Материалдар / Сабаққа қатысу парағы

Сабаққа қатысу парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қатысу парағы , үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2024
183
1 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты бақылау парағы

Уақыты және есептік кезең

25.01.2024 ж

Сынып

3 ә

Пән

Цифрлық сауаттылық

Пән мұғалімі

Тұрсынхан Т.С.

Сабақтың тақырыбы

«Мәтіндік иллюстрациялар»

Оқыту тілі

Қазақ

Топтағы оқушылар саны

12

Сабаққа қатысқандар саны

11

Бақылаушы (лар)

Егеубаева Ж.Б, Ораз Ж.Е, Канапина З.Е

Бақылау парағын толтырыңыз. өз түсініктемелеріңіз бен дәлелдеріңізді белгілегеннен кейін деңгейлер бойынша нәтижелерін қою керек: «жоғары» -3 балл, «орта»-2 балл, «төмен»-1 балл.

Мұғалім қызметін бақылау фокусы

Балдар

Педагогикалық тәсілдерді жүзеге асыру

3

Білім беру ортасы (психологиялық климат, сабақтағы қауіпсіздік)

3

Белсенді оқыту әдістерін қолдану

3

1.Мұғалім жұмыс істеуге ынталандыру үшін оқушылармен сабақ басында диалог құрады

2.Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды және сабақтың әр кезеңінде жауап алады

3.Мұғалім балалардың көпшілігін диалогқа тартады

4.Диалогта қойылған сұрақтардың сапасы

Сыныпта топтық жұмысты ұйымдастыру

3

1.Оқытудың топтық және жұптық формаларын қолданудың тиімділігі

2.Топтарға тапсырмаларды беру және тапсырмаларды тұжырымдау сапасы

3.Топтарда жұмысты ұйымдастыру деңгейі

4.Оқушылардың топтық жұмысын бағалау сапасы

Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу

2

1.Оқушылармен ауызша қарым-қатынас стилі олардың жасына және ЖДА сәйкес келеді

2.Сабақты жүргізу қарқыны оқушылардың жасына және олардың ЖДА сәйкес келеді

3.Барлық білім алушыларды тарту дәрежесі

Білім алушылардың қажеттіліктерін есепке алу (оқу материалын саралау)

3

Оқыту мақсаттары мен тәрбие аспектісі арасындағы байланысты жүзеге асыру

3

Білім алушының іс-әрекетін бақылау фокусы

2

Білім алушылардың оқу әрекетіне белсенді қатысуы

Білім алушылар ұсынылған тапсырмаларды орындай алды ма

Оқушылар сабақта болып жатқан оқиғаларға рефлексия жасайды, бағалайды

Ресурстарды пайдалану

3

Ресурстарды (АКТ, кеңсе тауарлары, процесті іске асыру үшін оқу жабдықтары және басқа да ресурстар) қамтамасыз ету және оларға қол жеткізу)

Мұғалім сабақта ОӘК ұсынған әдістемелік ұсыныстарды қолданады

Білім алушылар оқулықта баяндалған мәтіндердің мағынасын түсінеді

Білім алушылар оқулықтарда баяндалған тапсырмаларды түсінеді

Сабақта кері байланыс

3

Мұғалім білім алушылардың прогресін/жетістіктерін бақылайды және түсіндіреді

3

Білім алушылар оқу процесінде мұғалімнен кері байланыс алады (қандай нысанда, қай кезеңде)

Формативті бағалау

3

Сабақтағы қалыптастырушы бағалау тиімді ме?

Білім алушыларды қалыптастырушы бағалау кезінде бағалау критерийлерімен таныстырды ма

Сыныптағы білім алушылар қалыптастырушы бағалау принциптерін түсіне ме

Құндылықтарды жүзеге асыру

3

Оқу үрдісінде "Рухани жаңғыру" жалпыұлттық идеясының құндылықтары (азаматтық теңдік, еңбексүйгіштік, адалдық, ғалым мен білім алуға табыну, төзімділік, адалдық және патриотизм)











































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!