сабаққа қатыс журналы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабаққа қатыс журналы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қатыс журналы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні_______________________________Сынып___________________________Пәні___________________

Мұғалім___________________________________________________________________________________

Қатысу мақсатым______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Сабақтың барысы

Жақсартуды талап етеді

Сабақтағы психологиялық ахуал, сабақтағы қауіпсіздік



Мақсатты айқындау.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. (Тақырыптың ашылуы, мақсаттың қойылуы, бағалау критерийлерінің жариялануы, оқушыларды ынталандыру үшін диалог құру).


Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?) Үй тапсырмасы бойынша кері байланыс берілді ме?


Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ

(алдыңғы білімді жаңа тақырыппен байланыстыру, мұғалім тарапынан тақырыптағы жаңа ұғымдарды түсінуге бағыттауы қаншалықты тиімді болды?).


.Сыныптағы топтық және жұптық жұмысты ұйымдастыру ( топтық және жұптық жұмысты қолдану ұтымдылығы, топқа берілген тапсырмалардың мен қойылған міндеттердің сапасы, топтық жұмысты ұйымдастыру,, топтық жұмысты бағалауы)


Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар мақсатқа сай ма, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті.Қолданылған әдіс- тәсілдер тиімді болды ма?).


Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?)


Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауын дамыту (оқу сұрақтарын қоя білуі, оқушылардың сыни тұрғыда ынталандыру әдісін меңгеруі)


Кері байланысты ұйымдастыра білуі (Оқушының жауабына байланысты түзетулер енгізуі, тақырыпты тереңдету үшін бағыт-бағдар беру деңгейі. ҚБ-дың ұйымдастырылуы. Оқушылардың жетістігін бақылайды және пікірін білдіруі)


Саралау. (Мұғалім саралауды қалай жүзеге асырды?)


Сабақтың соңы. (Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы.

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алды ма?.Үй тапсырмасына нұсқаулық жүргізілді ме?


Оқу мақсаттары мен тәрбие аспектісінің арасындағы байланыс (оқыту барысында жалпы ұлттық «Мәңгілік ел» идеясы құндылықтарының көрініс табуы)


Сабақты жүргізу қарқыны, оқушылармен вербальді қарым-қатынас түрлері (оқушылардың жас ерекшеліктері мен мен ЖАДА-ға сәйкес келуі)


Ресурстарды пайдалану (АКТ және басқа ресурстар, оқулықпен жұмыс, дәптерде тапсырма орындау)


Қорытынды және ұсыныстар:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________







Таныстым:

Сабаққа қатысқан:













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2024
260
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі