Сабақты талдау мен бағалау
парағы
Сабақты өткізуші мұғалімнің аты -
жөні:
Пәні, сыныбы: _____________Оқушы
саны_____________ Уақыты:____________
Сабаққа қатысу мақсаты:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе,
тұсаукесер:_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Негізгі бөлім:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Қортынды:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтті
тұсы:________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың сәтсіз
тұсы:______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анализ:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың құрылымын
бағалау
№
|
Талдау мазмұны
|
Бағалау шкаласы
|
|
|
0
|
1
|
2
|
3
|
І Сыныптың
дайындығы
|
|
|
|
|
ІІ Сабақ мазмұны
|
|
2.Ұйымдастыру сәті, оқушылардың сабаққа оқу
зейінін аудару
|
|
|
|
|
|
3. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру
әдісінің тиімділігі
|
|
|
|
|
|
4. Жаңа білімді меңгерту әдісінің
тиімділігі
|
|
|
|
|
|
5. Жаңа сабақ пен өткен сабақтың
байланысы
|
|
|
|
|
|
6.Жалпыға міндетті білім беру стандартының
талаптарына сәйкестігі
|
|
|
|
|
|
7.Қазіргі өмірмен байланыстырылуы, пән
аралық байланыстардың қолданылуы
|
|
|
|
|
|
8. Оқушыларға интеллектуалдық, шығармашылық
бағытта берілген тапсырмалардың тиімділігі
|
|
|
|
|
|
9.Мұғалімнің дидактикалық материалдары, АКт
мүмкіндігін және кабинеттің көрнекілігі мен құрал - жабдықтарын
пайәдалану деңгейі
|
|
|
|
|
|
10.Берілген білімді бекітудегі әдіс -
тәсілдердің тиімділігі
|
|
|
|
|
|
11.Үй тапсырмасының берілуі , дәлдігі,
мөлшері
|
|
|
|
|
|
12.Сабақтың тәрбиелік мақсатының
орындалуы
|
|
|
|
|
ІІІ Оқушылармен жүргізілген
әдістер
|
|
13.Берілген материалдың оқушылардың жас
ерекшілігі мен сабақ мақсатына сәйкестігі
|
|
|
|
|
|
14.Кітаппен және қосымша әдебиеттермен
өздігіне жұмыс істегуге үйрету
|
|
|
|
|
|
15.Оқушыларға ОТҚ мен дидактикалық
материалдарды қолдануына мүмкін жасауы
|
|
|
|
|
|
16.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай
тапсырманы жеке даралап немесе саралап, топтастырып беру әдісінің
тиімділігі
|
|
|
|
|
|
17. Оқушылардың өздік жұмысты орындауда
технологиялардың тиімділігі
|
|
|
|
|
|
18.Оқушы білімін нақты бағалау әдістерінің
тиімділігі
|
|
|
|
|
IV Оқушылардың
қызметі
|
|
19.Сабақтағы оқушылардың белсенді жұмыс
жасауы, үнемі қызығушылық танытуы
|
|
|
|
|
|
20.Оқушылардың жаңа сабақты
игеруі
|
|
|
|
|
|
21. Оқушылардың пәні бойынша
білімі
|
|
|
|
|
|
22.Оқушының тәртібі, сөйлеу
мәдинеті
|
|
|
|
|
|
23.Сыныпты ұстай алуы
|
|
|
|
|
|
24. Оқушылармен қарым – қатынас стилі мен
дауыс ырғағы
|
|
|
|
|
|
25.Байқағыштығы,
тапқырлығы
|
|
|
|
|
|
26.Сыртқы келбеті, тіл мәдинеті, жүріс
тұрысы, эмоциялылығы, қимылы
|
|
|
|
|
|
27.Уақытты тиімді
пайдалануы
|
|
|
|
|
Сабақтың эфектілігін есептеу формуласы:
Х:81*100=?
Х- сабаққа қатысушы қойған баға; 81 - балдың ең
жоғары көрсеткіші
СЭ 85% - 100% - «Өте жақсы»
СЭ 65% -84 % - «Жақсы»
СЭ 45 % -64 % -
«Қанағаттанарлық»
СЭ 44 % - төмен – «Нашар»
Сабаққа қатысушы ___________________________
_______________
Аты – жөні,
қолы _____________________________________
___________
Сабақты өткізген мұғалім
_____________________________ __________