатады. Кез келген мәселені оқушы алдымен өзі ойланады, оны жұбымен бөліседі, ортаға салады. Ары қарай мұғалім жасырын идеяны табуға жетелейді, міне, осы жолда ол жағдаят туғызуы мүмкін, зерттеушілік әңгімеге тартуы мүмкін, осының бәрі – мұғалімнің сұрақ қоя білу шеберлігінде. Өйткені ақылды адамды оның жауаптарынан гөрі қойған сұрақтарынан танимыз.
Мұғалімнің сабақ барысында критериалды бағалау жүйесін пайдалана білуіне талдау және үйрену Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Оқушылардың бір-бірін бағалауы Топтардың өзара бағалауы Тапсырмаға құрылған критерийлердің сапалылығы
Дескрипторларды сауатты пайдалануы
Оқушылар нақты критерийлермен өзін-өзі бағалағанда нені жақсартуы керектігін түсінеді, оларда жақсаруға деген ұмтылыс пайда болады, бірін-бірі бағалағанда өзара ақпарат алмасады, жауапкершлік пайда болады, топтың бір мүшесі екенін сезінеді, өзінде жоқ мәселеге көңіл аударады, қарым-қатынастың маңыздылығын түсінеді. Топтар бірін-бірі бағалағанда жақсы мен жаманды айырады, идея алмасады, бір мәселені бірнеше қырынан таниды. Бұл жерде мұғалімнің негізгі жұмысы – сабақ мақсатына сай керекті, сапалы тапсырма ұсыну, алдын ала критерийлер беру, жұмысты ұйымдастыру.
Қорыта айтқанда, «Өзгелерді оқыта жүріп, өзіміз де үйренеміз», – деп Сенека айтпақшы, сабаққа сапалы талдау арқылы біз сабақ беру үдерісін тиімді іске асыруды үйренеміз.
Пайдаланылған әдебиет: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Бірінші (ілгері) деңгей.33б
Міне, осы жолда қазіргі жаңа форматтағы сабақтарды талдай аламыз ба? Бұл сұрақ бәріміздің көкейімізде жүргені де рас. Сондықтан мен көшбасшы мұғалім ретінде дәстүрлі сабақтарды талдаудың керекті элементтерін сақтап, жаңа жүйенің талаптарын кіріктіре отырып, сабақ талдау жүйесін жасап көрдім. Пайдаланып көрген әріптестерім пайдасы бар екенін, тіпті жаңа жүйені үйренуге алгоритм болғандығын айтты. Сондықтан басқа да әріптестеріммен жұмысты бөліскім келеді. Бастапқы бөліктері бізге бұрыннан таныс. Мұндағы өзгеріс сабақ сапасын талдау жүйесіне енді.
Күні: _____ Сыныбы: _______ Пәні:________________________________________
Мұғалімнің аты - жөні: _______________________________
Сабақтың тақырыбы:______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсатым:_________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Көрнекіліктің қолданылуы:________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Барлық оқушы саны:___________
Сабаққа қатысқаны:___________
Сұралғаны:___________________
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті, шеберлігі |
Оқушының іс - әрекеті, белсенділігі |
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша қорытынды, мұғалімге ұсыныс
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
"_____" ___________________ 2024ж Ұсыныс пен ескертулермен таныстым: ___________________
Шәкәрім
Құдайбердіұлы
Қазақ
Жер жүзі
жабылғанда ғылым жаққа,
Қазақ жүр
құмарланып құр шатаққа.
«Анау – қу,
мынау – пысық, мен – батыр» –
деп,
Айналды
бірін-бірі құрытпаққа.
Ойда жоқ:
«Өнер біліп, жол
табайын»,
Жалмауға
жалықпайды өз маңайын.
Мұның түбі
не болар деген жан жоқ,
Ұрлық, ұрыс,
араздық күнде дайын.
Өтірікпен
өткізіп күн мен айын,
Демейді
«жамандықтан
жалығайын».
«Анау
– шыным, мынауым – сырым ғой»
–деп,
Сонша жақсы
біледі алдау жайын.
Жаз жалымен
жібермей жалғыз тайын,
Тыныштықпен
ішкізбей тақта шайын,
Ұрысы ұрлап,
қуы алдап, сұмы
елертіп,
Құрытады үш жақтап тамам
байын.
Байдың да
ойлағаны – «ел алайын»,
Білмейді, қу
шағып жүр өз бақайын,
Көзі
аспанда, көңілі мақтанда
боп,
Тауысқанын
сезбейді ішкі майын.
Демейді
«ғылым біліп
жанданайын»,
Мақсұты –
«мақтан іздеп
паңданайын».
Қанша
ұқтырып айтсаң да –
қалыбында,
Ойда жоқ –
«жігерленіп,
қамданайын».
Мінеки,
естісеңіз елдің жайын,
К...інен
кейін кетті басқан
сайын.
Қайран елім,
қазағым, қайран жұртым,
Көп айтып,
а, дариға, не қылайын!
Қазақтың
қаны.
Сөзі:Серік
Сейітман.
әні:
Сәкен,Ибрагим
Дәрібаевтар
Кеудеңді
ұлтым деп кернеген,
Намысың
болмаса қаныңда.
Есімің
құрысын ер деген.
Жігітім,батыр боп
танылма.
Қайырмасы:
Бабам
қазақ болмаса,атам қазақ бола
ма?
Атам қазақ
болмаса, әкем қазақ бола
ма?
Әкем қазақ
болмаса, мен қазақ боп өсем
бе?
Мен қазақ
боп тумасам, бақытты өмір кешем
бе?
Бабам қазақ
болмаса, атам қазақ бола
ма?
Атам қазақ
болмаса, әкем қазақ бола
ма?
Әкем қазақ
болмаса, бақытым кем менің
де.
Балам қазақ
болмаса,өкірермін
көрімде.
Қазақ деп
қақсамай тізеңіз,
Алаш деп
ақпаса қаныңыз.
Қара қыз,
тез менен күдер үз.
Жаныммен
үйлеспес жаныңыз.
Малым бар
жаныма садаға.
Жаным бар
арыма садаға.
Арым бар
қаныма садаға.
Қаным бар
қаныма садаға.

