Педагогтің Т.А.Ә.
|
|
Бақылаушының
Т.А.Ә.
|
|
Лауазымы, біліктілік
санаты
|
|
Лауазымы
|
|
Пән
|
|
|
|
Білім беру
ұйымы
|
|
Бақылау
күні
|
|
Сынып
|
|
|
|
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу
бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру
қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі,
жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка
мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер
мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған
қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және
кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер
циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына
сәйкес
Ескертпе: тәлімгер, педагог
– ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына
сәйкес
|
Сабақтың
тақырыбы,
мақсаттары
|
|
Бағалау критерийлері
|
деңгейі
|
1.
|
Жоспарлау
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1.1
|
Сабақтың
мақсаттары
|
оқу мақсаттарына сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
барлық білім алушыларға нақты
және қол жетімді
|
|
|
|
|
1.2
|
Оқыту әдістері мен
ресурстары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас ерекшеліктеріне сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
|
|
|
|
|
әдістер
мен ресурстарды:
-
тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып
(педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер) қолдану
жоспарланады
|
|
|
|
|
1.3
|
Бағалау
әдістері, құралдары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас ерекшеліктеріне сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде
оқушыларды өзін - өзі немесе өзара бағалау процесіне тарту
жоспарланады
|
|
|
|
|
бағалау
(тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:
-
тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып
(педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер) жоспарланады
|
|
|
|
|
2.
|
Оқыту
|
2.1
|
Функционалдық сауаттылықты
дамытуды ескере отырып, сабақтың материалын ұсыну
|
терминдер мен ұғымдардың
дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді
|
|
|
|
|
әр түрлі дереккөздерден
ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға
бағытталған тапсырмалар қолданылады
|
|
|
|
|
білім алушылар материалды
практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға
тартылады
|
|
|
|
|
2.2
|
Цифрлық білім беру
ресурстарды және қосымша дереккөздерді
қолдану
|
жеке қажеттіліктерді ескере
отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар
болса) пайдаланылады
|
|
|
|
|
білім алушылардың қабілеттерін
дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге
сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді
қоса алғанда) беріледі
|
|
|
|
|
2.3
|
Оқыту әдістерін,
тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін
қолдану
|
оқыту әдістері білім
алушылардың өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім
алушы
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктері мен
жеке ерекшеліктері ескеріледі
|
|
|
|
|
тапсырмалар мен ресурстарды
саралау білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес
келеді (оның ішінде оқу нәтижелері
төмен білім алушыларға қосымша нұсқаулар
беріледі)
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде
оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін
(қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні
бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.
|
|
|
|
|
2.4
|
Сабақтың құрылымы, уақытты
ұтымды пайдалану
|
сабақтың құрылымы сақталады,
бұл ретте педагог білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес
өзгерістер керек екенін ескереді
|
|
|
|
|
уақыт ұтымды үлестіріледі
(тайм-менеджмент сақталады)
|
|
|
|
|
педагог пен білім алушылардың
сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері)
сақталады
|
|
|
|
|
2.5
|
Білім алушылардың өзара
әрекеттесуін ұйымдастыру
|
білім алушылардың жеке
ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара
әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда
(топтық жұмыс кезінде рөлдер
бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық)
сақталады
|
|
|
|
|
білім алушылар талқылауға
белсенді қатысады
|
|
|
|
|
2.6
|
Жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтарды дамыту
|
|
|
|
|
ресурстар, тапсырмалар
құндылықтардың дамуына ықпал етеді
|
|
|
|
|
білім алушылар құндылықтарға
адалдығын көрсетеді
|
|
|
|
|
3
|
Бағалау
(мониторинг)
|
3.1
|
Бағалау әдістерін,
құралдарын қолдану
|
білім алушылар мақсаттар қоюға
және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде
білім алушылардың үлгерімі бағаланады
|
|
|
|
|
бағалау әдістері, құралдары барлық
білім алушылардың сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне
қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың білім
беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін
пайдалана отырып)
|
|
|
|
|
уақытылы кері
байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар
беріледі (қажет болған жағдайда
бағалау құралдарын қолдана отырып)
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде өзін-өзі (немесе)
өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап
етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі)
үшін мүмкіндіктер береді
Ескерту:
тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, , ұйымдастырылған қызметтің
мақсаттарына сәйкес
|
|
|
|
|
рефлексия
сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді,
дағдыларды дамыту жоспарланады
|
|
|
|
|
4
|
Рефлексия
|
4.1
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
білім алушылардың мақсаттарға
(күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты бағалау
жүргізіледі
|
|
|
|
|
4.2
|
практиканы дамыту бойынша
және сабақтың сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты
іс-әрекеттер айқындалады
|
|
|
|
|
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
қорытынды (max
102)
|
|
Ұсыныстар
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|