|
Мектеп |
Қ Сәтбаев №48 ЖББМ |
||||
|
Педагогтың аты |
Тұяқбай С |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әр түрлі дене белсенділігін дамытуға байланысты жаттығуларды меңгеру және қимыл-әрекеттерді бір-бірімен байланыстыру, қозғалыстардың маңыздылығын түсіну, қолдану. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Жаттығуларға байланысты баламалы нұсқаларын анықтау және қолдана білуі, бірлескен жұмыс арқылы бірқатар дене сапасын дамыту жолдарын қарастыу. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 10-15 мин |
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Үлкен бос кеңістік,ысқырық,таяқшалар |
|
|
Ортасы 25-30 мин |
Волейбол ережісні айтып есетеріне салып доппен жаттығулар істету.
- екіден сетка арқылы допты бірі-біріне лақтыру; - допты екі қолмен соққан допты қабылдап алу Үйретілген ереже бойынша волейбол ойнау Үйретілген ереже бойынша баскетбол ойнату. Қателерін түзеп отыру. Доп лақтыру тәсілдеріне назар аударып Допты лақтыру тәсілдерін көрсетіп отыру. Доппен жүру тәсілдерінің дұрыс орындалуын қадағалау. Қателіктерін дұрыстау түсіндіру, бағалау. Допты шамаң келгенше кеудеден беріп және қағып алу. Допты тура құрбысына дәл беру керек. Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару. Тыныс орнықтыратын және дамытатын жаттығуларға баса көңіл аудару.
|
Допты тізеге қысып жүгіреміз. Ойыншы допты соғып шығыршықты ортасынан өту. Допты домалатып аяқтың арасынан өтеміз . . |
Смаликтер арқылы ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Үлкен, бос кеңістік. Оқушылардың әр тобына арналған баскетбол шығыршықтары |
|
|
Сабақтыңсоң 5-мин |
Қорытынды. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Сендер үшін не маңызды болды? -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе? - (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық. Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады.1. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ.Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допқа ие болу әдісі
Сабақ.Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допқа ие болу әдісі
|
Мектеп |
Қ Сәтбаев №48 ЖББМ |
||||
|
Педагогтың аты |
Тұяқбай С |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әр түрлі дене белсенділігін дамытуға байланысты жаттығуларды меңгеру және қимыл-әрекеттерді бір-бірімен байланыстыру, қозғалыстардың маңыздылығын түсіну, қолдану. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Жаттығуларға байланысты баламалы нұсқаларын анықтау және қолдана білуі, бірлескен жұмыс арқылы бірқатар дене сапасын дамыту жолдарын қарастыу. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 10-15 мин |
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Үлкен бос кеңістік,ысқырық,таяқшалар |
|
|
Ортасы 25-30 мин |
Волейбол ережісні айтып есетеріне салып доппен жаттығулар істету.
- екіден сетка арқылы допты бірі-біріне лақтыру; - допты екі қолмен соққан допты қабылдап алу Үйретілген ереже бойынша волейбол ойнау Үйретілген ереже бойынша баскетбол ойнату. Қателерін түзеп отыру. Доп лақтыру тәсілдеріне назар аударып Допты лақтыру тәсілдерін көрсетіп отыру. Доппен жүру тәсілдерінің дұрыс орындалуын қадағалау. Қателіктерін дұрыстау түсіндіру, бағалау. Допты шамаң келгенше кеудеден беріп және қағып алу. Допты тура құрбысына дәл беру керек. Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару. Тыныс орнықтыратын және дамытатын жаттығуларға баса көңіл аудару.
|
Допты тізеге қысып жүгіреміз. Ойыншы допты соғып шығыршықты ортасынан өту. Допты домалатып аяқтың арасынан өтеміз . . |
Смаликтер арқылы ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Үлкен, бос кеңістік. Оқушылардың әр тобына арналған баскетбол шығыршықтары |
|
|
Сабақтыңсоң 5-мин |
Қорытынды. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Сендер үшін не маңызды болды? -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе? - (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық. Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады.1. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз













