Сабақты бақылау парағы
![]()
Сабақты бақылау парағы
Күні: _______________________
Сынып: _____________________
Сабақтың атауы: __________________
Пән мұғалімі: ____________________
Уақыты: ______________________
![]()
1. Сабақтың жалпы сипаттамасы
-
Сабақтың басталу уақыты: __________________
-
Ауа райының әсері (оқушылардың көңіл-күйіне):
(мысалы: жауын-шашын, күн шуақты, суық ауа райы және т.б.)
![]()
-
Сабақ барысындағы атмосфера:
□ Қолайлы
□ Тұрақты
□ Қолайсыз (негізгі себептері: ___________________________)
![]()
2. Топтық динамика
|
Критерийлер |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Ескертпе |
|
Сабаққа қызығушылық |
|
|
|
|
|
Белсенділік деңгейі |
|
|
|
|
|
Мұғалімге назар аудару |
|
|
|
|
|
Сабаққа дайындық |
|
|
|
|
|
Ұйымшылдық деңгейі |
|
|
|
|
3. Психоэмоционалдық жай-күйі
|
Белгілер |
Иә |
Жоқ |
|
|
Эмоциялық тұрақсыздық |
|
|
|
|
Стрестік белгілер |
|
|
|
|
Уайым, мазасыздық |
|
|
|
|
Қуаныш, қанағаттану |
|
|
|
4. Жеке бақылаулар
-
Сабақта ерекше белсенді оқушылар: _________________________
-
Сырттай қатыспаған оқушылар: _____________________________
-
Сабақ барысында қиындықтары байқалған оқушылар (тәртіп, зейін):
![]()
![]()
5. Қорытынды
-
Жалпы атмосфераға баға:
□ Өте жақсы
□ Жақсы
□ Қанағаттанарлық
□ Төмен (себептері: ____________________________) -
Мұғалімге ұсыныстар:
![]()
-
Қажетті қосымша шаралар:
□ Ата-анамен байланыс
□ Оқушымен жеке жұмыс
□ Мұғаліммен кеңес
□ Басқа: ______________________________
![]()
Психолог бақылау нәтижелерін мұғаліммен, ата-аналармен немесе мектеп әкімшілігімен талқылап, қажетті түзету жұмыстарын ұйымдастыра алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақта бақылау парағы психолог үшін 2025 жыл
Сабақта бақылау парағы психолог үшін 2025 жыл
Сабақты бақылау парағы
![]()
Сабақты бақылау парағы
Күні: _______________________
Сынып: _____________________
Сабақтың атауы: __________________
Пән мұғалімі: ____________________
Уақыты: ______________________
![]()
1. Сабақтың жалпы сипаттамасы
-
Сабақтың басталу уақыты: __________________
-
Ауа райының әсері (оқушылардың көңіл-күйіне):
(мысалы: жауын-шашын, күн шуақты, суық ауа райы және т.б.)
![]()
-
Сабақ барысындағы атмосфера:
□ Қолайлы
□ Тұрақты
□ Қолайсыз (негізгі себептері: ___________________________)
![]()
2. Топтық динамика
|
Критерийлер |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Ескертпе |
|
Сабаққа қызығушылық |
|
|
|
|
|
Белсенділік деңгейі |
|
|
|
|
|
Мұғалімге назар аудару |
|
|
|
|
|
Сабаққа дайындық |
|
|
|
|
|
Ұйымшылдық деңгейі |
|
|
|
|
3. Психоэмоционалдық жай-күйі
|
Белгілер |
Иә |
Жоқ |
|
|
Эмоциялық тұрақсыздық |
|
|
|
|
Стрестік белгілер |
|
|
|
|
Уайым, мазасыздық |
|
|
|
|
Қуаныш, қанағаттану |
|
|
|
4. Жеке бақылаулар
-
Сабақта ерекше белсенді оқушылар: _________________________
-
Сырттай қатыспаған оқушылар: _____________________________
-
Сабақ барысында қиындықтары байқалған оқушылар (тәртіп, зейін):
![]()
![]()
5. Қорытынды
-
Жалпы атмосфераға баға:
□ Өте жақсы
□ Жақсы
□ Қанағаттанарлық
□ Төмен (себептері: ____________________________) -
Мұғалімге ұсыныстар:
![]()
-
Қажетті қосымша шаралар:
□ Ата-анамен байланыс
□ Оқушымен жеке жұмыс
□ Мұғаліммен кеңес
□ Басқа: ______________________________
![]()
Психолог бақылау нәтижелерін мұғаліммен, ата-аналармен немесе мектеп әкімшілігімен талқылап, қажетті түзету жұмыстарын ұйымдастыра алады.
шағым қалдыра аласыз













