Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау
Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы
оқушы саны: _______________
Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _______________________
Сабаққа қатысу мақсаты: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: ______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
№
|
Мұғалімнің сабақтағы
іс-әркеті
|
Жоғары деңгей
|
Орташа деңгей
|
Төменгі деңгей
|
Ең төмен деңгей
|
Оқушының сабақтағы
іс-әркеті
|
Жоғары деңгей
|
Орташа деңгей
|
Төменгі деңгей
|
Ең төмен деңгей
|
-
|
Сабақтың ұйымдастыру
кезеңі
|
|
|
|
|
Оқушылар назарының
ұйымдастырылуы:
а/ басталуында
ә/ соңында
|
|
|
|
|
-
|
Білімді тексеру және қайталау
|
|
|
|
|
Оқушылар
белсендігі:
а/ сұрау кезінде
ә/ жаңа материалды баяндау кезінде
|
|
|
|
|
-
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
|
|
|
|
Сабаққа деген ынта-зейіні
|
|
|
|
|
-
|
Сабақты теориялық тұрғыда
баяндау:
а/ ғылымилығы
ә/ логикалығы
б/ жүйелілігі
в/ түсініктілігі
|
|
|
|
|
Білімдерінің деңгейі
|
|
|
|
|
-
|
Тақырыптың ашылуы
|
|
|
|
|
Дағдысының қалыптасу деңгейі
|
|
|
|
|
-
|
Қажетті материалдармен толықтырылуы
|
|
|
|
|
Өз ойын баяндай алуы
|
|
|
|
|
-
|
Көрнекіліктің болуы
|
|
|
|
|
Логикалық ойлау дәрежесі
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың өмірмен
байланысы
|
|
|
|
|
Баяндай алуы
|
|
|
|
|
-
|
ТСО
|
|
|
|
|
Тіл тазалығы
|
|
|
|
|
-
|
Жаңа технологияларды қолдануы
|
|
|
|
|
Өзін-өзі бағалауы
|
|
|
|
|
-
|
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері
|
|
|
|
|
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың сезіммен жеткізілуі
|
|
|
|
|
Тәртібі
|
|
|
|
|
-
|
Педагогикалық такт
|
|
|
|
|
Сабаққа даярлығы
|
|
|
|
|
-
|
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың
жоспарлануы
|
|
|
|
|
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті
|
|
|
|
|
-
|
Уақытты тиімді пайдалануы
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасына назары
|
|
|
|
|
-
|
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы,
нормасы
|
|
|
|
|
Қоңырауға реакциясы
|
|
|
|
|
-
|
Бағалау, сабақты қорыту анализі
|
|
|
|
|
Баға әлідігіне назары
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың нәтижесі
|
|
|
|
|
Қорытынды жасай алуы
|
|
|
|
|
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Талдау жүргізген ______________________
Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау
Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы
оқушы саны: _____________
Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _____________________
Сабаққа қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
№
|
Мұғалімнің сабақтағы
іс-әркеті
|
Жоғары деңгей
|
Орташа деңгей
|
Төменгі деңгей
|
Ең төмен деңгей
|
Оқушының сабақтағы
іс-әркеті
|
Жоғары деңгей
|
Орташа деңгей
|
Төменгі деңгей
|
Ең төмен деңгей
|
-
|
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі
|
|
|
|
|
Оқушылар назарының
ұйымдастырылуы:
а/ басталуында
ә/ соңында
|
|
|
|
|
-
|
Білімді тексеру және қайталау
|
|
|
|
|
Оқушылар
белсендігі:
а/ сұрау кезінде
ә/ жаңа материалды баяндау кезінде
|
|
|
|
|
-
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
|
|
|
|
Сабаққа деген ынта-зейіні
|
|
|
|
|
-
|
Сабақты
теориялық тұрғыда баяндау:
а/ ғылымилығы
ә/ логикалығы
б/ жүйелілігі
в/ түсініктілігі
|
|
|
|
|
Білімдерінің деңгейі
|
|
|
|
|
-
|
Тақырыптың ашылуы
|
|
|
|
|
Дағдысының қалыптасу деңгейі
|
|
|
|
|
-
|
Қажетті материалдармен толықтырылуы
|
|
|
|
|
Өз ойын баяндай алуы
|
|
|
|
|
-
|
Көрнекіліктің болуы
|
|
|
|
|
Логикалық ойлау дәрежесі
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың тәрбиелік мәні
|
|
|
|
|
Баяндай алуы
|
|
|
|
|
-
|
ТСО
|
|
|
|
|
Тіл тазалығы
|
|
|
|
|
-
|
Дидактикалық материал-дардың жинақталуы
|
|
|
|
|
Өзін-өзі бағалауы
|
|
|
|
|
-
|
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері
|
|
|
|
|
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың сезіммен жеткізілуі
|
|
|
|
|
Тәртібі
|
|
|
|
|
-
|
Педагогикалық такт
|
|
|
|
|
Сабаққа даярлығы
|
|
|
|
|
-
|
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың
жоспарлануы
|
|
|
|
|
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті
|
|
|
|
|
-
|
Уақытты тиімді пайдалануы
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасына назары
|
|
|
|
|
-
|
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы,
нормасы
|
|
|
|
|
Қоңырауға реакциясы
|
|
|
|
|
-
|
Бағалау, сабақты қорыту анализі
|
|
|
|
|
Баға әлідігіне назары
|
|
|
|
|
-
|
Сабақтың нәтижесі
|
|
|
|
|
Қорытынды жасай алуы
|
|
|
|
|
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ
талдау
Күні ____________ Сыныбы
_____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны
____________
Сабақтың
тақырыбы:
_____________________________________________________________
Сабақтың
мақсаты:
_________________________________________________________________
Көрнекілік қолданылуы:
_____________________________________________________________
Сабақ
барысы
№
|
Сабақтың
кезеңдері.
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті, шеберлігі.
|
Оқушының
іс-әрекеті, белсенділігі.
|
Ескерту.
|
-
|
Ұйымдастыру кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Үй тапсырмасын тексеру
кезеңдеру.
|
|
|
|
-
|
Жан-жақты білім тексеру кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Мақсат қою кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Жаңа сабақты түсінгенін тексеру
кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Бекіту кезеңі.
|
|
|
|
-
|
Үйге тапсырма беру кезеңі.
|
|
|
|
Сабақ бойынша қортынды,
мұғалімге ұсыныс
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Ұсыныс ескертулермен
таныстым:
Мұғалім: