Коучингтің жоспары
|
Тақырыбы |
Сабақтағы кері байланысты қалай ұйымдастыруға болады? |
||
|
Мақсаты |
Сабақта оқушыларға тиімді кері байланыс ұсыну дағдысын дамыту |
||
|
Табыс критерийлері |
-Тиімді кері байланыс түрлерін анықтайды -Өзінің іс-тәжірибесінде қолданады -Оқушыларды өзін-өзі бағалауға үйретеді |
||
|
Күтілетін нәтиже |
-Кері байланыс және оның түрлері туралы түсінік қалыптасады -Кері байланыс жүргізу мақсатын түсінеді -Кері байланыс пен рефлексияны ажырата алады |
||
|
Ресурстар |
Слайд, видеожазбалар, маркер, стикер. |
||
|
Барысы |
|||
|
№ |
Кезеңі |
Әдіс-тәсілдер |
Қатысушының іс-әрекеті |
|
1 |
Мақсатты анықтау 2 минут 1 минут |
Қатысушылармен сәлемдесу. Аудиторияға психологиялық ахуал тудыру. «Армандарыңыз орындалсын» бір шеңберге тұрып жасалады. Топтық жұмысты негіздеу. 1,2 саналу арқылы мұғалімдерді 2 топқа бөлу. Коучингтің тақырыбымен таныстырып, мақсатын ашу. |
Әр қатысушы арманын айтады. «Арманыңыз орындалсын» деп барлығы бірге дауыстайды. Қатысушылар 1,2 саналу арқылы 2 топқа бөлініп отырады. |
|
2 |
Ағымдағы жағдайды талдау 12 минут минут |
«Миға шабуыл» сұрақтары: -Сабақта кері байланысты қалай бересіздер? -Кері байланыс не үшін керек деп ойлайсыздар? «Топтастыру» әдісі Топтарға төмендегідей сұрақтар беру? 1.Кері байланыс дегеніміз не? 2.Кері байланыстың қандай түрлерін білесіз? 3.Кері байланыс не мақсатпен жүргізіледі? 4.Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде жүргізіледі? 5.Кері байланыс не мақсатпен жүргізіледі? 6.Рефлексия мен кері байланыстың айырмашылығы неде? |
Мұғалімдер топ ішінде талқылау жасап, топтық қорытындыны (өз ойларын) топтастыру ретінде постерге түсіреді. Постерді тақтаға шығып қорғайды. Топтар топтың жұмысына өзара бағалау жүргізеді. Коуч тарапынан топтарға кері байланыс беріледі. |
|
3 |
Мүмкіндіктерді қарастыру 8 минут 12 минут 10 минут |
«Куртка кию» Топтарға бейнероликті көрсету. Тақырыппен жұмыс. Ашық сұрақтар қою. -Дәстүрлі сабақ кезінде кері байланысты қалай аласыздар? -Жаңашыл сабақ кезінде қалай іске асып жатыр? -Бұл кері байланыстың сабаққа тигізер әсері қандай? «Өкіл» әдісі. Әр топқа «дәстүрлі сабақ» пен «жаңашыл сабақ» кезіндегі кері байланыстың тиімді, тиімсіз жақтарын анықтауға тапсырма беру. Екі топқа «Кластер» құруға тапсырма беріледі. 1-топ. «Кері байланыс» дегеніміз не? 2-топ. «Рефлексия» дегеніміз не? |
Топтар бейнероликті көріп болған соң «Кері байланыс» дегеніміз не? анықтама құрастырады. Кері байланыс – қатені айту емес, өздері қатесін (табу) шешу жолдарын табуға көмектесу.Яғни сұрақ қоя отырып бағыт беру. Қатысушылар «дәстүрлі сабақ» пен «жаңашыл сабақ» кезіндегі кері байланыстың тиімді, тиімсіз жақтарын анықтайды, өздері топ ішінде ақылдасып дұрыс деген жауаптарын жазады. Топтан бір адам барып екінші топқа өз жұмыстарын түсіндіреді. Екінші топ қатысушылары қосымша пікірлері болса стикерге жазып қыстырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды Осы сұрақтар бойынша топтар постер қорғайды. Топтар бір-бірлерінің жұмысын «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. Коуч тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
4 |
Кері байланыс 5 минут |
1.Рефлексиялаушы сұрақтар 2.«Бес саусақ» әдісі арқылы сабақтан алған әсерін білу. -Коучингтен не түсіндіңіз? -Қандай ой түйдіңіз?
Бас бармақ-өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек-бүгін не үйрендім? |
Әрбір қатысушы қағазға қолының суретін салып, әр саусақ бойынша бүгінгі күнге рефлексия жасауы қажет. |
|
5 |
Коучтің рефлексиясы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтағы кері байланысты қалай ұйымдастыруға болады? коучинг сабақ
Сабақтағы кері байланысты қалай ұйымдастыруға болады? коучинг сабақ
Коучингтің жоспары
|
Тақырыбы |
Сабақтағы кері байланысты қалай ұйымдастыруға болады? |
||
|
Мақсаты |
Сабақта оқушыларға тиімді кері байланыс ұсыну дағдысын дамыту |
||
|
Табыс критерийлері |
-Тиімді кері байланыс түрлерін анықтайды -Өзінің іс-тәжірибесінде қолданады -Оқушыларды өзін-өзі бағалауға үйретеді |
||
|
Күтілетін нәтиже |
-Кері байланыс және оның түрлері туралы түсінік қалыптасады -Кері байланыс жүргізу мақсатын түсінеді -Кері байланыс пен рефлексияны ажырата алады |
||
|
Ресурстар |
Слайд, видеожазбалар, маркер, стикер. |
||
|
Барысы |
|||
|
№ |
Кезеңі |
Әдіс-тәсілдер |
Қатысушының іс-әрекеті |
|
1 |
Мақсатты анықтау 2 минут 1 минут |
Қатысушылармен сәлемдесу. Аудиторияға психологиялық ахуал тудыру. «Армандарыңыз орындалсын» бір шеңберге тұрып жасалады. Топтық жұмысты негіздеу. 1,2 саналу арқылы мұғалімдерді 2 топқа бөлу. Коучингтің тақырыбымен таныстырып, мақсатын ашу. |
Әр қатысушы арманын айтады. «Арманыңыз орындалсын» деп барлығы бірге дауыстайды. Қатысушылар 1,2 саналу арқылы 2 топқа бөлініп отырады. |
|
2 |
Ағымдағы жағдайды талдау 12 минут минут |
«Миға шабуыл» сұрақтары: -Сабақта кері байланысты қалай бересіздер? -Кері байланыс не үшін керек деп ойлайсыздар? «Топтастыру» әдісі Топтарға төмендегідей сұрақтар беру? 1.Кері байланыс дегеніміз не? 2.Кері байланыстың қандай түрлерін білесіз? 3.Кері байланыс не мақсатпен жүргізіледі? 4.Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде жүргізіледі? 5.Кері байланыс не мақсатпен жүргізіледі? 6.Рефлексия мен кері байланыстың айырмашылығы неде? |
Мұғалімдер топ ішінде талқылау жасап, топтық қорытындыны (өз ойларын) топтастыру ретінде постерге түсіреді. Постерді тақтаға шығып қорғайды. Топтар топтың жұмысына өзара бағалау жүргізеді. Коуч тарапынан топтарға кері байланыс беріледі. |
|
3 |
Мүмкіндіктерді қарастыру 8 минут 12 минут 10 минут |
«Куртка кию» Топтарға бейнероликті көрсету. Тақырыппен жұмыс. Ашық сұрақтар қою. -Дәстүрлі сабақ кезінде кері байланысты қалай аласыздар? -Жаңашыл сабақ кезінде қалай іске асып жатыр? -Бұл кері байланыстың сабаққа тигізер әсері қандай? «Өкіл» әдісі. Әр топқа «дәстүрлі сабақ» пен «жаңашыл сабақ» кезіндегі кері байланыстың тиімді, тиімсіз жақтарын анықтауға тапсырма беру. Екі топқа «Кластер» құруға тапсырма беріледі. 1-топ. «Кері байланыс» дегеніміз не? 2-топ. «Рефлексия» дегеніміз не? |
Топтар бейнероликті көріп болған соң «Кері байланыс» дегеніміз не? анықтама құрастырады. Кері байланыс – қатені айту емес, өздері қатесін (табу) шешу жолдарын табуға көмектесу.Яғни сұрақ қоя отырып бағыт беру. Қатысушылар «дәстүрлі сабақ» пен «жаңашыл сабақ» кезіндегі кері байланыстың тиімді, тиімсіз жақтарын анықтайды, өздері топ ішінде ақылдасып дұрыс деген жауаптарын жазады. Топтан бір адам барып екінші топқа өз жұмыстарын түсіндіреді. Екінші топ қатысушылары қосымша пікірлері болса стикерге жазып қыстырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды Осы сұрақтар бойынша топтар постер қорғайды. Топтар бір-бірлерінің жұмысын «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. Коуч тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
4 |
Кері байланыс 5 минут |
1.Рефлексиялаушы сұрақтар 2.«Бес саусақ» әдісі арқылы сабақтан алған әсерін білу. -Коучингтен не түсіндіңіз? -Қандай ой түйдіңіз?
Бас бармақ-өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек-бүгін не үйрендім? |
Әрбір қатысушы қағазға қолының суретін салып, әр саусақ бойынша бүгінгі күнге рефлексия жасауы қажет. |
|
5 |
Коучтің рефлексиясы |
|
|
шағым қалдыра аласыз














