Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Бұл кім? Сабақ 2
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру1.9 Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым ...» - мен таныстыру және үйрету |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйдыКейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Табиғатқа саяхат. . |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Тақырыпқа кіріспе.Оқушылармен сәлемдесуУтром солнышко в окошкоПротянуло мне ладошку:«Здравствуй, друг! Пора вставать!День с зарядки начинать!Мяч, скакалка и гантелиЖдут давно уж у постели!И воды холодной лейка!Поскорей себя облей-ка!»Вмиг вскочил с постели я:«Сәлеметсіз бе, друзья!»
Оқушылармен танысу.А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна.Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын.
|
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма.1 тапсырма: Оқушылар «Сәлем!» және «Сәлеметсіз бе!» деген амандасу үлгілерімен танысады.Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.Оқушылар тізбектеп айтып шығады.2 – тапсырма. Мұғалім тапсырманы оқып береді. Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қойып, сөйлемдер құрастыруға үйретеді.3 – тапсырма.
Мұғалім тапсырма бойынша сөйлеп үйренуге үйретеді.Мұғалім оқиды, оқушылар қайталады.Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.Ой өріс
Суретке қара. Үлгі бойынша сөйле.Жазу дәптерімен жұмыс жасау «Бұл кім? – Бұл ...» структурасын жаңа лексикамен (ата, әже, әке, ана) бекітуЭто мой любимый ДЕД.Деду – 80 лет. Любит маленьких ребят,Водит их в свой старый сад,Угощает сливой, грушей ...Я схожу его послушать,О здоровье расспроситьИ на чай к нам пригласить.Чай с малиной – красота!Приходи скорей, АТА! * * *Нет, не знают скукиБабушкины руки,Не сидят без дела:Варят, парят, ткут,А уж как умелоБлинчики пекут!Удивлен кот ТимофейСлавной бабушкой моей:Дремлет старая ӘЖЕ,А носок готов уже! * * *Самый сильный и умелый,Самый добрый, самый смелый,Самый умный, наконец!Ну, конечно, наш ОТЕЦ!Ходим с папой и с ЕгоркойЛетом в парк, зимой на горку.Дружно в ногу мы щагаем,
Громко вывески читаем.С братом мы не ссоримся,И работа спорится!Замок чудный на песке,Если рядом наш ӘКЕ! * * *Самая добрая в мире она – Милая мамочка, мама - ана!«Бұл кім? – Бұл ата (әже, әке, ана)»
«Қонақта» ойыныПредлагаю детям поработать с карточками в парах. От имени каждого персонажа надо сказать соседу: Сәлеметсіңдер ме! Менің атым ...
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
|
№3 Мақалды оқы. Мағынасын бір-біріңе түсіндір.Оқу-инемен құдық қазғандай.№4Ойлан,тап.Түзу ағаш. Таза жейде. Аз жапырақ.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |