Материалдар / "Сабақтағы заманауи тәсілдер" Pisa форматындағы тапсырмалар

"Сабақтағы заманауи тәсілдер" Pisa форматындағы тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Pisa зерттеуінің әдіс-тәсілдерін сабаққа қалай енгізуге болатынын көрсету. Практикалық тапсырмалар арқылы мұғалімдердің дағдыларын дамыту
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектеп» КММ















«Сабақтағы заманауи тәсілдер» Pisa форматындағы тапсырмалар

(шебер сынып)













Дайындаған: Ракимкулова Б.Д

Отынчиева М.Г











2024-2025 жыл

Сабақтың тақырыбы

«Сабақтағы заманауи тәсілдер» Pisa форматындағы тапсырмалар


Мерзімі

30 қаңтар 2025 жыл

Мақсаты:

  • Pisa зерттеуінің әдіс-тәсілдерін сабаққа қалай енгізуге болатынын көрсету.

  • Практикалық тапсырмалар арқылы мұғалімдердің дағдыларын дамыту.

Күтілетін нәтиже:


Сабақ барысы

Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

- Психологиялық ахуал орнату.

"Табиғатпен үндестік" ((Релаксация, 3-5 минут)

Өту барысы:

1. Қатысушылар жайлы отырады, көздерін жұмып, экологиялық таза әлемді елестетеді.

2. Тыныш әуен ойнап тұрады. (Мысалы, теңіз толқынының немесе орман дауыстары).

3. Жетекші мына сөздерді айтады:

"Егер біздің планетамызда пластик қалдықтары аз болса, табиғат қандай болар еді?"

"Қандай иістерді, дыбыстарды сезінер едіңіз?"

"Бұл таза әлемге жету үшін қандай іс-әрекет жасауға болады?"

4. Қатысушылар өз сезімдерімен бөліседі.

- Топқа бөлу. «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу


Сабақтың ортасы.



































Кіріспе

1.1. Шебер сыныптың мақсатымен таныстыру

1.2. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту


Практикалық жұмыс


1-тапсырма: Мәтінді түсіну және талдау


Берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.


Мәтін:

Пластиктің ыдырау уақыты оның түріне байланысты өзгеріп отырады. Мысалы, полиэтилен пакеттері шамамен 20 жыл, ал пластикалық бөтелкелер 450 жылға дейін ыдырауы мүмкін. Пластиктің бөлшектенуі нәтижесінде микропластиктер түзіледі, олар суға, топыраққа және тіпті азық-түлік өнімдеріне еніп кетуі мүмкін. Зерттеулер көрсеткендей, теңіз жануарлары микропластиктерді жұтып, экожүйеге кері әсерін тигізеді.


Сұрақтар:


1. Пластикалық бөтелкенің табиғи жолмен толық ыдырауына қанша уақыт қажет?


A) 20 жыл

B) 50 жыл

C) 450 жыл

D) 1000 жыл

Микропластиктердің қоршаған ортаға тигізетін әсерін сипаттаңыз (кемінде 2 әсерін атаңыз).


2-тапсырма: Деректермен жұмыс жасау


Кестені қарап, сұрақтарға жауап беріңіз.


Пластик түрі

Ыдырау уақыты(жыл)

Қоршаған ортаға әсері

Полиэтилен пакет

20-30

Топырақ пен суды ластайды

Пластик бөтелке

450

Теңіз жануарлары үшін қауіпті

Пенопласт

500+

Ауа мен суды улайды

Пластик түтікше (трубочка)

200

Балықтар мен құстарға зиян келтіреді


Сұрақтар:


1. Қай пластик түрінің ыдырау уақыты ең ұзақ?

2. Егер адам жылына 50 пластик бөтелке қолданса, 10 жылда қанша бөтелке қалдыққа айналады?

3. Пластиктің экологиялық мәселесін шешу үшін қандай балама ұсыныстар жасауға болады?

3-тапсырма: Шешім қабылдау және аргументтерді қолдану

Ситуация:

Қала әкімшілігі пластик пакеттерді пайдалануға тыйым салу туралы заң қабылдамақ. Бұл заңды қолдайтындар да, оған қарсы шығатындар да бар.

Сіздің тапсырмаңыз:

1. Бұл шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтаңыз.

2. Сіз қала тұрғыны ретінде бұл заңды қолдайсыз ба? Өз жауабыңызды дәлелдеңіз.

Бағалау критерийлері:


Дұрыс жауаптарды таңдау және логикалық ойлау (1-тапсырма – 2 балл)


Деректерді талдау және қорытынды жасау (2-тапсырма – 3 балл)


Өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау (3-тапсырма – 3 балл)


Жалпы ұпай: 8 балл

Дебат және пікірталас әдісі


Әр топқа бір мәселе беріледі, бірақ олар екі қарама-қарсы көзқарасты ұстанады.


4.Тапсырма: Пластикті қолдануды шектеу керек пе?


1-топ: "Иә, шектеу керек" – экологиялық тұрғыдан дәлелдер келтіреді.


2-топ: "Жоқ, шектеу қажет емес" – экономикалық және әлеуметтік тұрғыдан дәлелдер келтіреді.


3-топ: Ортақ шешім ұсынады (балама шешімдер іздейді).


4-топ: Сарапшылар ретінде басқа топтардың аргументтерін бағалайды.



Соңында, әр топ өз көзқарасын қорғайды және жалпы шешімге келеді.

Қорытынды:

PISA тапсырмаларын құрастыру арқылы мұғалімдер оқушылардың білімін тексеріп қана қоймай, олардың креативті ойлау, ғылыми көзқарас, құзыретті шешім қабылдау сияқты маңызды дағдыларын дамытуға мүмкіндік алады. Бұл тапсырмалар оқушыларды нақты өмірге дайындайды және олардың оқу мен өмір арасындағы байланысты түсінуіне көмектеседі.

Сабақтың соңы.

Кері байланыс: «Сіз қалай ойлайсыз»

Сізге сабақ қаншалықты тиімді болды?

Осы сабақтың қай бөлігі сіздерге ұнады?

Қандай жаңа мағлұмат алдыңыздар?



ЖИ арқылы жасау
05 Ақпан 2025
181
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі