Күні_______________________________Сынып___________________________Пәні___________________
Мұғалім___________________________________________________________________________________
Қатысу
мақсатым______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың
тақырыбы_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Сабақтың
барысы
|
Жақсартуды талап
етеді
|
Сабақтағы психологиялық ахуал, сабақтағы
қауіпсіздік
|
|
Мақсатты айқындау.Сабақтың
басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
(Тақырыптың
ашылуы, мақсаттың қойылуы, бағалау критерийлерінің жариялануы,
оқушыларды ынталандыру үшін диалог құру).
|
|
Үй тапсырмасын қадағалау
(үй тапсырмасын тексеру
кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды
ма?) Үй тапсырмасы бойынша кері байланыс берілді
ме?
|
|
Сабақтың ортасы. Жаңа
сабақ
(алдыңғы білімді жаңа
тақырыппен байланыстыру, мұғалім тарапынан тақырыптағы жаңа
ұғымдарды түсінуге бағыттауы қаншалықты тиімді
болды?).
|
|
.Сыныптағы топтық және
жұптық жұмысты ұйымдастыру ( топтық және жұптық жұмысты қолдану
ұтымдылығы, топқа берілген тапсырмалардың мен қойылған міндеттердің
сапасы, топтық жұмысты ұйымдастыру,, топтық жұмысты
бағалауы)
|
|
Тапсырмаларды
орындау(берілген тапсырмалар
мақсатқа сай ма, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол
тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,
білімдерін кеңейтуге ықпал етті.Қолданылған әдіс- тәсілдер тиімді
болды ма?).
|
|
Тапсырмаларды орындау
(мұғалім барлық
оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум
таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта
алды ма?)
|
|
Оқушылардың сыни тұрғыда
ойлауын дамыту (оқу сұрақтарын қоя білуі, оқушылардың сыни тұрғыда
ынталандыру әдісін меңгеруі)
|
|
Кері байланысты
ұйымдастыра білуі (Оқушының жауабына
байланысты түзетулер енгізуі, тақырыпты тереңдету үшін бағыт-бағдар
беру деңгейі. ҚБ-дың ұйымдастырылуы. Оқушылардың жетістігін
бақылайды және пікірін білдіруі)
|
|
Саралау.
(Мұғалім саралауды қалай
жүзеге асырды?)
|
|
Сабақтың соңы.
(Сабақ соңындағы
оқушылардың рефлексиясы.
Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және
сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай
алды ма?.Үй тапсырмасына нұсқаулық жүргізілді
ме?
|
|
Оқу мақсаттары мен тәрбие
аспектісінің арасындағы байланыс (оқыту барысында жалпы
ұлттық «Мәңгілік ел» идеясы құндылықтарының көрініс
табуы)
|
|
Сабақты жүргізу қарқыны,
оқушылармен вербальді қарым-қатынас түрлері
(оқушылардың жас
ерекшеліктері мен мен ЖАДА-ға сәйкес келуі)
|
|
Ресурстарды пайдалану
(АКТ және басқа
ресурстар, оқулықпен жұмыс, дәптерде тапсырма
орындау)
|
|
Қорытынды және
ұсыныстар:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым:
Сабаққа
қатысқан: