Материалдар / Сабақты бақылау парағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақты бақылау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты бақылау парағы,әріптес тарапынын талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2024
4501
12 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Келісілді



Сабақтарды бақылау парағы


Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)


Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда)

Мектеп/сынып


Қазақстан тарихы пәні 8-сынып


Мерзім 16.01.2023 ж


Сабақ жоспары ұсынылды

Иә

Жоқ

Сабақ түрі:

жаңа материалмен танысу сабағы

оқығанды бекіту сабағы

білім мен дағдыларды қолдану сабағы

білімді жалпылау және жүйелеу сабағы

білім мен дағдыларды тексеру


Комментарийлер:


Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру


Сабақтың түрі: Жаңа материалмен танысу сабағы.

МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:


8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

Сабақтың мақсаттары:

Қазақстанда индустрияландыру нәтижесінде орын алған өзгерістерді анықтайды.

Индустрияландыру саясатының салдарын талдайды

Бақылау өлшем шарттары

Көрсеткіштер

Иә /Жоқ

Бақылаушының пікірлері

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады

иә

Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырып,бағалау өлшемдерімен таныстырды

Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә

Сәйкес келеді

Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады

иә

Оқушылар тақырып негізінде сабақтың мақсатын айқындай алады

Күтілетін нәтижелер:

иә

Қазақстанда индустрияландыру нәтижесінде орын алған өзгерістерді,

индустрияландыру саясатының салдарын талдайды, оқушының танымдық дағдысын арттырады

Оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә

Тапсырмалар оқу мақсатарына сәйкес келеді

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді

иә

Сабақта қолданған материалдар мазмұны оқушылардың жас ерекшеліктерін еске отырып алынған

Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

Иә

Қазақстанда индустрияландыру нәтижесінде орын алған өзгерістерді анықтауға,

Индустрияландыру саясатының салдарын талдауға, жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге

Бағалау:



Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды

иә

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың» «керемет»деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырды

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді

иә

оқушыларды мадақтап отыруы сабаққа деген қызығушылықты оятады

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау

иә

Тапсырмаға сай бағалау критерийлері берілді

Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:

иә

Оқушылар жұппен,топта жұмыс істеуге дағдыланған.Өзара көмек көрсете алады

Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді

иә

Топта жұмыс істеу ережесіне бағынады

Білім алушыларға/

тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді

иә

Сыныпта психологиялық жағдай жағымды

Сабақта білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру

иә

Берілген тапсырма топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуына ықпал етеді.

Алдын ала білім:



Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды

иә

Алдыңғы тақырып бойынша қосымша материал іздестіру берілген

Оқушылардың бұрыннан бар білімдерін анықтап алуы

Оқушылармен/
тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды

иә

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өткен материалдарды еске түсіріп алуы

Жаңа материалды зерттеу:

иә

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара топтық талдау жасап,оқушылар сабақтың тақырыбы,мақсатымен танысты

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды

иә

«Миға шабуыл»әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашуға ықпал етті

Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке

иә

Пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап берді.

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді

иә

Берілген тапсырмалар тақырыпқа сай,оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті.

Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді

иә

Мұғалім барлық оқушымен қарым қатынасқа түсе отырып,оқушылардың ой өрістерін дамыта алады.

Жаңа білімді практикада қолдану:

иә

Білімдерін толықтыра отырып, ой өрістерінің дамуына ықпал етті.

Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады

иә

Тапсырманы орындай отырып,оқушының танымдық дағдысы артты

Білім алушыларға/

тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді

иә

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

өте тиімді болды

Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:

иә

Барлық оқушының жұмысы сараланып отырды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады

иә

Сұрақтарға жауап беру,аудио,бейнежазбалар тыңдау болды

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды

иә

Сабақ барысында барлық оқушы мұғалімнің назарында болды

Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады

иә

Кестені толтыру өте ұтымды болды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады

иә

Сынып кабинетінің санитарлық жағдайы нормаға сай

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды

иә

Оқушы бойында оқуға,еңбек етуге,азаматтық жауапкершілікке деген дағдыны қалыптастырды

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады

иә

Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлауы,функционалдық сауаттылығы,қарым-қатынас жасау,жауапкершілік дағдыларын қалыптастырды

Сараланған тәсіл:

иә

Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай алынған

Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді

иә

Оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал ете отырып,қолдау көрсетті

Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады

иә

Берілген тапсырмалар оқушылардың ой өрісін дамыта алды.

АКТ және ресурстарды пайдалану:

иә

Сабақ барысында аудио,видеожазбаларды қолдану

білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

иә

дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланды

өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

иә

Слайд көрсетілді

білім алушылардың/тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады

иә

Ресурстар болды

Қосымша бақылау элементтері:



Кері байланыс және ұсынымдар: Сынып оқушылары ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдай алады.Критерияға сәйкес бағалау кезінде өзінің жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар айта алады.Тапсырманы тексеру кезінде мұғалім барлық оқушыларды қамти алды. Мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсіп,берілген тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай,оқушылар ой өрістерін дамыта алды.Сонымен қатар мұғалім сабақ барысында оқушы бойында:оқуға,еңбек етуге,салт дәстүрін, халқының мәдениетін бағалау құндылықтарын қалыптастырды.Жас ұрпақты мамандық таңдауға білімнің аса маңызды екенін ұқтырды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!