Сабақтың тақырыбы:ъ белгісі (айырма белгісі)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы:ъ белгісі (айырма белгісі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушыларды ъ белгісімен таныстыру, оның дыбысталмайтынын түсіндіру, ъ белгісі бар сөздерді дұрыс оқуға және жазуға, есте сақтауға, дыбыстық талдау жасауға үйрету; 2) Оқушылардың ойлау, есте сақтау, сауатты сөйлеу, мәнерлеп оқу қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту. 3) Ұлттық салт-дәстүрді сақтауға,Ойын ережесін құруға,дотыққа тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, «Ой қозғау», «Миға шабуыл» «Кім жылдам?» Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сөздер және әріптер жазылған таратпалар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Ъ белгісі

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды айыру белгісімен таныстыру. айыру белгісі дыбысталмайтынын ұқтыру.

 2. Тазалыққа баулу

 3.Дұрыс оқу дағдысын арттыру

Сабақтың көрнекілігі. мазмұнды сурет.АКТ.

 Оқыту әдісікөрсету, түсіндіру,сұрақ-жауап.спиральді оқыту

Сабақтың мазмұны:

І .Ұйымдастыру: Түгендеу, оқушылардың сабаққа зейінін  аудару.

ІІ .Өткен сабақты еске түсіріп, пысықтау.

ІІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау

ІҮ.  Жаңа сабақ:а)Кіріспе әңгіме.  Біздің үй (мәтін) оқып, ъ дыбысының ролін түсіндіру.

Ү .Жаңа білімді бекіту.1)  Хормен оқыту. Ъ жуандық белгісі. Ешқандай дыбыстың таңбасы емес. Дауыссыз дыбыспен кейбір дауысты дыбысты ажырататын таңба ретінде қазақ тілінде, орыс тілінен енген сөздерде ғана жазылады. Мысалы: разъезд, подъезд,Подъезд сөзіне дыбыстық талдау жасату.2) Оқулықпен жұмыс: а) Разъезд, подъезд сөздерін дұрыс оқытып жаттықтыру.

ә) «Біздің үй» мәтінін оқып беру.1.Іштей оқыту. 2.Дауыстап оқыту. 3.Әңгімелету. 4.Сұраққа жауап алу.Сергіту сәтін өткізу.4) Дәптермен жұмыс: Ъ белгісін жазып үйрену. 5) Тақтамен жұмыс: сөз, сөйлем жазу.Көру диктантын жазу.  лагерь. альбом, рельс, компьютер.подъезд,разъезд.

 ҮІ Сабақты қорытындылау:  -Біз бүгін немен таныстық? -ъ белгісі дыбыстала ма? -Оны не үшін қолданамыз?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2018
3086
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі