Материалдар / Сабаққа талдау жасау парағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабаққа талдау жасау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
16948
173 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау


Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _______________


Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _______________________


Сабаққа қатысу мақсаты: ____________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақтың тақырыбы: ______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы

іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей


Оқушының сабақтағы іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі






Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:

а/ басталуында

ә/ соңында





Білімді тексеру және қайталау





Оқушылар белсендігі:

а/ сұрау кезінде

ә/ жаңа материалды баяндау кезінде





Үй тапсырмасын тексеру





Сабаққа деген ынта-зейіні





Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:

а/ ғылымилығы

ә/ логикалығы

б/ жүйелілігі

в/ түсініктілігі





Білімдерінің деңгейі





Тақырыптың ашылуы





Дағдысының қалыптасу деңгейі





Қажетті материалдармен толықтырылуы





Өз ойын баяндай алуы





Көрнекіліктің болуы





Логикалық ойлау дәрежесі





Сабақтың өмірмен байланысы





Баяндай алуы





ТСО





Тіл тазалығы





Жаңа технологияларды қолдануы





Өзін-өзі бағалауы





Оқушылармен жеке жұмыс түрлері





Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі





Сабақтың сезіммен жеткізілуі





Тәртібі





Педагогикалық такт





Сабаққа даярлығы





Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы





Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті





Уақытты тиімді пайдалануы





Үй тапсырмасына назары





Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы





Қоңырауға реакциясы





Бағалау, сабақты қорыту анализі





Баға әлідігіне назары





Сабақтың нәтижесі





Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар:_________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Талдау жүргізген ______________________

Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау


Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _____________


Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _____________________


Сабаққа қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы

іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей


Оқушының сабақтағы іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі





Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:

а/ басталуында

ә/ соңында





Білімді тексеру және қайталау





Оқушылар белсендігі:

а/ сұрау кезінде

ә/ жаңа материалды баяндау кезінде





Үй тапсырмасын тексеру





Сабаққа деген ынта-зейіні





Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:

а/ ғылымилығы

ә/ логикалығы

б/ жүйелілігі

в/ түсініктілігі





Білімдерінің деңгейі





Тақырыптың ашылуы





Дағдысының қалыптасу деңгейі





Қажетті материалдармен толықтырылуы





Өз ойын баяндай алуы





Көрнекіліктің болуы





Логикалық ойлау дәрежесі





Сабақтың тәрбиелік мәні





Баяндай алуы





ТСО





Тіл тазалығы





Дидактикалық материал-дардың жинақталуы





Өзін-өзі бағалауы





Оқушылармен жеке жұмыс түрлері





Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі





Сабақтың сезіммен жеткізілуі





Тәртібі





Педагогикалық такт





Сабаққа даярлығы





Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы





Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті





Уақытты тиімді пайдалануы





Үй тапсырмасына назары





Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы





Қоңырауға реакциясы





Бағалау, сабақты қорыту анализі





Баға әлідігіне назары





Сабақтың нәтижесі





Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақ талдау


Күні ____________ Сыныбы _____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны ____________

Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________

Сабақтың мақсаты: _________________________________________________________________

Көрнекілік қолданылуы: _____________________________________________________________


Сабақ барысы


Сабақтың кезеңдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі.

Оқушының іс-әрекеті, белсенділігі.

Ескерту.

Ұйымдастыру кезеңі.





Үй тапсырмасын тексеру кезеңдеру.




Жан-жақты білім тексеру кезеңі.





Мақсат қою кезеңі.





Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.





Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.




Бекіту кезеңі.





Үйге тапсырма беру кезеңі.






Сабақ бойынша қортынды, мұғалімге ұсыныс

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________


Ұсыныс ескертулермен таныстым:


Мұғалім:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!