Тақырыбы:
|
«Күзгі
кемпірқосақ»
|
Мақсаты:
|
-
негізгі түстерді араластыру
арқылы қосымша түстерді алу дағдыларын
қалыптастыру;
-
еңбек нәтижесіне жетуде
баланың шығарма-шылық қабілетін, ой-қиялын
дамыту.
|
Қажетті
заттар:
|
ақ қағаз, жіңішке қылқалам,
акварель бояуы, палитра, су құятын құты,
орамал.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Балаларды ұйымдастырып,
назарларын сабаққа аудару Амандасу
Сабақ
барысы
Балаларға қонаққа «Бояушылар»
елінен қылқалам келгенін айту.
Мұғалім
: - Балалар, бізге қонаққа
қылқалам келді. Ол өзінің әсем де сәнді еліне қонаққа шақырады. Ол
жаққа бару үшін үлкен түрлі-түсті көпірден өтуге тура келетітін
айту. Сол түрлі-түсті көпірді өздері салу керек екендігі және
кемпірқосақтың түстерін естеріне түсіру керектігін
айту.
Балалар қылқаламмен
амандасады. Онымен қонаққа баратынын
айтады.
Балаларға негізгі түстерді
түсіндіру және оларды бір-біріне араластыру арқылы қосымша түстерді
алуға болатынын көрсету. Бояутақтада бояуларды араластырып
көрсету.
Сергіту
сәті:
Орнымыздан
тұрамыз
Шаттық шеңбер
құрамыз.
Оңға-солға
иіліп,
Орнымызды
табамыз.
https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Аспандағы нағыз кемпірқосақ
жаңбыр жауғаннан кейін пайда болады. Алдарыңдағы қағазды аспан
әлемінің бір бөлшегі деп есептеп кемпірқосақтың суретін салып
көрсету.
-
Қағазды жалпақ қылқаламмен
сулап, жуып алу.
-
Қағазға су сіңіп болған
соңсурет салуды бастау.
-
Кемпірқосақ салғанда жоғарыдан
бастап және қызыл түстен бастайтынымызды
айту.
Балалар жұмысқа кіріспес бұрын
саусақ жаттығуын жасайды
Балалардың өзіндік
жұмысы. Балалар өздері ақ қағаздарына
үлгі бойынша сала бастайды. Қылқаламмен дұрыс бояуға тырысады.
Балалардың түстерді қалай таңдайтынына және қағазға қалай сызып
салатынына назар аударып, бағыт беру.
Балалардың жұмыстарын
талдау.
Әдемі салынған суреттерді
мадақтау
Күтілетін
нәтиже:
Жаңартады: – негізгі түстерді араластыра
отырып, қосымша түстерді алу дағдысы
қалыптасады;
Түсінеді: – шығармашылық қабілеттерін,
қызығушылықтарын дамыту;
Қолданады:- кемпірқосақ салады, бояумен
дұрыс бояйды.