Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Он саусақтың
саласындай,
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Бiр адамның
баласындай.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Тақырыпқа
кіріспе.
-
Оқушылармен
сәлемдесу
Утром солнышко в
окошко
Протянуло мне
ладошку:
«Здравствуй, друг!
Пора вставать!
День с зарядки
начинать!
Мяч, скакалка и
гантели
Ждут давно уж у
постели!
И воды холодной
лейка!
Поскорей себя
облей-ка!»
Вмиг вскочил с
постели я:
«Сәлеметсіз бе,
друзья!»
-
Оқушылармен
танысу.
А) Өзімнің
аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат
Шортанбаевна.
Ә) Әр оқушыға «Сенің
атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын
аламын.
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Оқулықпен жұмыс
жүргізу Қосымша тапсырма.
1 тапсырма: Оқушылар
«Сәлем!» және «Сәлеметсіз бе!» деген амандасу үлгілерімен
танысады.
Мұғалім сөйлемдерді
оқиды. Оқушылар тыңдайды.
Мұғалім сөйлемдерді
айтады, оқушылар қайталайды.
Оқушылар тізбектеп
айтып шығады.
2 –
тапсырма.
Мұғалім тапсырманы
оқып береді. Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қойып, сөйлемдер
құрастыруға үйретеді.
3 –
тапсырма.
Мұғалім тапсырма
бойынша сөйлеп үйренуге
үйретеді.
Мұғалім оқиды,
оқушылар қайталады.
Мұғалім оқиды,
оқушылар тізбектеп
қайталайды.
Ой
өріс
Суретке қара. Үлгі
бойынша сөйле.
Жазу дәптерімен
жұмыс жасау
«Бұл кім? – Бұл ...»
структурасын жаңа лексикамен (ата, әже, әке, ана)
бекіту
Это мой
любимый ДЕД.
Деду – 80
лет.
Любит маленьких
ребят,
Водит их в свой
старый сад,
Угощает сливой,
грушей ...
Я схожу его
послушать,
О здоровье
расспросить
И на чай к нам
пригласить.
Чай с малиной –
красота!
Приходи
скорей, АТА!
* *
*
Нет, не знают
скуки
Бабушкины руки,
Не сидят без
дела:
Варят, парят,
ткут,
А уж как
умело
Блинчики
пекут!
Удивлен кот
Тимофей
Славной бабушкой
моей:
Дремлет
старая ӘЖЕ,
А носок готов
уже!
* *
*
Самый сильный и
умелый,
Самый добрый, самый
смелый,
Самый умный,
наконец!
Ну, конечно,
наш ОТЕЦ!
Ходим с папой и с
Егоркой
Летом в парк, зимой
на горку.
Дружно в ногу мы
щагаем,
Громко вывески
читаем.
С братом мы не
ссоримся,
И работа
спорится!
Замок чудный на
песке,
Если рядом
наш ӘКЕ!
* *
*
Самая добрая в мире
она –
Милая
мамочка, мама -
ана!
«Бұл кім? – Бұл ата
(әже, әке, ана)»
«Қонақта»
ойыны
Предлагаю детям
поработать с карточками в парах. От имени каждого персонажа надо
сказать соседу: Сәлеметсіңдер ме! Менің атым
...
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|