Сабақтың тақырыбы: "11 санының құрамы" 2 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: "11 санының құрамы" 2 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалд аттестатциядан өту үшін керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Сабақ

11 санының құрамы.

Күні 16.09.2020.

Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Т

2 А сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 14

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: -

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

11 санының құрамымен танысады, есеп шығаруға арналған дайындық жұмыстарын жетілдіреді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

Қатынас туралы біледі, есептер шығаруда қатесіз пайдаланады біледі

Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Сабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Кім жылдам

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Үй тапсырмасын тексеру:

Бір бірімен дәптер алмасу арқылы

1-топ 2-топ 3-топ

3+3 8-3 2+7

4+3 3+4 4+6

8-4 7-5 9-2

9+5 9-6 8-3

9-4 10-4 10-5

7-2 8+2 7+3

Геометриялық фигуралардың артындағы жұмбақ есептерді шешу арқылы оқуға керекті құрал-жабдықтарды сатып алу.

  1. 5 алманың үшеуін,

Досың сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі,

Өз қолыңда қалады? 5-3= 2

  1. Табақта 5 өрік,

Қолымда 4 өрік.

Қосқанда барлығын,

Болады неше өрік? 5+4= 9

  1. Мұратта бар бес іні,

Маратта бар екі іні,

Қоссақ бес пен екіні,

Неше болады шешуі? 5+2=7

  1. Аулада жүр 4 үйрек,

Қорада жүр 1 үйрек.

Ал қанекей санайық,

Барлығы неше үйрек? 4+1=5

  1. Бес үйректің біреуін,

Қамап қойдым қораға

Қалды сонда неше үйрек,

Мынау тұрған далада? 5-1=4

-Балалар жұмбақтарды шешіп өзімізге керекті құрал-жабдықтарды сатып алдық.



Сабақтың ортасы



Shape7 Shape9 Shape8 Shape4 Shape6 Shape5 Shape3 Shape1 Shape2

11

9

2


Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10

5

6

4

7

3

8











Shape21 Shape20

6

5





Оқулықпен жұмыс. 1.Теңдіктер құру.

9+2=11 8+3=11 7+4=11 6+5=11 5+6=11

11-1=10 12-2=9 11-3=8 11-4=7 11-5=6

Жаңа білімді меңгергенін тексеру.

2. Салыстыр.

11 см *9 см 9 см * 11 см

Өрнектерді салыстыр.

11-1 *3+4 10-3*6+1 11-5*3+1

8+3*4+3 6+4*11-0 11-8*7-5


Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымшаақпараткөздерінпайдаланаотырыптексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді



Оқулық

.3:

Қосымша тапсырма:1.2.



Сабақтың соңы( 41-45мин)

Топ бойынша есептер шы5ару

Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды беріледі.

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

.Семантикалық картаны толтырады?
Мысал ---- 65 ----- 43 ----- 77 ----- 36
85 - 8
56+9
34+9
28+8


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2020
449
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі