Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Бұл кім?

Сабақтың тақырыбы: Бұл кім?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Бұл кім?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
601
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыБұл кім? Сабақ 2

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру1.9 Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым ...» - мен таныстыру және үйрету
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйдыКейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікТабиғатқа саяхат. .
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Тақырыпқа кіріспе.
  • Оқушылармен сәлемдесу
  • Утром солнышко в окошкоПротянуло мне ладошку:«Здравствуй, друг! Пора вставать!День с зарядки начинать!Мяч, скакалка и гантелиЖдут давно уж у постели!И воды холодной лейка!Поскорей себя облей-ка!»Вмиг вскочил с постели я:«Сәлеметсіз бе, друзья!»

  • Оқушылармен танысу.
  • А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна.Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын.



    Шаттық шебері













    Сабақтың ортасы8 минут



    Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма.1 тапсырма: Оқушылар «Сәлем!» және «Сәлеметсіз бе!» деген амандасу үлгілерімен танысады.Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.Оқушылар тізбектеп айтып шығады.2 – тапсырма. Мұғалім тапсырманы оқып береді. Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қойып, сөйлемдер құрастыруға үйретеді.3 – тапсырма.

    Мұғалім тапсырма бойынша сөйлеп үйренуге үйретеді.Мұғалім оқиды, оқушылар қайталады.Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.Ой өріс

    Суретке қара. Үлгі бойынша сөйле.Жазу дәптерімен жұмыс жасау «Бұл кім? – Бұл ...» структурасын жаңа лексикамен (ата, әже, әке, ана) бекітуЭто мой любимый ДЕД.Деду – 80 лет. Любит маленьких ребят,Водит их в свой старый сад,Угощает сливой, грушей ...Я схожу его послушать,О здоровье расспроситьИ на чай к нам пригласить.Чай с малиной – красота!Приходи скорей, АТА! * * *Нет, не знают скукиБабушкины руки,Не сидят без дела:Варят, парят, ткут,А уж как умелоБлинчики пекут!Удивлен кот ТимофейСлавной бабушкой моей:Дремлет старая ӘЖЕ,А носок готов уже! * * *Самый сильный и умелый,Самый добрый, самый смелый,Самый умный, наконец!Ну, конечно, наш ОТЕЦ!Ходим с папой и с ЕгоркойЛетом в парк, зимой на горку.Дружно в ногу мы щагаем,

    Громко вывески читаем.С братом мы не ссоримся,И работа спорится!Замок чудный на песке,Если рядом наш ӘКЕ! * * *Самая добрая в мире она – Милая мамочка, мама - ана!«Бұл кім? – Бұл ата (әже, әке, ана)»

    «Қонақта» ойыныПредлагаю детям поработать с карточками в парах. От имени каждого персонажа надо сказать соседу: Сәлеметсіңдер ме! Менің атым ...



    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минутОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Аяқталуы16 минут

    Қызықты тапсырма8 минут







    №3 Мақалды оқы. Мағынасын бір-біріңе түсіндір.Оқу-инемен құдық қазғандай.№4Ойлан,тап.Түзу ағаш. Таза жейде. Аз жапырақ.











    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ