Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: «Фотосинтездің жарық кезеңі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: «Фотосинтездің жарық кезеңі.
Бөлім: |
11.1 Қоректену |
Педагогтің аты-жөні: |
Алимбеков Н |
Күні: |
27,09,2022 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтездің жарық кезеңі. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін процестерді біледі. |
Құндылықтарға баулу: |
Ынтымақтастық
Өмір бойы оқу
Азаматтық жауапкершілік Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) музыка қосулы: Оқушылармен смайликтер суретімен амандасу сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. ә). Топ ережесін еске түсіреді. б). Топтастыру
.Алдыңғы
білімді еске түсіру
дұрыс және бұрысын
анықтау |
Сап түзеп тұру арқылы Random Group Generator - ClassTools.net Көмегімен топқа бөлу І-топ: ІІ-топ ІІІ -топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Берілген тұжырымдаманың дұрыс бұрыстығын анықтау Дескриптор: 1.Берілген сұрақтардың дұрысын анықтайды 1 балл 2.Дұрыс емес тұжырымдарды табады.1 балл |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне , тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Random Group Generator - ClassTools.net Көмегімен топқа бөлу
|
||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Суретте не бейнеленген? Фото Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. «Кинометафора» әдісі бейнеролик кору |
1. Фотосинтез дегеніміз не? 2. Фотосинтездің жарық кезеңінің нәтижесінде үш негізгі процесс жүзеге асады. Сол процестерді сипатта. 3.Фотосинтездің жарық кезеңін екінші атауы қандай? Жауап Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану фотофосфорлану – жарық энергиясы есебінен АДФ-тен АТФ синтезделу процесі. Сонымен қатар фотофосфорлану - барлық фототрофты эукариоттар, бактериялар мен архейлерде болатын фотосинтездің өте ежелгі формасы. Фотофосфорлану процесі барысында АТФ синтезделеді |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Дескриптор:фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерісті түсіндіреді |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. https://youtu.be/P-eri-rbc4k?t=84 |
||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырмалық жұмысты орындау. |
Тапсырма бойынша интернет құралдарын пайдаланып видео көру |
||||||||
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. “кел жұптасайық” |
1. Тапсырма фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістердегі ұғымдардың анықтамасын жазып түсіндіріңіз.
|
Дескриптор:фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістердегі ұғымдардың анықтамасын жазып түсіндіреді |
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
https://learningapps.org/view22523545
|
|||||||||
|
2 тапсырма Фотофосфорланудың екі түрін «Т» кестксінің екі жағына бір сөйлеммен сипаттап жазып түсіндіріңіз Тапсырма №3Төмендегі тест тапсырмасын орындаңыз.
|
.
Тапсырма №3 1. Циклдік фосфорлану неше сатыдан тұрады? А) 7 В) 3 С) 2 2. Циклсіз фотофосфорлануды қай ғалым ашты? А) Р. Хилл В) Д. Арнон С) М. Кальвин 3. Циклсіз фосфорлану неше сатыдан тұрады? А) 3 Ә) 7 Б) 2 |
Дескриптор:
|
ДК экраны 11-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Рефлексия 5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай нәтижеге қол жеткіздім? 3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? 2 - саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге көмектестім? 1- саусақ: белсенділік таныту. . |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады«Рефлексия 5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай нәтижеге қол жеткіздім? 3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? 2 - саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге көмектестім? 1- саусақ: белсенділік таныту. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|