Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: Жану үдерісі - қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2В
|
Мектеп: ШҚО Ұлан ауданы, «Бозанбай орта мектебі»
|
|||||
Күні : |
Мұғалім:Курумбаева Сандугаш Агламбековна |
|||||
Сынып: 7 |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: Жану үдерісі |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.3 заттың жануы мен жануын сипаттау реакциясының өнімдерін атау 7.3.1.4 «оттың үш құраушысы»: отын, оттек, оталу көзін білу және түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты |
1. Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін атау 2. Заттардың оттегінде және ауада жануын салыстырып, қорытындылау 3.Заттардың ауада баяу жану себебін талдау |
|||||
Бағалау критерийлері |
Барлығы: Затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін атайды ; Көпшілігі: Заттардың оттегінде және ауада жануын салыстырып, қорытынды жасай алады Кейбірі:Заттардың ауада баяу жану себебіне дәлелдемелер келтіреді |
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Оттек , оксид, тез тұтанатын, өртке қауіпсіз, жану, сынау, жанармай, жанбайтын, тұтану, жану өнімдері, отын, тұтану көзі, өртсөндіргіш – пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен жану үдерісі туралы баяндау – қорытынды жасай білу. –заттардың жануы тақырыбына диалог құру және жазуға пайдалы сөз тіркестері: ....- сыз жана алмайды, себебі... Отпен күрес кезінде ....пайдаланбау маңызды, себебі.... Өрт сөндіргіш...отпен күресте оқтайлы, себебі.. Отпен күрес тәсілдері... болдырмаудан тұрады |
|||||
Құндылықтар
|
– бірлесіп жұмы істеуде бір – біріне құрметпен қарау; ынтымақтастықты қалыптастыру –өз білімін үздіксіз жетілдіріп, өмір бойы білім алуға ынталандыру |
|||||
Пәнаралық байланыс |
физика,дүниетану және жаратылыстану |
|||||
Алдыңғы білім
|
Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып) 5.2 Ауа (Ғылымға кіріспе 1-4 сыныптар) |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта өткізілетін тапсырмалар түрлері: |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 0-3 мин 4-5мин 6-8 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық көңіл - күй: - Шаттық шеңбері-Сабақта жақсы көңіл күйде болайық. Оқушыларды топтарға бөлу Оқушыларды қызыл, сары, сұр стикерлердің көмегімен топқа бөлеміз. «Ұшқын», «Жалын», «Алау» атты топтар болады. Сыныпты ұйымдастыру. Мультимедиалық проектордың көмегіментүрлі тотығу үрдістерінің суреті(спиртшамның жануы, мәңгілік от, орман өрті, жарылыс т. б.) көрсетіледі. Еркін ассоциациялар әдіс бойынша ассоциациялар тізбегі жасалып, ассоциациялық тізбек құрылады. і Оқушылардың жауаптарын толықтырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтылады. Жану дегеніміз не деп ойлайсыңдар? Проблемалық сұрақтар «Конверттегі сұрақтар» тәсілімен беріледі 1. Заттардың бәрі бірдей жана ма? 2.Ағаш неге жанады? 3.Су неге жанбайды? 4.Жану реакциясының ерекшелігі неде? 5. От – адамның досы ма, әлде жауы ма 6.Заттар жанғанда не түзіледі |
Интерактивтітақта, видеоролик (позитив) суреттер |
||||
Сабақтың ортасы 9-18 мин 19---26 мин 27- 30 мин 30- 37 мин 38-40 мин |
Жану дегеніміз-...(анықтамасын дәптерге жазады) К2: Қышбақырашқа аздаған спирт құйып, оны жағамыз. Сосын оны қалпақшамен жабамыз. Жалын неге өшіп қалады? Жану үшін қандай жағдайлар қажет? Жану үшін қандай шарттар орындалуы қажет?(затты тұтану температурасына дейін қыздыру қажет) Топтарға арналған тапсырмалар тапсырма: 1топ Отын және оның түрлері 2 топ Жануды қолдайтын жағдайлар 3 топ Жануды тоқтату жолдары Оқушылар кластер жасап қорғайды және кестені толтырады.Топтар бірін – бірі бағалайды ҚБ «үшбұрыш», «төртбұрыш», «жұлдызша» көмегімен жасалады. Венн диаграммасын жасау қорытынды: жану үшін отын тұтану көзі оттек қажет.отынның бірнеше түрі бар- қатты, сұйық және газ. . Қ.б. смайликтердің көмегімен жүзеге асырылады. П.ж: Заттар оттек пен ауада бірдей жана ма? Бұл сұраққа жауап беру үшін көрсетілім жасаймыз К2.Заттардың ауада және оттегінде жануы. ЖжОқушылар жұппен жұмыс істейді.Күкірт, темір және фосфордың ауада және оттекте жануын салыстырып не себепті оттегінде жақсы жанатынын түсіндіреді. «Ойлан – жұптас- бөліс» әдісі қолданылады. Сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Қандай құбылыстарды байқадыңыз? 2. Неліктен оттекте жану белсенді жүреді деп ойлайсыз? 3. Реакция өнімдері ретінде қандай заттар түзіледі? Тапсырмалар Асылзат балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды. Біраз уақыттан кейін жалын өшіп, шыны стаканның қабырғаларында тамшылар байқалады. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз. Жалынның өшу себебі: Жану өнімдері: 1____________________________ 2____________________________ Заттар ауада не себепті баяу жанатынын түсіндір 1____________________________ 2____________________________ 3____________________________ А)бензин оталғанда Б)адамның үстіндегі киім жанғанда В) ағаш үй өртенгенде өрт сөндірудің қандай құралдары қолданылады? ҚБ дискрипторлар арқылы бағаланады Дескрипторлар Білім алушы -реакция өнімдерін атап, байқалған құбылыс туралы қорытынды жасайды; -заттарды оттекте жағу неліктен белсенді жүретінін ішінара түсіндіреді; - заттардың оттекте не себепті жақсы жанатынын толық түсіндіре алады: 1)себебі оттек ауаның 1/5 бөлігін ғана құрайды 2 ) ауаның молекулалары жанғыш затпен сирек соқтығысады 3)реакция жылуы ауадағы оттекті ғана емес, сонымен бірге азотты да қыздыруға, яғни босқа жұмсалады) Оқушылар өз қорытындыларын жазады Бекіту Блум кубигінің көмегімен жүргізіледі; (ата, неге, түсіндір, ойлап тап, ұсын, бөліс)
Қ.Б. Жұлдызша арқылы бағалау |
оқулық Бақылау парағы Зертханалық құрал – жабдықтар мен реактивтер http://siensland.info\chemistry8\cjmbistion
оқулық
Оқулық
htpp\\www.plantsafe.netmodules\b
|
||||
Сабақтың соңы 41-42 мин
43-45 мин |
Үй тапсырмасы Шығармашылық үй тапсырмасы беріледі Жану тақырыбына сөзжұмбақ,ребус немесе сурет салу. Өлең жазу немесе басқа ақынның осы тақырып қа өлеңін өлеңін оқу Рефлексия Не білдім? Не оңай болды? Нені тағы оқып – үйренуім керек? Жалынның бөліктеріне сабақтан алған әсерлерін жазады(өте жоғары- жалынның ұшы, жақсы- жалынның ортасы, төмен – жалынның төменгі бөлігі) |
|
||||
Саралау Көбіне саралаудың қай тәсілімен қолдау жасайсыз? Басқаларына қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарладыңыз? |
Денсаулық сақтау
және қауіпсіздік ережнлерін сақтау |
||||
Оқушыларға сабақты көрсетілімді бақылап, қорытынды жасау арқылы түсінуге мүмкіндік бердім. Қабілеті жоғары оқушыларға жұмыс орындауда алдын – ала тапсырма берілді. Сабақта ашық сұрақтар қойылды. Көп деңгейлі тапсырмалар берілді Үй тапсырмасына шығармашылық қабілетін дамытатын тапсырмалар берілді |
Жұптық жұмыс бірін – бірі бағалау арқылы жүзеге асырылады, жұптық жұмысты бағалау барысында көрші жұптың оқушылары олардың жұмыстарын өз жұмыстарымен салыстыра отырып, өз тапсырмаларын орындауда қателіктер немесе қиындықтар туындаған жағдайда түзетулер енгізуге мүмкіндік алады. Бағалау оқушыларды білім алуға ынталандырды, олардың табысты оқуға ұмтылдыруға ықпал етеді |
Көрсетілім көрсету барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |