жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабаққа талдау жасау парағы
Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау
Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _______________
Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _______________________
Сабаққа қатысу мақсаты: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: ______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
№ |
Мұғалімнің сабақтағы іс-әркеті |
Жоғары деңгей |
Орташа деңгей |
Төменгі деңгей |
Ең төмен деңгей |
Оқушының сабақтағы іс-әркеті |
Жоғары деңгей |
Орташа деңгей |
Төменгі деңгей |
Ең төмен деңгей |
|
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі |
|
|
|
|
Оқушылар назарының ұйымдастырылуы: а/ басталуында ә/ соңында |
|
|
|
|
|
Білімді тексеру және қайталау |
|
|
|
|
Оқушылар белсендігі: а/ сұрау кезінде ә/ жаңа материалды баяндау кезінде |
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру |
|
|
|
|
Сабаққа деген ынта-зейіні |
|
|
|
|
|
Сабақты теориялық тұрғыда баяндау: а/ ғылымилығы ә/ логикалығы б/ жүйелілігі в/ түсініктілігі |
|
|
|
|
Білімдерінің деңгейі |
|
|
|
|
|
Тақырыптың ашылуы |
|
|
|
|
Дағдысының қалыптасу деңгейі |
|
|
|
|
|
Қажетті материалдармен толықтырылуы |
|
|
|
|
Өз ойын баяндай алуы |
|
|
|
|
|
Көрнекіліктің болуы |
|
|
|
|
Логикалық ойлау дәрежесі |
|
|
|
|
|
Сабақтың өмірмен байланысы |
|
|
|
|
Баяндай алуы |
|
|
|
|
|
ТСО |
|
|
|
|
Тіл тазалығы |
|
|
|
|
|
Жаңа технологияларды қолдануы |
|
|
|
|
Өзін-өзі бағалауы |
|
|
|
|
|
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері |
|
|
|
|
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі |
|
|
|
|
|
Сабақтың сезіммен жеткізілуі |
|
|
|
|
Тәртібі |
|
|
|
|
|
Педагогикалық такт |
|
|
|
|
Сабаққа даярлығы |
|
|
|
|
|
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы |
|
|
|
|
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті |
|
|
|
|
|
Уақытты тиімді пайдалануы |
|
|
|
|
Үй тапсырмасына назары |
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы |
|
|
|
|
Қоңырауға реакциясы |
|
|
|
|
|
Бағалау, сабақты қорыту анализі |
|
|
|
|
Баға әлідігіне назары |
|
|
|
|
|
Сабақтың нәтижесі |
|
|
|
|
Қорытынды жасай алуы |
|
|
|
|
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Талдау жүргізген ______________________
Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау
Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _____________
Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _____________________
Сабаққа қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
№ |
Мұғалімнің сабақтағы іс-әркеті |
Жоғары деңгей |
Орташа деңгей |
Төменгі деңгей |
Ең төмен деңгей |
Оқушының сабақтағы іс-әркеті |
Жоғары деңгей |
Орташа деңгей |
Төменгі деңгей |
Ең төмен деңгей |
|
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі |
|
|
|
|
Оқушылар назарының ұйымдастырылуы: а/ басталуында ә/ соңында |
|
|
|
|
|
Білімді тексеру және қайталау |
|
|
|
|
Оқушылар белсендігі: а/ сұрау кезінде ә/ жаңа материалды баяндау кезінде |
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру |
|
|
|
|
Сабаққа деген ынта-зейіні |
|
|
|
|
|
Сабақты теориялық тұрғыда баяндау: а/ ғылымилығы ә/ логикалығы б/ жүйелілігі в/ түсініктілігі |
|
|
|
|
Білімдерінің деңгейі |
|
|
|
|
|
Тақырыптың ашылуы |
|
|
|
|
Дағдысының қалыптасу деңгейі |
|
|
|
|
|
Қажетті материалдармен толықтырылуы |
|
|
|
|
Өз ойын баяндай алуы |
|
|
|
|
|
Көрнекіліктің болуы |
|
|
|
|
Логикалық ойлау дәрежесі |
|
|
|
|
|
Сабақтың тәрбиелік мәні |
|
|
|
|
Баяндай алуы |
|
|
|
|
|
ТСО |
|
|
|
|
Тіл тазалығы |
|
|
|
|
|
Дидактикалық материал-дардың жинақталуы |
|
|
|
|
Өзін-өзі бағалауы |
|
|
|
|
|
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері |
|
|
|
|
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі |
|
|
|
|
|
Сабақтың сезіммен жеткізілуі |
|
|
|
|
Тәртібі |
|
|
|
|
|
Педагогикалық такт |
|
|
|
|
Сабаққа даярлығы |
|
|
|
|
|
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы |
|
|
|
|
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті |
|
|
|
|
|
Уақытты тиімді пайдалануы |
|
|
|
|
Үй тапсырмасына назары |
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы |
|
|
|
|
Қоңырауға реакциясы |
|
|
|
|
|
Бағалау, сабақты қорыту анализі |
|
|
|
|
Баға әлідігіне назары |
|
|
|
|
|
Сабақтың нәтижесі |
|
|
|
|
Қорытынды жасай алуы |
|
|
|
|
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ талдау
Күні ____________ Сыныбы _____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны ____________
Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________
Сабақтың мақсаты: _________________________________________________________________
Көрнекілік қолданылуы: _____________________________________________________________
Сабақ барысы
№ |
Сабақтың кезеңдері. |
Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі. |
Оқушының іс-әрекеті, белсенділігі. |
Ескерту. |
|
Ұйымдастыру кезеңі. |
|
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру кезеңдеру. |
|
|
|
|
Жан-жақты білім тексеру кезеңі. |
|
|
|
|
Мақсат қою кезеңі. |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі. |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі. |
|
|
|
|
Бекіту кезеңі. |
|
|
|
|
Үйге тапсырма беру кезеңі. |
|
|
|
Сабақ бойынша қортынды, мұғалімге ұсыныс
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Ұсыныс ескертулермен таныстым:
Мұғалім:

