|
Тақырыбы: Сабақ |
11 санының құрамы. |
|||||||||||
|
Күні 16.09.2020. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Т |
|||||||||||
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 14 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: 11 санының құрамымен танысады, есеп шығаруға арналған дайындық жұмыстарын жетілдіреді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды. Қатынас туралы біледі, есептер шығаруда қатесіз пайдаланады біледі |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Кім жылдам Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Үй тапсырмасын тексеру: Бір бірімен дәптер алмасу арқылы 1-топ 2-топ 3-топ 3+3 8-3 2+7 4+3 3+4 4+6 8-4 7-5 9-2 9+5 9-6 8-3 9-4 10-4 10-5 7-2 8+2 7+3 Геометриялық фигуралардың артындағы жұмбақ есептерді шешу арқылы оқуға керекті құрал-жабдықтарды сатып алу.
Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? 5-3= 2
Қолымда 4 өрік. Қосқанда барлығын, Болады неше өрік? 5+4= 9
Маратта бар екі іні, Қоссақ бес пен екіні, Неше болады шешуі? 5+2=7
Қорада жүр 1 үйрек. Ал қанекей санайық, Барлығы неше үйрек? 4+1=5
Қамап қойдым қораға Қалды сонда неше үйрек, Мынау тұрған далада? 5-1=4 -Балалар жұмбақтарды шешіп өзімізге керекті құрал-жабдықтарды сатып алдық. |
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
11 9 2
5 6 4 7 3 8
6 5 Оқулықпен жұмыс. 1.Теңдіктер құру. 9+2=11 8+3=11 7+4=11 6+5=11 5+6=11 11-1=10 12-2=9 11-3=8 11-4=7 11-5=6 Жаңа білімді меңгергенін тексеру. 2. Салыстыр. 11 см *9 см 9 см * 11 см Өрнектерді салыстыр. 11-1 *3+4 10-3*6+1 11-5*3+1 8+3*4+3 6+4*11-0 11-8*7-5 Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Оқулық .3: Қосымша тапсырма:1.2.
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
Топ бойынша есептер шы5ару Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
.Семантикалық картаны
толтырады? |
|
||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: "11 санының құрамы" 2 - сынып
Сабақтың тақырыбы: "11 санының құрамы" 2 - сынып
|
Тақырыбы: Сабақ |
11 санының құрамы. |
|||||||||||
|
Күні 16.09.2020. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Т |
|||||||||||
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 14 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: - |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: 11 санының құрамымен танысады, есеп шығаруға арналған дайындық жұмыстарын жетілдіреді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды. Қатынас туралы біледі, есептер шығаруда қатесіз пайдаланады біледі |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Кім жылдам Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Үй тапсырмасын тексеру: Бір бірімен дәптер алмасу арқылы 1-топ 2-топ 3-топ 3+3 8-3 2+7 4+3 3+4 4+6 8-4 7-5 9-2 9+5 9-6 8-3 9-4 10-4 10-5 7-2 8+2 7+3 Геометриялық фигуралардың артындағы жұмбақ есептерді шешу арқылы оқуға керекті құрал-жабдықтарды сатып алу.
Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? 5-3= 2
Қолымда 4 өрік. Қосқанда барлығын, Болады неше өрік? 5+4= 9
Маратта бар екі іні, Қоссақ бес пен екіні, Неше болады шешуі? 5+2=7
Қорада жүр 1 үйрек. Ал қанекей санайық, Барлығы неше үйрек? 4+1=5
Қамап қойдым қораға Қалды сонда неше үйрек, Мынау тұрған далада? 5-1=4 -Балалар жұмбақтарды шешіп өзімізге керекті құрал-жабдықтарды сатып алдық. |
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
11 9 2
5 6 4 7 3 8
6 5 Оқулықпен жұмыс. 1.Теңдіктер құру. 9+2=11 8+3=11 7+4=11 6+5=11 5+6=11 11-1=10 12-2=9 11-3=8 11-4=7 11-5=6 Жаңа білімді меңгергенін тексеру. 2. Салыстыр. 11 см *9 см 9 см * 11 см Өрнектерді салыстыр. 11-1 *3+4 10-3*6+1 11-5*3+1 8+3*4+3 6+4*11-0 11-8*7-5 Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Оқулық .3: Қосымша тапсырма:1.2.
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
Топ бойынша есептер шы5ару Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
.Семантикалық картаны
толтырады? |
|
||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













