Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: Бұйымның нобайын дайындау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары. Көркем өнер.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік-қолданбалы өнер Күні: Сынып: 6 сынып( қыздар) Сабақ Мұғалімнің аты-жөні: Кусаинова Айжан Амановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Бұйымның нобайын дайындау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.2 Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау 6.1.4.2 Материалдық шығынды анықтау(сандық көрсеткіштер) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Сабақтағы лексикамен терминалогия Сәндік-қолданбалы өнер,тоқыма өнері, бұйым, жасау технологиясы, пішін, нобай, құрамы, ырғақ, сызық, динамика, кесте, инешаншым, тігім, тігістер, өру • Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделіп, мен... • Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі.... тұрады. • Мен бір бұйымның композициясын ..... жасау үшін қолдандым. • Берілген бұйымды жасауда шебер келесі... қолданды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
- сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі: - ынтымақтастықпен жұмыс жасай отырып, бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдай біледі; - өмір ойы еңбектену арқылы өзіне бай және қажетті қор жинақтайды; - шығармашылық жұмыс жасай отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бұл сабақтағы тақырып, негізінен тарих және қазақ әдебиеті пәнімен тығыз байланысты. Тарих пәні арқылы қыздар тоқыма өнерінің шығу тарихына үңілсе, қазақ әдебиеті арқылы, қазақ халқының сәндік –қолданбалы өнеріндегі тоқыма өнерінің негізгі орынымен маңыздылығын түсінеді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
- Сабақ барысында презентация көрсету үшін интерактивті тақта қолданылады. Дайын, жасалыңған жұмыстарды қарау үшін және зерттеу жүргізу үшін оқушылар ноутбук қолданады,оқушылар тоқыма өнерін зерттеу барысында түрлі сайттармен жұмыс жасап, АКТ дағдыларын дамытады. - Оқушылар өз дағдыларын дамытады, жетілдіреді, көбінесе ғаламтор сайттарымен жұмыс жасап , суретшілердің шығармашылығын зерттеу арқылы сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады. Презентациялар және видеобейнелер көрсетіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А Сәндік-қолданбалы өнер Сабақ тақырыбы: Тоқыма өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқудың түрлі әдіс-тәсілдері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Видеобейне 2минут
Сабақтың басы 5 минут
Сабақ ортасы Мин 20
Сабақтың ортасы Шығармашылық жұмыс 20минут
Дифференциациялық тапсырма
Сабақтың соңы 2мин
|
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту және назарын аудару үшін слайд шоу көрсетіліп, тоқыма түрлері туралы, жайлы таныстырылады.
Слайд-шоу көрсетіліп болған соң, бүгінгі өтілетін тақырыппен оқу мақсатының қандай екендігін біліп алу үшін «Сократ» деген белсенді оқыту әдісін қолданып,сабақтың тақырыбымен мақсатын ашып аламыз.Бұл белсенді оқыту әдісін қолдану үшін, 1-2-3-4 деп санау арқылы, оқушыларды төрт топқа біріктіріп аламыз. Біріктірудегі негізгі мақсат,оқушылардың топпен жұмыс жасаудағы дағдыларын дамыту. Сократ әдісінің тәртібі бойынша, бүгінгі тақырыпты негізге ала отырып, мәліметпен жұмыстарының суреттері баспадан басылып, әрбір сурет белгілі –бір бөліктерге кесіп алынып, кеспе қағаздар оқушылардың назарына ұсынылады.Олар топта берілген материалдарды оқып шығып, мәліметті рет ретімен құрастырады, сағат тілімен бір топ келесі топтың жанына барып, айнала тұрып мәліметпен таныстырады. Бүкіл сынып болып, қол шапалақтау арқылы оқушылар бағаланып, қолдау көрсетіледі.Сосын осы іс-әрекеттер жүрген соң, сабақтың тақырыбымен мақсатына оқушылармен мұғалімдер бірге келеді. Оқу мақсаттары айтылып болған соң,міндетті түрде қауіпсіздік ережелері айтылады:
Жеке жұмыс: Ары қарай шығармашылық жұмыс жасау үшін, оқушылар скетч буктеріне нобай салады. Ол үшін төмендегі бағалау критерийлері беріледі. 1.Өз қиялынан бір бұйымның нобайын жасайды; 2.Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады; 3.Бұйым нобайы форматта дұрыс орналастырады;(А4 ) 4.Бұйымды жасауда қандай материалдар қолданатынын біледі, көрсетеді; 5.Қауіпсіздік ережесін ұстанады; Осы критерийлер бойынша оқушылар жұмыс жасайды.Сосын бағалау үдерісі жүреді. Бағалау парағы сабақ жоспарына сай алдын-ала дайындалады. Сабақтың басында әрбір оқушыға беріледі және сабақ барысында өзін-өзі бағалау керектігін ескертеді. Бағалау + белгісімен немесе *белгісімен белгіленеді. Сабақтың аяғында жинаған жалпы бағасы шығарылады. Соған байланысты оқушының тапсырманы қаншалықты орындағандығын білуге болады.
Оқушының аты – жөні____________ сыныбы_______ тобы__
Жалпы баға: Дифференциациялық тапсырма бұл сабақта паралеллді түрде жүреді. Өйткені,әрбір бала өзінің қиялынан туған бұйымды жасауы керек. Олай болатын болса, оқушының жалпы сыныппен, жас ерекшелігіне қарай берілетін тапсырмаға қарамай, әр оқушынң ізденіс жұмысы әртүрлі болады. Құрылысы күрделі, түстік шешеімі әртүрлі түстерді үйлестіріп жасаса осы тапсырма бойынша баланың деңгейі жоғары болғаны. Ал, егер құрылымы онша күрделі емес бірнеше иірімнен ғана тұратын нобай болса, онда деңгейі төмендеу деген сөз: Оқушылардың жасаған жұмыстары шамамен төмендегі суреттерге ұқсас болады
.Оқушылар күрделілігі әртүрлі тапсырмалар орындағандықтан, талантты және дарынды балдармен де жұмыс көрініс табады. Жасалынып болған шығармашылық жұмысты оқушылар жұпта бағалайды. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.. Бағалауға қойылатын талаптар:
|
Иллюстрациялық материалдары: көркем https://youtu.be/4MawBxU9OiU Кесте өнері https://youtu.be/QFb8NqjAOgQ Қазақ сәндік-қолданбалы өнер – Кесте және ою-өрнек (RU) http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары. http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері. http://vishivashka.ru/vyshivka_nitkami/vidy_vyshivki.php Кесте түрлері мен олардың орындалу техникасы. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – Ою-өрнектің құрлымы мен түрлері, композицияның құру үлгілері http://www.tvorchistvo.ru/vidy-dekorativnyh-kompozitsiy/ - СҚӨ әлемі http://www.livemaster.ru/topic/274295-vse-vidy-rukodeliya-vyshivka Қолөнердің түрлері; Кесте http://vrukodelii.com/vishivka-dlya-nachinayushhih/ https://www.google.com/search?biw=1680&bih=952&tbm=isch&sa=1&ei=4WkSWr7HFMGna6elq
https://www.youtube.com/watch?v=QZptM2nsm9s
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс «Екі жұлдыз –бір тілек» әдісі арқылы сабақтың ұтымды тұстарымен келесі сабақта жақсартуға болатын тұстарына ұсыныс жаза алады, А4 форматында.
Қорытындылау мақсатында мұғалім жалпы сабаққа кері байланыс береді. Оқушылардың жасаған әр-бір іс-әрекеті жайлы айтып, сол бойынша мадақтау жасайлды немесе үлгерімі нашар, төмен оқушы болатын болса сол оқушы сабақтан тыс уақытқа қосымша сабаққа шақырылып, қамтылмаған оқу мақсаттары қамтылуы тиіс. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |