Сабақты талдау мен бағалау парағы
Сабақты өткізуші мұғалімнің аты - жөні:
Пәні, сыныбы: _____________Оқушы саны_____________ Уақыты:____________
Сабаққа қатысу мақсаты: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе, тұсаукесер:_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Негізгі бөлім: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Қортынды: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтті тұсы:________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтсіз тұсы:______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анализ:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың құрылымын бағалау
|
№ |
Талдау мазмұны |
Бағалау шкаласы |
|||
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
|
І Сыныптың дайындығы |
|
|
|
|
|
|
ІІ Сабақ мазмұны |
|||||
|
|
2.Ұйымдастыру сәті, оқушылардың сабаққа оқу зейінін аудару |
|
|
|
|
|
|
3. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
4. Жаңа білімді меңгерту әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
5. Жаңа сабақ пен өткен сабақтың байланысы |
|
|
|
|
|
|
6.Жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкестігі |
|
|
|
|
|
|
7.Қазіргі өмірмен байланыстырылуы, пән аралық байланыстардың қолданылуы |
|
|
|
|
|
|
8. Оқушыларға интеллектуалдық, шығармашылық бағытта берілген тапсырмалардың тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
9.Мұғалімнің дидактикалық материалдары, АКт мүмкіндігін және кабинеттің көрнекілігі мен құрал - жабдықтарын пайәдалану деңгейі |
|
|
|
|
|
|
10.Берілген білімді бекітудегі әдіс - тәсілдердің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
11.Үй тапсырмасының берілуі , дәлдігі, мөлшері |
|
|
|
|
|
|
12.Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
|
|
|
|
|
ІІІ Оқушылармен жүргізілген әдістер |
|||||
|
|
13.Берілген материалдың оқушылардың жас ерекшілігі мен сабақ мақсатына сәйкестігі |
|
|
|
|
|
|
14.Кітаппен және қосымша әдебиеттермен өздігіне жұмыс істегуге үйрету |
|
|
|
|
|
|
15.Оқушыларға ОТҚ мен дидактикалық материалдарды қолдануына мүмкін жасауы |
|
|
|
|
|
|
16.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырманы жеке даралап немесе саралап, топтастырып беру әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
17. Оқушылардың өздік жұмысты орындауда технологиялардың тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
18.Оқушы білімін нақты бағалау әдістерінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
IV Оқушылардың қызметі |
|||||
|
|
19.Сабақтағы оқушылардың белсенді жұмыс жасауы, үнемі қызығушылық танытуы |
|
|
|
|
|
|
20.Оқушылардың жаңа сабақты игеруі |
|
|
|
|
|
|
21. Оқушылардың пәні бойынша білімі |
|
|
|
|
|
|
22.Оқушының тәртібі, сөйлеу мәдинеті |
|
|
|
|
|
|
23.Сыныпты ұстай алуы |
|
|
|
|
|
|
24. Оқушылармен қарым – қатынас стилі мен дауыс ырғағы |
|
|
|
|
|
|
25.Байқағыштығы, тапқырлығы |
|
|
|
|
|
|
26.Сыртқы келбеті, тіл мәдинеті, жүріс тұрысы, эмоциялылығы, қимылы |
|
|
|
|
|
|
27.Уақытты тиімді пайдалануы |
|
|
|
|
Сабақтың эфектілігін есептеу формуласы: Х:81*100=?
Х- сабаққа қатысушы қойған баға; 81 - балдың ең жоғары көрсеткіші
СЭ 85% - 100% - «Өте жақсы»
СЭ 65% -84 % - «Жақсы»
СЭ 45 % -64 % - «Қанағаттанарлық»
СЭ 44 % - төмен – «Нашар»
Сабаққа қатысушы ___________________________ _______________
Аты – жөні, қолы _____________________________________ ___________
Сабақты өткізген мұғалім _____________________________ __________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақты бақылау парағы
Сабақты бақылау парағы
Сабақты талдау мен бағалау парағы
Сабақты өткізуші мұғалімнің аты - жөні:
Пәні, сыныбы: _____________Оқушы саны_____________ Уақыты:____________
Сабаққа қатысу мақсаты: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе, тұсаукесер:_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Негізгі бөлім: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Қортынды: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтті тұсы:________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтсіз тұсы:______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анализ:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың құрылымын бағалау
|
№ |
Талдау мазмұны |
Бағалау шкаласы |
|||
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
|
І Сыныптың дайындығы |
|
|
|
|
|
|
ІІ Сабақ мазмұны |
|||||
|
|
2.Ұйымдастыру сәті, оқушылардың сабаққа оқу зейінін аудару |
|
|
|
|
|
|
3. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
4. Жаңа білімді меңгерту әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
5. Жаңа сабақ пен өткен сабақтың байланысы |
|
|
|
|
|
|
6.Жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкестігі |
|
|
|
|
|
|
7.Қазіргі өмірмен байланыстырылуы, пән аралық байланыстардың қолданылуы |
|
|
|
|
|
|
8. Оқушыларға интеллектуалдық, шығармашылық бағытта берілген тапсырмалардың тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
9.Мұғалімнің дидактикалық материалдары, АКт мүмкіндігін және кабинеттің көрнекілігі мен құрал - жабдықтарын пайәдалану деңгейі |
|
|
|
|
|
|
10.Берілген білімді бекітудегі әдіс - тәсілдердің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
11.Үй тапсырмасының берілуі , дәлдігі, мөлшері |
|
|
|
|
|
|
12.Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
|
|
|
|
|
ІІІ Оқушылармен жүргізілген әдістер |
|||||
|
|
13.Берілген материалдың оқушылардың жас ерекшілігі мен сабақ мақсатына сәйкестігі |
|
|
|
|
|
|
14.Кітаппен және қосымша әдебиеттермен өздігіне жұмыс істегуге үйрету |
|
|
|
|
|
|
15.Оқушыларға ОТҚ мен дидактикалық материалдарды қолдануына мүмкін жасауы |
|
|
|
|
|
|
16.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырманы жеке даралап немесе саралап, топтастырып беру әдісінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
17. Оқушылардың өздік жұмысты орындауда технологиялардың тиімділігі |
|
|
|
|
|
|
18.Оқушы білімін нақты бағалау әдістерінің тиімділігі |
|
|
|
|
|
IV Оқушылардың қызметі |
|||||
|
|
19.Сабақтағы оқушылардың белсенді жұмыс жасауы, үнемі қызығушылық танытуы |
|
|
|
|
|
|
20.Оқушылардың жаңа сабақты игеруі |
|
|
|
|
|
|
21. Оқушылардың пәні бойынша білімі |
|
|
|
|
|
|
22.Оқушының тәртібі, сөйлеу мәдинеті |
|
|
|
|
|
|
23.Сыныпты ұстай алуы |
|
|
|
|
|
|
24. Оқушылармен қарым – қатынас стилі мен дауыс ырғағы |
|
|
|
|
|
|
25.Байқағыштығы, тапқырлығы |
|
|
|
|
|
|
26.Сыртқы келбеті, тіл мәдинеті, жүріс тұрысы, эмоциялылығы, қимылы |
|
|
|
|
|
|
27.Уақытты тиімді пайдалануы |
|
|
|
|
Сабақтың эфектілігін есептеу формуласы: Х:81*100=?
Х- сабаққа қатысушы қойған баға; 81 - балдың ең жоғары көрсеткіші
СЭ 85% - 100% - «Өте жақсы»
СЭ 65% -84 % - «Жақсы»
СЭ 45 % -64 % - «Қанағаттанарлық»
СЭ 44 % - төмен – «Нашар»
Сабаққа қатысушы ___________________________ _______________
Аты – жөні, қолы _____________________________________ ___________
Сабақты өткізген мұғалім _____________________________ __________
шағым қалдыра аласыз













