Уақыты:_______________________________________________________________________
Мұғалімнің аты-жөні:_____________________________________________________________
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)
Пәні:_________________ сыныбы:________________________
Сабақтың тақырыбы: _______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Қатысу мақсаты: ___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданасыз:
-
Сабақта жұмыс болған жоқ;
-
Сабақта аз да болса жұмыс жүрді;
-
Сабақтығы жұмысты жүргізе алады
-
Сабақты толығымен барлық жағынан жақсы ұйымдастыра алады
-
Сабақта ешбір қиындық тұдырмайды
100% – 85% Әдістемелік көмек қажет етпейді
84% – 65% Әдістемелік көмек қажет етеді
64% – 40% Әдістемелік көмек жиі қажет етеді
39% - 0% Әдістемелік көмек жиі қатаң түрде қажет етеді
Сабақты талдау
-
№
Сабаққа талаптар
Балл
Ескертпе және пікірлер
1
Сабақ мақсатының дұрыс құрастырылуы және тапсырмаларының сабақ мақсатына бағытталуы
2
Бағалау критериясының дұрыс қурастырылуы
3
Сабаққа қойылған ойлау деңгейлері
4
Сабақтың дұрыс ұйымдасуы
5
Бастапқы білімді тексерудегі әдістер тиімділігі және олқылықпен жұмысының болуы
6
Сабақтың тақырыбының ашылуы
7
Сабақ тақырыбы бойынша көрнекіліктер
8
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара жымдаса байланысуы
9
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі
10
Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі
11
Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі және электронды оқулықтың қолдануы. TOPIQ
12
Оқушының сөздік қоры, толық жауап
13
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
14
Тапсырмалардың ойлау деңгейіне байланысты құрылуы
15
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы
16
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы, PISA тапсырмаларын қолдануы
17
Қорытындылау кезеңі
18
Үй тапсырмасының дұрыс берілуі
19
Бағалау және оның түрлерінің болуы
20
Уақытты есепке алу
Жиынтық ұпай саны:
Кері байланыс, ұсыныстар.
Таныстым пән мұғалімі:________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабаққа қатысу парағы
Сабаққа қатысу парағы
Уақыты:_______________________________________________________________________
Мұғалімнің аты-жөні:_____________________________________________________________
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)
Пәні:_________________ сыныбы:________________________
Сабақтың тақырыбы: _______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Қатысу мақсаты: ___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданасыз:
-
Сабақта жұмыс болған жоқ;
-
Сабақта аз да болса жұмыс жүрді;
-
Сабақтығы жұмысты жүргізе алады
-
Сабақты толығымен барлық жағынан жақсы ұйымдастыра алады
-
Сабақта ешбір қиындық тұдырмайды
100% – 85% Әдістемелік көмек қажет етпейді
84% – 65% Әдістемелік көмек қажет етеді
64% – 40% Әдістемелік көмек жиі қажет етеді
39% - 0% Әдістемелік көмек жиі қатаң түрде қажет етеді
Сабақты талдау
-
№
Сабаққа талаптар
Балл
Ескертпе және пікірлер
1
Сабақ мақсатының дұрыс құрастырылуы және тапсырмаларының сабақ мақсатына бағытталуы
2
Бағалау критериясының дұрыс қурастырылуы
3
Сабаққа қойылған ойлау деңгейлері
4
Сабақтың дұрыс ұйымдасуы
5
Бастапқы білімді тексерудегі әдістер тиімділігі және олқылықпен жұмысының болуы
6
Сабақтың тақырыбының ашылуы
7
Сабақ тақырыбы бойынша көрнекіліктер
8
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара жымдаса байланысуы
9
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі
10
Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі
11
Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі және электронды оқулықтың қолдануы. TOPIQ
12
Оқушының сөздік қоры, толық жауап
13
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
14
Тапсырмалардың ойлау деңгейіне байланысты құрылуы
15
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы
16
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы, PISA тапсырмаларын қолдануы
17
Қорытындылау кезеңі
18
Үй тапсырмасының дұрыс берілуі
19
Бағалау және оның түрлерінің болуы
20
Уақытты есепке алу
Жиынтық ұпай саны:
Кері байланыс, ұсыныстар.
Таныстым пән мұғалімі:________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













