Уақыты:_______________________________________________________________________
Мұғалімнің
аты-жөні:_____________________________________________________________
Әріптесіңіз - жас маман,
тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)
Пәні:_________________
сыныбы:________________________
Сабақтың тақырыбы:
_______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Қатысу мақсаты:
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабақты бағалауда төмендегідей
баллды қолданасыз:
-
Сабақта жұмыс болған
жоқ;
-
Сабақта аз да болса жұмыс
жүрді;
-
Сабақтығы жұмысты жүргізе
алады
-
Сабақты толығымен барлық
жағынан жақсы ұйымдастыра алады
-
Сабақта ешбір қиындық
тұдырмайды
100% – 85% Әдістемелік көмек қажет
етпейді
84% – 65% Әдістемелік көмек
қажет етеді
64% – 40% Әдістемелік көмек
жиі қажет етеді
39% - 0% Әдістемелік көмек жиі
қатаң түрде қажет етеді
Сабақты
талдау
-
№
|
Сабаққа
талаптар
|
Балл
|
Ескертпе және
пікірлер
|
1
|
Сабақ мақсатының дұрыс
құрастырылуы және тапсырмаларының сабақ мақсатына
бағытталуы
|
|
|
2
|
Бағалау критериясының
дұрыс қурастырылуы
|
|
|
3
|
Сабаққа қойылған ойлау
деңгейлері
|
|
|
4
|
Сабақтың дұрыс ұйымдасуы
|
|
|
5
|
Бастапқы білімді
тексерудегі әдістер тиімділігі және олқылықпен жұмысының
болуы
|
|
|
6
|
Сабақтың тақырыбының
ашылуы
|
|
|
7
|
Сабақ тақырыбы бойынша
көрнекіліктер
|
|
|
8
|
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара жымдаса
байланысуы
|
|
|
9
|
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі
|
|
|
10
|
Жаңа материалды
талдаудағы әдістер тиімділігі
|
|
|
11
|
Оқулықпен жұмыстың жүру
сәттілігі және электронды оқулықтың қолдануы.
TOPIQ
|
|
|
12
|
Оқушының сөздік қоры, толық жауап
|
|
|
13
|
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
|
|
|
14
|
Тапсырмалардың ойлау деңгейіне байланысты
құрылуы
|
|
|
15
|
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай
болуы
|
|
|
16
|
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы, PISA тапсырмаларын
қолдануы
|
|
|
17
|
Қорытындылау кезеңі
|
|
|
18
|
Үй тапсырмасының дұрыс
берілуі
|
|
|
19
|
Бағалау және оның түрлерінің болуы
|
|
|
20
|
Уақытты есепке алу
|
|
|
|
Жиынтық ұпай
саны:
|
|
|
Кері байланыс,
ұсыныстар.
Таныстым пән
мұғалімі:________________________________________________________________