Материалдар / сабаққа қатыс журналы
Аттестацияда (ПББ) келетін
сұрақтармен
тестке дайындалыңыз!
Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған

сабаққа қатыс журналы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қатыс журналы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2024
91
0 рет жүктелген
188 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні_______________________________Сынып___________________________Пәні___________________

Мұғалім___________________________________________________________________________________

Қатысу мақсатым______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Сабақтың барысы

Жақсартуды талап етеді

Сабақтағы психологиялық ахуал, сабақтағы қауіпсіздік



Мақсатты айқындау.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. (Тақырыптың ашылуы, мақсаттың қойылуы, бағалау критерийлерінің жариялануы, оқушыларды ынталандыру үшін диалог құру).


Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?) Үй тапсырмасы бойынша кері байланыс берілді ме?


Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ

(алдыңғы білімді жаңа тақырыппен байланыстыру, мұғалім тарапынан тақырыптағы жаңа ұғымдарды түсінуге бағыттауы қаншалықты тиімді болды?).


.Сыныптағы топтық және жұптық жұмысты ұйымдастыру ( топтық және жұптық жұмысты қолдану ұтымдылығы, топқа берілген тапсырмалардың мен қойылған міндеттердің сапасы, топтық жұмысты ұйымдастыру,, топтық жұмысты бағалауы)


Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар мақсатқа сай ма, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті.Қолданылған әдіс- тәсілдер тиімді болды ма?).


Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?)


Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауын дамыту (оқу сұрақтарын қоя білуі, оқушылардың сыни тұрғыда ынталандыру әдісін меңгеруі)


Кері байланысты ұйымдастыра білуі (Оқушының жауабына байланысты түзетулер енгізуі, тақырыпты тереңдету үшін бағыт-бағдар беру деңгейі. ҚБ-дың ұйымдастырылуы. Оқушылардың жетістігін бақылайды және пікірін білдіруі)


Саралау. (Мұғалім саралауды қалай жүзеге асырды?)


Сабақтың соңы. (Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы.

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алды ма?.Үй тапсырмасына нұсқаулық жүргізілді ме?


Оқу мақсаттары мен тәрбие аспектісінің арасындағы байланыс (оқыту барысында жалпы ұлттық «Мәңгілік ел» идеясы құндылықтарының көрініс табуы)


Сабақты жүргізу қарқыны, оқушылармен вербальді қарым-қатынас түрлері (оқушылардың жас ерекшеліктері мен мен ЖАДА-ға сәйкес келуі)


Ресурстарды пайдалану (АКТ және басқа ресурстар, оқулықпен жұмыс, дәптерде тапсырма орындау)


Қорытынды және ұсыныстар:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________







Таныстым:

Сабаққа қатысқан:













Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!