Мотивациялық -
қозғаушылық
|
1.Бір қатар сапқа
тұру.
2.Сәлемдесу.
(Нұсқауларды
орындау).
Қуан, шаттан, қуан,
шаттан,
Қуанатын күн
бүгін!
Қайырлы күн, қайырлы
күн,
Күліп шықсын күн
бүгін!
Арнаулы
жаттығулар:
-бір тізбекпен
жүру;
-қол белде, аяқты кезек-кезек
жоғары көтеріп жүру;
-баяу жүгіру. Жай жүріспен
жүру.
Балаларға әдемі сандықшаны
көрсету, ашып, ішіндегі сылдырмақты сылдырату. Сылдырмақты
балаларға беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге
тұрғызу.
Жан-жақты дамыту
жаттығулар: (Сылдырмақтар)
1.Қол мен иық бұлшықеттеріне
арналған жаттығулар:
Б.қ.: аяқ бірге, сылдырмақты
екі қолмен кеудеде ұстау.
1.Қол жоғары
көтеру.
2.Қос қолдағы сылдырмақтарды
оңға сылдырату.
3.Қос қолдағы сылдырмақтарды
солға сылдырлату.
4.Б.қ.
келу.
2.Дене бұлшықеттеріне арналған
жаттығулар:
Б.қ. аяқ сәл алшақ, қол
жоғарыда.
1.Оңға иілу, сылдырмақты
сылдырату.
2.солға иілу, сылдырмақты
сылдырату.
3.Б.қ.
келу.
|
Бір тізбекпен кіріп, бір қатар
сапқа тұрады.
Сәлемдеседі.
Қолдарын алға созып
шапалақтайды.
Бірінің артынан бір жүріп,
жаттығулар орындайды.
Сылдырмақтарды алып,бірінің
соңынан бірі жүріп, шеңбер сияқты дөңгеленіп
тұрады.
Шеңбер болып
тұру.
Қос қолдағы сылдырмақтарды
сылдыратады.
2-3
рет
Оңға, солға иіліп
сылдырлату.
3-4
рет.
|
Ұйымдастырушылық
ізденістер
|
3.Аяқ бұлшықеттеріне
арналған жаттығулар:
Б.қ. негізгі тұрыс, қол
төменде.
1.Қолды алдыға созып отыру,
сылдырмақты сылдырлату.
2.Тұру. Б.қ.
келу
Б.қ. аяқ арасы алшақ, қол
кеудеде.
1.Орындарында тұрып секіру,
сылдырмақты сылдырлату.
2. Б.қ.
келу.
Тыныс
алу:
-қос қолдағы сылдырмақты
жоғары көтеру. (ауаны жұту);
-сылдырмақты төмен түсәру (дем
шығару).
Негізгі қимыл
жаттығулар:
1.Жіптің (биіктігі 30-40см)
астынан еңбектеп өту. (екі қолды, екі тізені тіреп, еңбектеп
жүру)
2.Допты қос қолмен шеңберге
лақтыру.
(Белгіленген жерде тұрып,
шеңберге лақтыру).
«Допты қуып
жет!»ойыны:
1.Ойын шартын
түсіндіру.
2.Балалармен бірлесе
ойнау.
|
Отырып сылдырмақты
сылдырлату.
3-4
рет
Орындарында
секіреді.
3-4
рет.
2-3
рет.
Сылдырмақтарды орнына
жинайды.
Еңбектеп
жүреді.
Бір-біріне кедергі жасамайды.
Шеңберге лақтырады.
Ойнайды.
|
Рефлексиялық –
түзетушілік
|
1.Бір-біріне кедергі жасамау,
арақашықтықты сақтай білуді қадағалау.
2.Қауіпсіздік ережесін
сақтау.
3.Балалардың көңіл
күйін бақылау.
|
Қолданылған заттарды
жинастыруға көмектеседі
|